En halua saada orgasmia

surullinen1

Niin, otsikossa ei ole kirjoitusvirhettä. En halua saada orgasmia. Avomieheni ja minä olemme asuneet yhdessä noin vuoden, seurustelleet reilut 2 vuotta.

Seksiä on tavallisesti 2-3 krt viikossa, ja olisi varmaan useammin, jos työvuorot osuisivat paremmin kohdilleen, mutta määrään kumpikin on ihan kohtuullisen tyytyväinen. Viime aikoina, noin 2kk ajan en ole seksissä antanut itseni saada orgasmia, vaikka aivan hilkulla onkin useasti ollut. Halutessani saisin orgasmin joka yhdynnässä, mutta... Jokin on selkeästi pääni sisällä "naksahtanut", koska välttelen orgasmin saamista.

En ihan tajua, miksi teen niin. Kieltämättä suhteemme ei ole sellainen kuin toivoisin, mies ei juuri ole kiinnostunut minun ajatuksistani, unelmistani ja tekemisistäni. Hän itse puhuu paljon ja olettaa minun olevan kiinnostunut hänen monologeistaan. Oikeastaan etsin syytä pakata laukkuni ja lähteä. Kuitenkin miehellä on herkät hetkensä, jolloin hän kertoo rakastavansa minua ja ettei voisi kuvitella elämää ilman minua ja kiittää, kun jaksan katsella häntä päivästä toiseen. Ja minä hellyn enkä ajattele eroamista ainakaan viikkoon. Ehkä tämä kaikki nyt vain heijastuu siihen, etten halua orgasmia ja "antaa itseäni" miehelleni. Tällä viikolla on itkukin ollut todella lähellä kesken seksin, juuri sillä hetkellä kun orgasmi on ollut enemmän kuin lähellä.

Olen ihan sekaisin, mitä tekisin ja mikä on ylipäätään saanut minut tähän pisteeseen. Ennen seksiä usein hoen mielessäni, että nyt Tällä Kerralla annan orgasmin tulla, mutta niin vain sillä h-hetkellä teen kaikkeni orgasmin estämiseksi. :( Tunnen itseni aika onnettomaksi. Kuulisin mielelläni muiden asiallisi ajatuksia tästä.

1

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjä sydän

      Sama täällä, en halua, koska tunnetasolla ollaan kuin eri planeetalta. Silloin, kun olen saanut orgasmin, olen tuntenut itseni petetyksi, tyhjäksi ja masentuneeksi. Varmaankin johtuu siitä, että olen pettänyt itseni, enkä ole kuunnellut omaa sisimpääni. On, kuin olisin myynyt itseni ja niin varmaan olenkin, jollakin tasolla. Enää ei ole edes minkäänlaista fyysistä kontaktia, mieliala on ainakin kohonnut syvästä masennuksesta vähäiseen alakuloon. Väärä partneri, luulen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe