Tietääkö kukaan mistä vois johtua uroskoiran jatkuva vinkuminen ulos, ja rauhattomuus eikä oo syönytkään? Olen käynyt nyt kaksi kertaa ulkona peräkkäin, mutta vinkuminen jatkuu, raapii ovea, eikä missään välissä oo rauhottunut.. Voisinko olla jos lähistöllä on naaraan juoksut ja haistaa sitten sen? Vatsa sillä kyllä möyrii ja lurisee, mutta ei vatsa kyllä voi olla sekasin kun kakkas ihan normaalisti ekalla kerralla , ja tokalla ei ollenkaan ... Onko kellään vinkkiä mistä vois tällänen käytös johtua? :/
Vastaukset 3
Mullakin tulee ensinnä mieleen että se on päässyt kiiman hajusta jyvälle. Vatsa saattaa kurnuttaa samasta syystä, stressin takia. Minkä ikäinen koirasi on? Nuoren koiran kohdalla on luultavastikin kiiman hajusta kyse, mutta vanhemman luulisi jo tottuneen niihin hajuihin enkä keksi miksi se nyt vasta alkaisi niihin reagoida. Varaudu siihen, että käytös jatkuu kunnes nartun kiima on ohi - ja alkaa uudestaan kun joku toinen narttu tulee kiimaan.
- jokuvain2
suosittelen kastrointia. omalla koirallani oli aivan sama ongelma. leikkaaminen pitäisi auttaa.
- Ihmeitten aikaa
Meillä on viime syksynä kastroitu koira, 1,5 vuotias. Yllätyksenä se on aivan innoissaan keväthuumassaan. Ulos pitää päästä vähän väliä, se ei syö ja ulkona on alkanut uudelleen merkkaamaan. Muutama kuukausi meni ilman merkkailuja, pissat se teki yhdellä kertaa.
Toivottavasti tämä on tilapäinen mielenhäiriö;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493