Kuka tietää miksi k-supermarketin ovet oli tänään kiinni ja hyllyt tyhjillään? Ei ollut mitään lappua miksi näin.
Kaupungin K-supermarket
45
1017
Vastaukset
- Hölökynkölökynkin
Ei kannattanut kun säästökylässä ei ollut tarpeeksi asiakkaita. Kaikki yrittävät esittää parempaa kuin ovat ja tuhlaavat lainarahansa sokkarilla, tyhmien markkinoilla.
- 1232132131212
Sulkivat siis sen liikkeen? Muuttaako se toisiin tiloihin.
Harmi, itse olin vakioasiakas siellä. - tietäjä
1232132131212 kirjoitti:
Harmi, itse olin vakioasiakas siellä.ostitko muutakin?
- ............
1232132131212 kirjoitti:
Harmi, itse olin vakioasiakas siellä.Ei muuta. K-supermarket poistui keskustasta. Lutakkoon tulee uusi. Ja mahdollisesti Kauppakulmana tunnettuun ikuisuusprojektiin, jos se joskus rakennetaan.
Eli nyt on keskustassa vain S-market Mestarin Herkku ja S-market Kolmikulma. Kauppahallissa pikkuruinen K-market.
Tulisi edes Lidl tilalle. - Saunaillassa
............ kirjoitti:
Ei muuta. K-supermarket poistui keskustasta. Lutakkoon tulee uusi. Ja mahdollisesti Kauppakulmana tunnettuun ikuisuusprojektiin, jos se joskus rakennetaan.
Eli nyt on keskustassa vain S-market Mestarin Herkku ja S-market Kolmikulma. Kauppahallissa pikkuruinen K-market.
Tulisi edes Lidl tilalle.Ei tule koska Keskimaa ja kurvatellit saavat päättää kuka tulee ja kuka ei.
- Mikäli kyse
siitä foorumissa olleesta kaupasta, niin en kyllä yhtään ihmettele, sillä jos kaupalla on ongelmia vilkkaaseen kauppa-aikaan saada siirrettyä sisääntuloporteille ostoskoreja kassoilta, niin mihin ihmeeseen ne asiakkaat keräävät niitä ostoksiaan.
Joulun edellä kävin kaupassa ja meinasin tehdä ostoksia enemmänkin, mutta ostokseni jäi sitten ihan niihin tarjouskahvipakettihin, koska en käsissäni enempää ostoksia saanut kannettua kassalle. Miksi edes yrittää ja pudotella pakkauksia pitkin lattioita rikkooontumaan ja likaantumaan.
Kadun toisella puolella SOKOKSELLA pystyin tekemään tuon asian suhteen ostokseni ilman sen kummempia ongelmia. Toki siellä oli paljon enemmän asiakkaita, mutta kaikki tuntui toimivan erittäin hyvin väenpaljoudesta huolimatta. - Sehr billig
Saunaillassa kirjoitti:
Ei tule koska Keskimaa ja kurvatellit saavat päättää kuka tulee ja kuka ei.
Eikös Forumin omistajat päätä, minkä puljun ottavat vuokralaisekseen? Lidl olisi keskustaan tervetullut, koska mm. opiskelijoita on paljon. Mahtaako vuokrataso olla saksalaisille liian korkea..
- rojua
Sehr billig kirjoitti:
Eikös Forumin omistajat päätä, minkä puljun ottavat vuokralaisekseen? Lidl olisi keskustaan tervetullut, koska mm. opiskelijoita on paljon. Mahtaako vuokrataso olla saksalaisille liian korkea..
Ei Lidl tule, koska ei saa rakentaa omaa rumaa laatikkoa keskelle kaupunkia!
- billiger
rojua kirjoitti:
Ei Lidl tule, koska ei saa rakentaa omaa rumaa laatikkoa keskelle kaupunkia!
Eikö Lidl ole missään vuokralaisena? Ainakin Turussa ja Vaasassa on keskustassa Liiteri.
- itärajalta
billiger kirjoitti:
Eikö Lidl ole missään vuokralaisena? Ainakin Turussa ja Vaasassa on keskustassa Liiteri.
Myös Lappeenrannassa Lidl on melkein keskustassa, eikä rakennus ole säätiön itse rakennuttama laatikko, vaan entinen tavaratalo Tapuli. Sitä en tiedä onko vuokralla vai omaksi ostettu.
- Myöskin
itärajalta kirjoitti:
Myös Lappeenrannassa Lidl on melkein keskustassa, eikä rakennus ole säätiön itse rakennuttama laatikko, vaan entinen tavaratalo Tapuli. Sitä en tiedä onko vuokralla vai omaksi ostettu.
Myös tampereen keskustassa on lidleja, samoissa tiloissa joissa aiemminkin ollut yrityksiä eli ei heidän itse rakentamissaan.
Täällä varmastikin halvemmat olisi tilat kun kaupunki on alle puolet tampereen koosta ja ostajiakin riittäisi. Ehkä paikallinen päällikkö on päättänyt ettei keskustaan laiteta kun tarvitsisi vartijoita ja vastaavaa tai muuten vain ei tahdo keskustaan laittaa.
Kolmikulma olisi hyvä paikka myös ja se jossa lukee suurella Sportia. - Väkeä siellä oli
Mikäli kyse kirjoitti:
siitä foorumissa olleesta kaupasta, niin en kyllä yhtään ihmettele, sillä jos kaupalla on ongelmia vilkkaaseen kauppa-aikaan saada siirrettyä sisääntuloporteille ostoskoreja kassoilta, niin mihin ihmeeseen ne asiakkaat keräävät niitä ostoksiaan.
Joulun edellä kävin kaupassa ja meinasin tehdä ostoksia enemmänkin, mutta ostokseni jäi sitten ihan niihin tarjouskahvipakettihin, koska en käsissäni enempää ostoksia saanut kannettua kassalle. Miksi edes yrittää ja pudotella pakkauksia pitkin lattioita rikkooontumaan ja likaantumaan.
Kadun toisella puolella SOKOKSELLA pystyin tekemään tuon asian suhteen ostokseni ilman sen kummempia ongelmia. Toki siellä oli paljon enemmän asiakkaita, mutta kaikki tuntui toimivan erittäin hyvin väenpaljoudesta huolimatta.Aina siellä väkeä oli että hyvinkin saattanut kannattaa. Useasti kävin koska on lähin kauppa, asun kävelykadun varrella.
Olisivat pyytäneet siirtoa niin että kaupalla sisäänkäynti suoraan ulkoa eikä kauppakeskuksesta niin olisi varmaankin ollut enemmänkin kävijöitä.
- sdf<ddj
Keskusten kauppojen yksipuolisuuteen on syynä mm. ihmisten typerä ostouskollisuus. Se tulee kalliiksi. Kävimme kerran keskustan monopolikaupan herkkuosastolla. Tavalliset tuotteet olivat siellä sikakalliita verrattuna omaan markettiimme.
Vaikka Suomessa on vain kaksi vallitsevaa ketjua, kannattaa silti lypsää niitä vuorotellen. Monissa tuotteissa on eroja hinnassa puoleen tai toiseen. Missään tapauksessa kauppaa ei pidä valita ideologisin ja poliittisin perustein niin kuin aikaisemmin oli tapana. Kaikki kaupat ovat samanlaisia roistoja, jotka vain haluavat viedä rahamme. - ss-kortti
Olen lopettanut kaikkien s-ryhmien liikkeissä käymisen ,juuri noiden kaavoituspaskan ja saunailtojen takia.
Huomannut että jää rahaa enemmän,koska muaalla halvemmat hinnat...myös laatu parempi.- Plusbonusnetto
K-marketissa on aina yksityinen kauppias joka on käsiraudoissa keskusliikkeeseen, ja tiukasti. Silti on yritettävä repiä itselleen palkkaa asiakkailta. Osuuskaupassa taas kaikki ovat renkejä monikymmenportaisella kyttäyshierarkialla, siellä ollaan aivan kuin " valtiolla" töissä. Näin voidaan pitää vaikkapa kiusalla tappiollistakin myymälää jonkin aikaa pystyssä kun tappiot voidaan kuitata isosta marketista. Kauppiasvetoisissa K-marketeissa tuo ei onnistu.
- tsipu
Plusbonusnetto kirjoitti:
K-marketissa on aina yksityinen kauppias joka on käsiraudoissa keskusliikkeeseen, ja tiukasti. Silti on yritettävä repiä itselleen palkkaa asiakkailta. Osuuskaupassa taas kaikki ovat renkejä monikymmenportaisella kyttäyshierarkialla, siellä ollaan aivan kuin " valtiolla" töissä. Näin voidaan pitää vaikkapa kiusalla tappiollistakin myymälää jonkin aikaa pystyssä kun tappiot voidaan kuitata isosta marketista. Kauppiasvetoisissa K-marketeissa tuo ei onnistu.
Torikeskukseen tulee lähiruokakauppa
- Katuhavaintoja
Tavaratalo Stockmann ruokaosastoineen Jyväskylän keskustaan, niin Keskimaan herraklubi kuolee ankaraan vtutukseen.
- Siwa riittää näille
Muutama kurvetelli ei pysty pitämään pystyssä niin laadukasta tavarataloa, maksukykyistä väkeä on liian vähän.
- Pllussamies
K-Supermarket löytyy sekä kauppakadulta, että entisestä kauppahallista, torinkulmalta.
- hmm.
Ei kai ne supermarketteja ole? Jotain K-kauppoja kumminkin, K-lähikauppoja ehkä. Tarkkana pitää olla, kun niissä on eri tarjoukset sen mukaan, onko K, KK vai KKK.
- Lähikaupat tulee
hmm. kirjoitti:
Ei kai ne supermarketteja ole? Jotain K-kauppoja kumminkin, K-lähikauppoja ehkä. Tarkkana pitää olla, kun niissä on eri tarjoukset sen mukaan, onko K, KK vai KKK.
Ns lähikaupat nousevat arvoon arvaamattomaan ei näin voi jatkua keskusta ja lähialueet ovat ilman kauppaa. Automarketteja ei tarvita maitopurkin ja leivän ostamiseksi automarkettien alasajo onkin alkanut.
- Höpö höpö
Lähikaupat tulee kirjoitti:
Ns lähikaupat nousevat arvoon arvaamattomaan ei näin voi jatkua keskusta ja lähialueet ovat ilman kauppaa. Automarketteja ei tarvita maitopurkin ja leivän ostamiseksi automarkettien alasajo onkin alkanut.
seppälään tulee reilu vuoden sisällä KESKIMAAN jättimarketti.
Monen korttelin kokonen. Melkeen keskustassa.
Palvelee hyvin myös tuon kankaan paperitetaan alueelle tulevan asuinalueen porukkaa ja on kävelymatkan päässä tukahtuvasta ja taantuvasta keskustasta joka jää jatkossa eri etnisten ryhmien (mahdollisesti jopa jengien) mellastustantereeksi.
Keskusta ei kiinnosta ketään ja miksi kiinnostisikaan. - Lähikaupat tulee
Höpö höpö kirjoitti:
seppälään tulee reilu vuoden sisällä KESKIMAAN jättimarketti.
Monen korttelin kokonen. Melkeen keskustassa.
Palvelee hyvin myös tuon kankaan paperitetaan alueelle tulevan asuinalueen porukkaa ja on kävelymatkan päässä tukahtuvasta ja taantuvasta keskustasta joka jää jatkossa eri etnisten ryhmien (mahdollisesti jopa jengien) mellastustantereeksi.
Keskusta ei kiinnosta ketään ja miksi kiinnostisikaan.Sehän korvaa nykyisen Prisman ? Tulevaisuus on varmasti myös lähikaupoissakin muutamia S marketteja Jkl on viimevuosina tullut mm Savelan S marketti. Ne ovat ihan inhimillisen kokoisia ruokakauppoja
- 9+10
Väärässä olet Pllussamies.
Kuokkalasta ja Savelasta löytyy K-Supermarket, mutta ei Kauppakadulta eikä kauppahallista, niissä on K- MARKET - Lähikaupat
9+10 kirjoitti:
Kuokkalasta ja Savelasta löytyy K-Supermarket, mutta ei Kauppakadulta eikä kauppahallista, niissä on K- MARKETSavelan K Super on remonttikunnossa varmaankin puretaan lähivuosina kerrostalo paikalle ? Sitten meneekin hyvin Savelan S markettilla on ihan ok kauppa nyt jo.
- plllussamies
9+10 kirjoitti:
Kuokkalasta ja Savelasta löytyy K-Supermarket, mutta ei Kauppakadulta eikä kauppahallista, niissä on K- MARKETPakko myöntää.
olet oikeassa.
- Baron of Lutakko
Mestarin Herkku riittää mulle vallan mainiosti, autonkin saa halliin parkkiin.
- Tylsää elämää tuolla
Ai niin kun Lutakossa ei ole lämpimiä autotalleja kuten meillä varakkaammilla. Sulaahan se Fiiatti parkkihallissakin.
- Lutakkolainen
Tylsää elämää tuolla kirjoitti:
Ai niin kun Lutakossa ei ole lämpimiä autotalleja kuten meillä varakkaammilla. Sulaahan se Fiiatti parkkihallissakin.
Kyllä mulla vaan on Lutakossa lämmin talli.
- fgbfbh
Eikös Jyväskylä ruokakauppoihin pitäisi kohta rakentaa ne halal-lihatiskit, joissa possut ovat erillään muusta lihasta?
- Lihatiskillä
Ei, miksi pitäisi?
- Hahaaa...
kuinka muistinkaan sen kylmäaltaan kohdalla justiinsa, että en taidakaan tarvita juuri nyt sitä ostoskoriini aiemmin laittamaani kahta pekonipakkausta.
En kuitenkaan lykkää niitä pekonipaketteja minnekään kuivatavara tai vaateosaston hyllylle, kuten jotkut on niin joskus näyttäneet tehneen... vaan pudota ne edes kylmään, ettei pilaannu ja mene hukkaan. - HUH,HUH !
Hahaaa... kirjoitti:
kuinka muistinkaan sen kylmäaltaan kohdalla justiinsa, että en taidakaan tarvita juuri nyt sitä ostoskoriini aiemmin laittamaani kahta pekonipakkausta.
En kuitenkaan lykkää niitä pekonipaketteja minnekään kuivatavara tai vaateosaston hyllylle, kuten jotkut on niin joskus näyttäneet tehneen... vaan pudota ne edes kylmään, ettei pilaannu ja mene hukkaan.Voi Taivas mitä sontaa ihmiset täällä omaa pienuuttaan viitsiikään kirjoitella!
Sääliks käy !! - Takaisin maalle
HUH,HUH ! kirjoitti:
Voi Taivas mitä sontaa ihmiset täällä omaa pienuuttaan viitsiikään kirjoitella!
Sääliks käy !!Niin, nuo Lutakkolaiset ovat tosiaan saaneet osansa maaperästä.
- Herrasväkeä.
HUH,HUH ! kirjoitti:
Sääliks käy !!Pekoni on hyvää. Hotelliaamiaisilla lähinnä tulee sitä syötyä.
- Lähikaupat tulee
HUH,HUH ! kirjoitti:
Sääliks käy !!Etkö muka usko ? Onhan nyt muutamia uusia pienempiä ruokakauppoja avattu ja lisää avataan. Remonttikuntoisten kauppojen tilalle ehkä uusia remontoituja K ja S marketteja.
- ähä ähä!
Lutakkoon aukeaa keväällä K-supermarket
- xvdvc
Onko siellä halal-lihatiski, josta saa halal-kinkkua? Itse tykkään ainoastaan halal-kinkusta.
- Meatmix
xvdvc kirjoitti:
Onko siellä halal-lihatiski, josta saa halal-kinkkua? Itse tykkään ainoastaan halal-kinkusta.
Nykyisinhän liha on täysin arpapeliä, se voi olla hevosta, koiraa, aasia, mangustia, rottaa, kissaa ja joissain harvinaisissa tapauksissa jopa nautaa. Tummatukkaisten alueella varsinkin sika on korvattava jollakin muulla edullisella vaihtoehdolla.
- Lollerolollihhaa
xvdvc kirjoitti:
Minä tykkään lol-lihasta, on makusta.
- Aussi nam nam
Meatmix kirjoitti:
Nykyisinhän liha on täysin arpapeliä, se voi olla hevosta, koiraa, aasia, mangustia, rottaa, kissaa ja joissain harvinaisissa tapauksissa jopa nautaa. Tummatukkaisten alueella varsinkin sika on korvattava jollakin muulla edullisella vaihtoehdolla.
Kengurua, laiskiaista, krokotiilia...
- erger
Lollerolollihhaa kirjoitti:
Minä tykkään lol-lihasta, on makusta.
Itse tykkään vain halal-pekonista.
- seurannut
haista paroni housujas, tuliko heikki housuun?
- Anonyymi
Mäki kävin kerran siellä. Ostin mikropizan.
- Anonyymi
Kuka Mäki? Tarkoitatko Kolehmaisen Mäkiä? Hauska heppu.
-KeljoMan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall194921Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29663- 37663
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603