Keskustellaan ihastumisesta!

minäheheheheh

Eli kertokaa omista tuntestanne ihastuneena, käyttäytymisestä tmv. Katsotaan saako tällä palstalla yhtäkään järkevää ketjua aikaiseksi enää nykyään. Sukupuolen jos viitsisitte lopuksi kertoa :).

Eli rohkeasti ajatuksia kehiin ko. aiheesta laidasta laitaan! Paljastakaa anonyymisti sekoatteko ihastuksenne läsnäollessa henkisesti täysin mutta muuten olet viilipytty jolle lattian laatan reuna on ihastuksen hymyä kiintoisampi kohde vai heikosti ihastuva ja isosti näyttävä? Mitä vain!

96

12121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäheheheheh

      Nyt saa avautua!

    • Puolikesytön

      Olen mies, melkein 40. Pahinta minulle on ihastuksessa epävarmuus ja oma kyvyttömyyteni viedä asiaa eteenpäin. Esitän täysin välinpitämätöntä ja jos vastapuoli ei selvästi ole ihastunut, varmistun hetkessä, että kaikki on ohi. Sen jälkeen masennun.

      • Anonyymi

        Ajattelitko koskahan että juur tuo oma välinpitämättömyytesi kertovi sille toiselle että sinä itse et ole kiinnostunut hänestä.?


    • työpaikalla.com

      Aikuinen nainen olen minä :) Kun olen palavasti ihastunut, on käytös myös aika sekopäistä :D Erityisesti silloin jos en tiedä varmuudella miehen tunteista. Vältän katsomista silmiin ja erityisesti hymyillessäni miehen jutuille. Pelkään katseeni paljastavan liikaa. Suutahtelen ihan mitättömistäkin jutuista ja sitten kärsin kovista omantunnontuskista jos en saakaan paikattua tilannetta.

      • Anonyymi

        Itsehillinnän opettelemista ei nuita tilanteita kannata jännittää ottaa asian rennosti ja tutustuu ihmiseen oikeasti vain niin voit tietää oikeasti onko hän sellainen ihminen jonka kanssa voisit todella haluta olla vuoden tutustuminen on sellainen aika että siinä ajassa olisi jo kyseisen ihmisen todellinen luonne pitänyt paljastua jos itse olet käyttäytynyt niin kuin normaalisti käyttäydyt
        Yksinkertaistettuna tutustutaan REHELLISEN avoimesti näin vältytään väärinkäsityksiltä myöhemmin etkä ainakaan ole itse itsellesi luonut stressiä siitä ettäkö sinun tarvitsisi jännittää että paljastuukohan todellinen luonteeni hänelle jossain kohti.?


    • 40 vee

      Käykö teille sellaista jäätymistä että jos ihastus lähestyy ja ehdottaa jotain konkreettista niin reaktio ei ulospäin olekaan ilahtunut ja myönteinen vaan ennemmin empivä ja epävarma tyyliin "ehkä... täytyy kattoa" *plärää kalenteria* jne. vaikka oikeasti tekisi mieli kirkua onnesta?

      • Anonyymi

        Ihastuksessa kannattaa muistaa että ihastus on korkeintaankin pintapuolista on ihastunut siihen miltä toinen näyttää vain tutustuminen kertoo sen voiko kyseiseen immeiseen koskaan rakastua🤷‍♂️


    • nuorinainnen

      Pitkästä aikaa olen täysin sekaisin ihastumisesta. Yleensä olen vain vähän ujo, mutta tämä mies... Voi hyvänen aika kuinka sekaisin hän minut saa...:
      -Jos laitan hänelle viestiä, mietin ainakin puoli tuntia mitä kirjoitan.
      -Muutaman kerran kun olen mennyt hänelle kylään olen meinannut kääntyä matkan varrella takaisin kun jännitys oli aivan järkyttävä; jalat vetelät, suu kuiva, ajatus ei luista...
      -En pysty katsomaan häntä silmiin melkein ollenkaan
      - Kasvot helahtaa tulipunaiseksi kun näen hänet. Kädet hikoilee, pää tyhjä.
      - En pysty aloittamaan keskustelua. Pelkään koko ajan että sanon jotain tyhmää.
      -Olen huomannut myös sen, että ääneni muuttu tosi oudoksi :D
      -Kosketus tuntuu taivaalliselta. Se on jotain niin käsittämätöntä.
      -Pelkkä ajatus hänestä tuottaa hirmuisen hyvänolon tunteen.

      Kyllä, menen täysin sekaisin

      • Anonyymi

        Kannattaa jo hieman jarrutella ettet tee liian hätiköityjä ratkaisuja jottei pääse unohtumaan että teidän kannattaa tutustua toinen toisiinne kaikessa rauhassa olemalla omia itsejänne eikä yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on vain siksi että tekisi vaikutuksen toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa jo hieman jarrutella ettet tee liian hätiköityjä ratkaisuja jottei pääse unohtumaan että teidän kannattaa tutustua toinen toisiinne kaikessa rauhassa olemalla omia itsejänne eikä yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on vain siksi että tekisi vaikutuksen toiseen

        Toi on totta mutta kun on ihastuminen päällä se on vaikeaa.Käyttäytyy oudosti sekoittaa ihmistä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta mutta kun on ihastuminen päällä se on vaikeaa.Käyttäytyy oudosti sekoittaa ihmistä kyllä.

        Huomaa itsessä ja omassa käyttäytymisessä ihme viboja jota ei muitten seurassa oo.Hui mikä tunne saa ihmisen kyllä sekaisin.


    • cluelesser

      Juu, sekaisin kuin seinäkello.

      Lähdetään vaikka ihan perusasiasta. Mietin, että kävelenkö kunnolla, selkä suorassa, miltä näytän kun kävelen, ovatko vaatteet kunnolla yllä...

      Yritän olla tuijottamatta, mutta tuijotan ja jään kiinni, häpeillen painan katseeni tai olen katsovinani ohitse.

      Haaveilen koko ajan kuinka hän vie minut sivuun ja sanoo, että nyt lopetetaan tämä toistemme ympärillä kiertely ja pussataan.

      Unohdan mitä olin tekemässä. Yksi päivä läikytin kahvit pitkin käytävää kun unohdin hänen nähdessäni että minulla on kuppi kädessäni.

      Yritän olla cool ja kuin en huomaisikaan, mutta oikeasti tiedän lähes koko ajan mitä hän tekee ja kenen kanssa puhuu.

      Pyrin lähelle, edes parin tuolin päähän, se tekee jo minut onnelliseksi.

      Toivon näkeväni hänet jossakin, edes vilaukselta..

      Hymyilen kuin tyhjäpää idiootti, hänelle ja muille. Sitten yritän olla coolisti ja näytän kuulemma melkein vihaiselta.

      Olen mustasukkainen. Kaikki muut naiset näyttävät minua kauniimmalta.. ja hän katsoo muitakin naisia ihan sama pilke silmäkulmassaan.

      Olen kateellinen niille, keille hän huomiotaan antaa, oli se sitten mies tai nainen.

      Tulkitsen väärin ja liikaa. Pienikin hymy, pilke silmäkulmassa vastapuolelta ja kuvittelen että hänkin on ihastunut. Jos hän ei tervehdi minua joka kerta kun satumme samaan tilaan, kuvittelen hänen vihaavan minua. Yhtenä päivänä, sellaisena kun hän puhuu ja hymyilee minulle, olen varma että hänkin pitää minusta. Toisena päivänä taas olen varma, että hän pitää minua vastenmielisenä.

      Elän niitä päiviä varten, kun näen hänet. Jos hän on muualla, olen ärtynyt, melkein masentunut.

      Yritän keksiä jotain asiaa hänelle, mutta kun en keksi, en myöskään puhu hänelle, vaikka haluaisin edes säästä jutella.

      En saa mitään järkevää sanotuksi. Sekoilen sanoissani niin että saatan sanoa ihan eri sanan kuin olisi pitänyt sanoa (kalakukko voi kääntyä esimerkiksi kakuksi) tai sanon kaksi sanaa yhtäaikaa niin että ihan normaalista lauseesta tulee sekopäinen.

      Joskus jutellessamme näytän hänelle vähän kieltä hampaideni välistä, en niin, että näyttäisin kieltä kuten pentuna, vaan pikkuisen kielenpäätä, hymyillen samalla, sitä on vaikea selittää.

      Jos hän ei huomaa tai huomioi minua, tulen suorastaan ärtyneeksi.

      Miten sitten yritän osoittaa ihastukseni? En mitenkään. Minulla on niin huono itsetunto etten haluakaan hänen tietävän, mutta jos minut tuntisi niin tietäisi kyllä. Ystävät tietävät minusta kuulemma heti, kun pidän jostakusta.

      Että kyllä ihastus ainakin minut sekapäiseksi tekee. Nuori aikuinen nainen olen.

      • vanha sydän

        Komppaan sua monessa kohtaa:)

        Lörpöttelen hänelle iloisesti, teen tikusta asiaa ja totean itsestäänselvyyksiä.

        Etsin häntä katseellani muiden joukosta ja yritän olla tuijottamatta mutta tuijotan kuitenkin.

        Niinä päivinä kun näen hänet ja saan jutella hänen kanssaan olen kuin naantalin aurinko, hyräilen ja hymyilen itsekseni kuin vähämielinen.
        Niinä päivinä kun en näe häntä ole ärtynyt, surullinen ja ikävöin häntä.

        Odotan hänen kohtaamistaan ja väliillä lasken tunteja siihen kun tavataan.
        Kun hän on lähelläni kaikki muua katoaa ja jos joku kysyisi jälkeenpäin ketä muita siinä lähellä oli niin en muistaisi.

        Olen mustasukkainen kun hän puhuu muille naisille ja mietin puhuuko hän muille yhtä iloiseti kuin minulle, kuinka kaunan hän juttelee muille-jutteleeko yhtä pitkään kuin minulle ja millaisella äänensävyllä hän juttelee.

        Mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa.

        Haaveilen joka ilta, että hän tunnustaa minulle pitävänsä minusta, sanoen mm. että on ollut jo kauan ihastunut minuun.

        Kun vain ajattelenkin, että hän sulkisi minut syliinsä niin vatsa kääntyy ympäri ja nousee kurkkuun.

        Saatan katsella lempiohjeelmani telkkarista ja yhtäkkiä havahdun siihen, että olen ajatellut häntä enkä muista mitä ohjelmassa on tapahtunut.

        Kun minua kiusoitellaan hänestä niin häkellyn ja käännän puheeaiheen muuhun.

        Olen aikuinen nainen.


      • vanha sydän
        vanha sydän kirjoitti:

        Komppaan sua monessa kohtaa:)

        Lörpöttelen hänelle iloisesti, teen tikusta asiaa ja totean itsestäänselvyyksiä.

        Etsin häntä katseellani muiden joukosta ja yritän olla tuijottamatta mutta tuijotan kuitenkin.

        Niinä päivinä kun näen hänet ja saan jutella hänen kanssaan olen kuin naantalin aurinko, hyräilen ja hymyilen itsekseni kuin vähämielinen.
        Niinä päivinä kun en näe häntä ole ärtynyt, surullinen ja ikävöin häntä.

        Odotan hänen kohtaamistaan ja väliillä lasken tunteja siihen kun tavataan.
        Kun hän on lähelläni kaikki muua katoaa ja jos joku kysyisi jälkeenpäin ketä muita siinä lähellä oli niin en muistaisi.

        Olen mustasukkainen kun hän puhuu muille naisille ja mietin puhuuko hän muille yhtä iloiseti kuin minulle, kuinka kaunan hän juttelee muille-jutteleeko yhtä pitkään kuin minulle ja millaisella äänensävyllä hän juttelee.

        Mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa.

        Haaveilen joka ilta, että hän tunnustaa minulle pitävänsä minusta, sanoen mm. että on ollut jo kauan ihastunut minuun.

        Kun vain ajattelenkin, että hän sulkisi minut syliinsä niin vatsa kääntyy ympäri ja nousee kurkkuun.

        Saatan katsella lempiohjeelmani telkkarista ja yhtäkkiä havahdun siihen, että olen ajatellut häntä enkä muista mitä ohjelmassa on tapahtunut.

        Kun minua kiusoitellaan hänestä niin häkellyn ja käännän puheeaiheen muuhun.

        Olen aikuinen nainen.

        vielä pari lisäystä...

        Joskus kosketan häntä "vahingossa" kun hän ojentaa minulle jonkun ns.esineen.

        Välillä kun hän puhuu minulle, niin unohdun vain katselemaan häntä ja osa hänen puheestaan lipuu korvieni ohi. Joskus joudun kysymään häneltä uudelleen miten se ja se tehtiin ja kuinka jokin asia meni. Jälkeenpäin nolottaa ja ajattelen, että pitääkö hän minua ihan tyhjäpäänä.

        Haahuilen ihan toiseen suntaan kun piti mennä ja käännyn takaisin.

        Ai niin, saan hänet punastumaan ainakin kerran viikossa:)


      • cluelesser
        vanha sydän kirjoitti:

        vielä pari lisäystä...

        Joskus kosketan häntä "vahingossa" kun hän ojentaa minulle jonkun ns.esineen.

        Välillä kun hän puhuu minulle, niin unohdun vain katselemaan häntä ja osa hänen puheestaan lipuu korvieni ohi. Joskus joudun kysymään häneltä uudelleen miten se ja se tehtiin ja kuinka jokin asia meni. Jälkeenpäin nolottaa ja ajattelen, että pitääkö hän minua ihan tyhjäpäänä.

        Haahuilen ihan toiseen suntaan kun piti mennä ja käännyn takaisin.

        Ai niin, saan hänet punastumaan ainakin kerran viikossa:)

        Minä teen myös tuota kosketusjuttua ja olen ihan hirvittävän onnellinen, kun edes sormenpäämme hipaisevat toisiaan.

        Voi kuinka näkisit miten taivaassa olen, kun hän tulee työpisteelleni ja lainaa jotain välinettä...

        Unohdun minäkin katselemaan. Sitten hävettää, kun tajuaa silmät killittäen tuijottaneensa samalla, kun toinen yrittää selittää jotain tuikitärkeää.

        Televisionkatsomisen unohtaminen tuttua täälläkin.

        Haahuilu, kyllä, täälläkin. Kerran hän kysyi että mitä etsin, kun näytin niin etsivältä. Meinasin sanoa, että "sydäntäni, anna se takaisin", mutta onneksi olin sillä kertaa järjissäni.

        Minäkin olen saanut hänet punastumaan, oikein kunnolla. Ja kerran todella, todella onnelliseksi.

        Ja kyllä, minäkin mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa. Ja tosiaan tulkitsen, ihan jatkuvasti.

        Avaan hänelle oven, hän herrasmiehenä aina ahdistuu siitä. Mutta kiusa se on pienikin..

        Kerran kun istuin kuulokkeet korvilla paikallani, hän puhalsi niskaani... Mietin, että mistähän tuo veto tulee, mutta sitten se oli vähän voimakkaampi. Otin kuulokkeet korviltani, käännyin katsomaan että mistä ihmeestä moinen viima tulee. Hänen kasvonsa olivat ihan omieni lähellä ja hän sanoi jotain... sydämeni löi niin lujaa että en kuullut ja minun piti kysyä, että "mitä sanoit?" Hän oli niin komea.. ja silmät tuikkivat.. minun teki NIIN mieleni suudella siinä paikassa. Ehkä se oli hänen puolestaan vain viatonta huomionkiinnitystä, mutta hitto vieköön että olin sinä päivänä niin onnellinen..


      • vanha sydän
        cluelesser kirjoitti:

        Minä teen myös tuota kosketusjuttua ja olen ihan hirvittävän onnellinen, kun edes sormenpäämme hipaisevat toisiaan.

        Voi kuinka näkisit miten taivaassa olen, kun hän tulee työpisteelleni ja lainaa jotain välinettä...

        Unohdun minäkin katselemaan. Sitten hävettää, kun tajuaa silmät killittäen tuijottaneensa samalla, kun toinen yrittää selittää jotain tuikitärkeää.

        Televisionkatsomisen unohtaminen tuttua täälläkin.

        Haahuilu, kyllä, täälläkin. Kerran hän kysyi että mitä etsin, kun näytin niin etsivältä. Meinasin sanoa, että "sydäntäni, anna se takaisin", mutta onneksi olin sillä kertaa järjissäni.

        Minäkin olen saanut hänet punastumaan, oikein kunnolla. Ja kerran todella, todella onnelliseksi.

        Ja kyllä, minäkin mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa. Ja tosiaan tulkitsen, ihan jatkuvasti.

        Avaan hänelle oven, hän herrasmiehenä aina ahdistuu siitä. Mutta kiusa se on pienikin..

        Kerran kun istuin kuulokkeet korvilla paikallani, hän puhalsi niskaani... Mietin, että mistähän tuo veto tulee, mutta sitten se oli vähän voimakkaampi. Otin kuulokkeet korviltani, käännyin katsomaan että mistä ihmeestä moinen viima tulee. Hänen kasvonsa olivat ihan omieni lähellä ja hän sanoi jotain... sydämeni löi niin lujaa että en kuullut ja minun piti kysyä, että "mitä sanoit?" Hän oli niin komea.. ja silmät tuikkivat.. minun teki NIIN mieleni suudella siinä paikassa. Ehkä se oli hänen puolestaan vain viatonta huomionkiinnitystä, mutta hitto vieköön että olin sinä päivänä niin onnellinen..

        Vanha sydän on tuttu kappale ja sitä minäkin kuuntelen usein ja se tuo mieleeni hänet.

        Kerran hän sanoi "sää vaan jaksat hymyillä näinkin kovan suorituksen jälkeen", oli vähällä etten päästänyt suustani "kai nyt kun sää oot siinä".

        Kerran kun hän koski minua alaselkään niin vahadin. Mitähän mahtoi miettiä?

        Töissä on vaikea keskittyä kun mietin häntä. Pystyn unohtamaan hänet hetkeksi jos on jotain tekemistä johon pitää keskittyä kunnolla.


      • 0192837465

        tää on niin totta! mulla just sama


      • Anonyymi

        Oletko kertonut kyseiselle henkilölle itselleen tuntemuksistasi häntä kohtaan?
        Mahdollisesti hänellä saattaa olla samanlaisia tuntemuksia sinua kohtaan tai jos hän on kohtelias hän myöntää rehellisesti sinulle ettei hänellä ole samanlaisia tuntemuksia sinua kohtaan jolloin voit jatkaa elämääsi haaveilematta mahdottomasta


      • Anonyymi
        vanha sydän kirjoitti:

        Komppaan sua monessa kohtaa:)

        Lörpöttelen hänelle iloisesti, teen tikusta asiaa ja totean itsestäänselvyyksiä.

        Etsin häntä katseellani muiden joukosta ja yritän olla tuijottamatta mutta tuijotan kuitenkin.

        Niinä päivinä kun näen hänet ja saan jutella hänen kanssaan olen kuin naantalin aurinko, hyräilen ja hymyilen itsekseni kuin vähämielinen.
        Niinä päivinä kun en näe häntä ole ärtynyt, surullinen ja ikävöin häntä.

        Odotan hänen kohtaamistaan ja väliillä lasken tunteja siihen kun tavataan.
        Kun hän on lähelläni kaikki muua katoaa ja jos joku kysyisi jälkeenpäin ketä muita siinä lähellä oli niin en muistaisi.

        Olen mustasukkainen kun hän puhuu muille naisille ja mietin puhuuko hän muille yhtä iloiseti kuin minulle, kuinka kaunan hän juttelee muille-jutteleeko yhtä pitkään kuin minulle ja millaisella äänensävyllä hän juttelee.

        Mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa.

        Haaveilen joka ilta, että hän tunnustaa minulle pitävänsä minusta, sanoen mm. että on ollut jo kauan ihastunut minuun.

        Kun vain ajattelenkin, että hän sulkisi minut syliinsä niin vatsa kääntyy ympäri ja nousee kurkkuun.

        Saatan katsella lempiohjeelmani telkkarista ja yhtäkkiä havahdun siihen, että olen ajatellut häntä enkä muista mitä ohjelmassa on tapahtunut.

        Kun minua kiusoitellaan hänestä niin häkellyn ja käännän puheeaiheen muuhun.

        Olen aikuinen nainen.

        Kannattaa alkaa miettimään mistä mustasukkaisuutesi johtuu oletko kenties itse kyvykäs pettämään.?


      • Anonyymi
        vanha sydän kirjoitti:

        vielä pari lisäystä...

        Joskus kosketan häntä "vahingossa" kun hän ojentaa minulle jonkun ns.esineen.

        Välillä kun hän puhuu minulle, niin unohdun vain katselemaan häntä ja osa hänen puheestaan lipuu korvieni ohi. Joskus joudun kysymään häneltä uudelleen miten se ja se tehtiin ja kuinka jokin asia meni. Jälkeenpäin nolottaa ja ajattelen, että pitääkö hän minua ihan tyhjäpäänä.

        Haahuilen ihan toiseen suntaan kun piti mennä ja käännyn takaisin.

        Ai niin, saan hänet punastumaan ainakin kerran viikossa:)

        Tuohon punastumiseen oli jossain vaiheessa jossai terveys lehdestä jonkin sortin selitys mistä se johtuu se ei välttis tarkoita yhtään mitään


      • Anonyymi
        cluelesser kirjoitti:

        Minä teen myös tuota kosketusjuttua ja olen ihan hirvittävän onnellinen, kun edes sormenpäämme hipaisevat toisiaan.

        Voi kuinka näkisit miten taivaassa olen, kun hän tulee työpisteelleni ja lainaa jotain välinettä...

        Unohdun minäkin katselemaan. Sitten hävettää, kun tajuaa silmät killittäen tuijottaneensa samalla, kun toinen yrittää selittää jotain tuikitärkeää.

        Televisionkatsomisen unohtaminen tuttua täälläkin.

        Haahuilu, kyllä, täälläkin. Kerran hän kysyi että mitä etsin, kun näytin niin etsivältä. Meinasin sanoa, että "sydäntäni, anna se takaisin", mutta onneksi olin sillä kertaa järjissäni.

        Minäkin olen saanut hänet punastumaan, oikein kunnolla. Ja kerran todella, todella onnelliseksi.

        Ja kyllä, minäkin mietin alituiseen mitä hän sanoillaan, hymyllään ja katseillaan tarkoittaa. Ja tosiaan tulkitsen, ihan jatkuvasti.

        Avaan hänelle oven, hän herrasmiehenä aina ahdistuu siitä. Mutta kiusa se on pienikin..

        Kerran kun istuin kuulokkeet korvilla paikallani, hän puhalsi niskaani... Mietin, että mistähän tuo veto tulee, mutta sitten se oli vähän voimakkaampi. Otin kuulokkeet korviltani, käännyin katsomaan että mistä ihmeestä moinen viima tulee. Hänen kasvonsa olivat ihan omieni lähellä ja hän sanoi jotain... sydämeni löi niin lujaa että en kuullut ja minun piti kysyä, että "mitä sanoit?" Hän oli niin komea.. ja silmät tuikkivat.. minun teki NIIN mieleni suudella siinä paikassa. Ehkä se oli hänen puolestaan vain viatonta huomionkiinnitystä, mutta hitto vieköön että olin sinä päivänä niin onnellinen..

        Hienoa jotta sait olla hetken elämässäsi onnellinen kaikki meistä ei edes saa sitä hetkeä jolloin voi olla onnellinen oikeasti itselläni niitä on ollut kaksi tyttäreni ja poikani syntymät


    • r6kl

      Aloittaja toivoo asiallista keskustelua eikä itse edes vaivaudu vastaamaan :D

      Voin sen verran kertoa että vaivaantunut olo tulee näin miehenä kun sen tietyn naisen näen.
      En tiedä mitä hänessä on.

    • Kyynel88

      Minusta tulee epäsosiaalinen ja annan enneminkin ymmärtää etten pidä kyseisestä tyypistä, olen kylmä ja yritän olla normaali, en osaa puhua mistään joten olen hiljaa ja jos jotenkuten saan suuni auki niin se on sitten niin tyhmää että sitä katuu myöhemmin... Olen niin ujo, että pelkään ihastukseni huomaavan, ei hän minusta kuitenkaan sillä tavalla pidä ja pelkään nolaavani itseni... Vaikka näin välillä ajatellen, olisiko se niinkään paha asia jos hän saisi tietää tunteeni...

      Kun en näe häntä niin ajattelen häntä, nukkumaan mennessä kuvittelen kaikkea mahdollista, hänen läheisyyttään ja että olisimme pari jne jne...

      Olen siis nainen ja vähän yli 20..

      • Anonyymi

        Helpottaa kun keskustelet ihastuksesi aloitat jollain viattomalla ja annat keskustelun edetä luonnollisesti niin selviää ainakin jossain kohti onko hän kiinnostunut sinusta ja jopa mahdollisesti mistä sinussa hän on kiinnostunut


    • Muita kompaten,

      tuleeko muille sellaista, että unohtaa, mitä on hetki sitten puhunut?

      • cluelesser

        Kyllä. Ja unohdan välillä mitä olin jo sanomassa.


      • me<3players

        Mulle tulee semmoinen olo että p*mppini kostuu tosi paljon ja haluan naida ihanien miesten kanssa! Olen ihan hupsu! Mutta jos joku kunnollinen mies minua edes yrittää lähestyä niin tylytän hänet armottomasti heti pois ja pokaan vaikka ensimmäisen vastaantulevan pelimiehen koska en pidä että minuun ihastutaan. Mahdollisimman tylysti kun monen ihmisen kuullen tekee miehelle selväksi että missä mennään niin se tajuu.
        Olen ihan normaali.


      • Anonyymi
        cluelesser kirjoitti:

        Kyllä. Ja unohdan välillä mitä olin jo sanomassa.

        Täällä toistan samoja sit huomaan apua...ilmeisesti jännitys


      • Anonyymi

        Toisinaan jos on joku tärkeämpi asia mielen päällä tai jos tunne että toinen valehteli puhuessaan minulle


      • Anonyymi

        Sekoittaa kaikki jos kunnolla ihastuu.


    • Syntyvyys 0

      naiset ovat siinä mielessä vaikeita tapauksia, että he käyttäytyvät samalla tavalla inhokkejaan ja ihastustaan kohtaan.

      • Wats on

        Jos onnistuu katsekontaktin saaman, se ja hymy kertoo kaiken, kukaan toinen ei samanlaista saa..


      • Syntyvyys 0
        Wats on kirjoitti:

        Jos onnistuu katsekontaktin saaman, se ja hymy kertoo kaiken, kukaan toinen ei samanlaista saa..

        saapas .. koiranpentu


      • Anonyymi

        Si ei nainen itsekään tiedä mitä elämäänsä kaipaa


      • Anonyymi

        Ei me tommosii olla


    • alalallalalalalalala

      " naiset ovat siinä mielessä vaikeita tapauksia, että he käyttäytyvät samalla tavalla inhokkejaan ja ihastustaan kohtaan. "

      piti ihan jäädä miettimään tätä kommenttia ja joo, onhan tolla jotakin perää mutta ei se oo ihan niinkään!

      kun mä ihastun niin ihastuksen alkuvaiheessa oon koko ajan yhtä hymyä ja onnea ja kaikki on ihanaa eli oon täysin sekasin. sitten ajan kuluessa musta tulee ihastuksen seurassa paljon vaivautuneempi ja ennemminkin saatan välttää katsetta jos en tunnu saavan mielestäni tarpeeksi vastakaikua :-D.. en tiedä, tahtoisin koko ajan koskettaa ihastustani ja pörröttää sen hiuksia... tahtoisin halata lujasti ja hipelöidä korvia. tahtoisin olla niin lähellä että hengittäminen olisi vaikeaa ja sydämen syke tuntuisi kovaa.. huh kuumottaa ajatuskin :-D. Voisin kuitenkin sanoa, että kyllä mun ihastumisen aistii, paljastan itseni pikku jutuilla, kuten ylimääräisillä katseilla, lähelle hakeutumisella, pienillä hymyillä, viattomilla hipaisuilla, syvällä hiljaisuudella jos hän ei huomioi, onnellisuudella jos hän hymyilee minulle.... pieniä asioita, mitä en välttämättä edes itse huomaa :-) ei kyllä sillä että ikinä antaisin aihetta olla varma että olisin rakastunut, pelkään näyttää sitä.

      ja nainen olen!

      • Anonyymi

        Ja mitäs si kun kumpikin tottuu tähä tämmöttiseen ja lopulta kuitenkin tulee se arki ja mahdollisesti lapset ja sitä aikaa ei enään olekkaan sillai toinen toiselle ni onnistuuko mahdollisen suhteen ylläpito molemmilta vai päättyykö se huutoon kun ei yhteistä aikaa arjen takia olekkaan joka sekunnit.?


    • ailahteleva persoona

      no musta tulee ihastuneena tosi epämääränen jos sitä on kestänyt pitkään. yritän vaikuttaa välinpitämättömältä kun taas vähänväliä annan ymmärtää että pidän hänestä enemmän mitkä kenestäkään, ja sitten taas rupean kylmäksi. olen ailahteleva.

      • timppaa91

        mulla on kans vähän samanlaisia tuntemuksia ilmennyt nyt,olen ihan selvästi ihastunu erääsen tyttöön,mutta nyt on tullut juuri tuollainen olo,että ihan kun olisi tunteet kadonnu johonki,vähän pelottavaakin toisaalta ku tämmöstä käy,mistäköhän johtuu?onko normiii?:)


    • työpaikalla.com

      Kirjoitin tuossa jo aiemmin varovaisen kommenttini asiaan, mutta näitä lukiessa on pakko lisäillä vielä vähän :)

      Toisinaan halu olla samassa tilassa on aivan valtava, mutta rohkeus ja ideat toteuttaa se, puuttuvat. Silloin vain miettii mielessään että tulisipa hän minun luokse ja mielellään siihen ihan lähelle.
      Toisinaan sitten taas on semmoinen päivä että tuo toive toteutuu hetkellä jolloin ei ole "ehtinyt toivoa" moista toteutuvaksi ja säikähtää tilannetta niin paljon että suurinpiirtein juoksee pakoon :D Juu, todellakin olen lukemattomat kerrat "juossut" tilanteesta pois :D ...paniikki, paniikki!
      Ei tiedä mitenpäin olisi, mihin katsoisi, mitä sanoisi...

      Sama juttu myös jos hän vahingossa (?) koskettaa, äkkiä vetäydyn kauemmaksi ja poistun paikalta...juu, eikä todellakaan katsekontaktia synny tilanteessa, menisi varmasti jalat veltoiksi siinä vaiheessa tai jähmettyisin täysin paikalleni, tajuamatta enää mitä piti tehdä tai minne mennä.

      Noissa pakenemistilanteissa tietysti toivon salaa, että mies tulisi perässä tai nappaisi kädestä kiinni tai muulla tavalla estäisi pakenemiseni.

      Monasti hänen seurassaan olen vakava ja harkitsevainen...pakko jotenkin yrittää pitää homma hallussa. Jos taas paikalla on joku kolmas henkilö josta pidän, saatan vitsailla ja vaikka kiusia miestä kevyesti. Ehkä kyse on siitä että saatan alitajuntaisesti piilottaa kiinnostukseni työkavereiden väliseksi läpänheitoksi, koska kahdenkesken pidän moista toimintaa liian intiiminä ja pelkään että mies hoksaa asian todellisen laidan.

      Hassua, lukemattomat kerrat olen ollut ihastunut ja monet kerrat luulleeni olevani rakastunut, mutta nyt ensimmäistä kertaa tuntuu siltä että tunteet ovat syviä ja aitoja. Sillä elämäni ensimmäistä kertaa menen jostakusta näin sekaisin.

    • Nelekytä

      Se ärsyttää, kun tulee melkein vihaiseksi ihastukselle siitä, ettei hän tunnusta tai laita viestiä, mutta myöskään itse ei tee yhtään mitään. Tuntuu, että koko elämä menee hukkaan, kun kumpikin seisoo asemissaan eikä toimi.

      • neitokainen3

        yhdyn tähän niiiiiiiin! Miksei se mies jo ota yhteyttä! olen about sata kertaa suunnitellut viestin jota olen näpytellyt kullakin kertaa puoli tuntia.. ja sitten sydämen lyödessä tuhatta ja sataa poistanut sen lähettämättä.


      • Anonyymi

        Tai si puuttuu se rehellinen keskinänen keskustelu


    • Nelekytä

      "yhdyn tähän niiiiiiiin! Miksei se mies jo ota yhteyttä!"

      Minulla on vielä se, että kun olen mies, niin tuntuu, että minun pitäisi olla aloitteellisempi.

      • neitokainen3

        No en itse naisena koe että miehen tulisi olla se aloitteellisempi kaikissa tilanteissa. Mutta tilanteessani, jossa itse olen ensin alkanut ottamaan yhteyttä ja ilmaissut mielestäni jokseenkin selvästi parikin kertaa että kiinnostusta on, vaikka tilanne hankala onkin... odottaisin että mies jo ottaisi itsekin yhteyttä. "Hauskan" asiasta tietysti tilanteessani tekee se, että odotan luultavasti aivan turhaan. Kyllähän minun jo pitäisi tietää että kiinnostus oli vain yksipuolista. Mutta kun haaveilijaksi syntynyt, niin yksikin pieni merkki (puhelu häneltä, johon en heti vastannut) näköjään riitti uskomaan että hänkin kiinnostunut on... elämä on tällaista. :)


      • nelekytäplus

        Toi on niiiiiin totta! Kohta menen kyllä suoraan hänen eteensä, katson suoraan silmiin ja kosin! (No, molempien tartteis kyllä erota ensin ;D)


      • Anonyymi
        nelekytäplus kirjoitti:

        Toi on niiiiiin totta! Kohta menen kyllä suoraan hänen eteensä, katson suoraan silmiin ja kosin! (No, molempien tartteis kyllä erota ensin ;D)

        Mitenkä luulet että uuden suhteen käy viestistäsi ymmärsin että kumpikin teistä on suhteissa tahoillaan kun pettämällä aloittaa suhteen ni eikö se yleensä päätyykkin siihen että toinen pettää toista vähintäänkin


    • Uskallusta vailla

      Naisena voin todeta hassun yhdistelmän. Jos en ole kiinnostunut miehestä, pystyn flirttailemaan melko suorasukaisestikin vastakohteelle. Jos olen kiinnostunut oikeasti, jähmetyn ja minusta tulee sellainen avuton änkyttäjä. :) Näillä on pakko mennä.

      • minulla samoin

        muille voin jutella ihan mistä vain, tiettyyn rajaan asti flirttaillakin, mutta ihastuksen seurasssa taidan muistuttaa lähinnä zombieta. jäädyn aivan totaalisesti.
        tilanteen mentyä ohi lähden iloisesti tanssahtelemaan.
        jos toinen ilmantuu paikalle, jäädyn taas.. :D

        jos ei onnistu näkemään silmissäni tanssivaa lämpöä ja säkenöintiä, voi varmaankin ajatella olevansa kuvitteellisella inhokkilistallani.. :(


      • sgsgsg
        minulla samoin kirjoitti:

        muille voin jutella ihan mistä vain, tiettyyn rajaan asti flirttaillakin, mutta ihastuksen seurasssa taidan muistuttaa lähinnä zombieta. jäädyn aivan totaalisesti.
        tilanteen mentyä ohi lähden iloisesti tanssahtelemaan.
        jos toinen ilmantuu paikalle, jäädyn taas.. :D

        jos ei onnistu näkemään silmissäni tanssivaa lämpöä ja säkenöintiä, voi varmaankin ajatella olevansa kuvitteellisella inhokkilistallani.. :(

        Just toi on ärsyä, kun ainoa kenestä välittää saa ikäänkuin tylyimmän kohtalon, kun hänelle ei uskalla irroitella jutuillaan, kun miettii ettei mokais itseään hänen edesään..[huokaus ja mylväys]


    • minä vaa..rakastunu

      Kaikki heppatytöt lisätkää seinälle!!!

      ...Tulet talliin rankan ratsastuksen jälkeen. Hoidat hevosen ja viet sen ulos. Sinulla on jano ja juot tallin hanasta. Olet aika uupunut, ja haluat istahtaa jonnekkin. Käännät vain ämpärin toisin päin ja siinä sinulla on tuoli! Ämpärituoli alkaa kuitenkin pian ärsyttää joten teet heinäpaaleista itsellesi sohvan tai sängyn ja alat lökötellä siinä. Kohta maha alkaa kuitenkin murista ja haluat napostella jotain. Kävelet kohti rehuvarastoa ja alat maistella hevosten rehuja ja vitamiinejä. Mielesi haluaa jotain hyvää joten nappaat omenan tai porkkanan viereisestä pussista.
      Illan tullen hevoset tuodaan sisälle. Olet aika väsynyt joten menet ponisi karsinaan ja nukahdat sen pehmeään ja lämpöiseen selkään ♥

      Ps. Tämän tarinan opetuksena on, että kaiken ei aina tarvitse olla täydellistä. Sellaista heppatytön elämä on!!

    • la la laaa la laaaaa

      Nyt kaikki yrittäkää vaan saada se ihastus hurmattuu ystävän päiväks ;D

      • vanha sydän

        tai sovitaanko ainakin, että sanotaan hänelle jotakin kivaa ja kaunista:). Minun ihastuksellani on synttärit ystävänpäivää edeltävänä päivänä ja aattelin muistaa häntä jotenkin:) suunnittelu vaiheessa olen...


    • ........

      Riippuu ihastuksen kohteesta. Nuorempaan mieheen kun olen ihastunut niin menen ihan sekaisin, enkä saa sanaa suustani. :)

      • cluelesser

        Minullakin on nuorempi ihastumisen kohde ja koko ajan vaan mielessä on, että se varmaan pitää minua ihan ikäloppuna... tai viisisataa muuta epäilyksen aihetta.

        Jostain syystä ihastukseni on lakannut juttelemasta ja vilkuttelemasta sitä silmäkulman pilkettään. Ehkä hän on tajunnut, että olen ihastunut ja yrittää kertoa ettei häntä kiinnosta.

        Sydäntä vähän kivistää.


      • vanha sydän
        cluelesser kirjoitti:

        Minullakin on nuorempi ihastumisen kohde ja koko ajan vaan mielessä on, että se varmaan pitää minua ihan ikäloppuna... tai viisisataa muuta epäilyksen aihetta.

        Jostain syystä ihastukseni on lakannut juttelemasta ja vilkuttelemasta sitä silmäkulman pilkettään. Ehkä hän on tajunnut, että olen ihastunut ja yrittää kertoa ettei häntä kiinnosta.

        Sydäntä vähän kivistää.

        Minullakin on nuorempi ihastus ja samaa aattelen määkin et se pitää mua ikäloppuna.

        Tai sit sun ihastuksen kohde on ihastunut sinuun ja luulee, että pidät häntä "pentuna".


      • cluelesser
        vanha sydän kirjoitti:

        Minullakin on nuorempi ihastus ja samaa aattelen määkin et se pitää mua ikäloppuna.

        Tai sit sun ihastuksen kohde on ihastunut sinuun ja luulee, että pidät häntä "pentuna".

        Saako kysyä miten paljon löytyy ikäeroa? Minä olen 11 vuotta vanhempi.


      • ikäerosta...
        vanha sydän kirjoitti:

        Minullakin on nuorempi ihastus ja samaa aattelen määkin et se pitää mua ikäloppuna.

        Tai sit sun ihastuksen kohde on ihastunut sinuun ja luulee, että pidät häntä "pentuna".

        Jos on ihastunut niin ei toista pidä "ikäloppuna" tai "pentuna". Jos ei ole ihastunut niin ei toinen ajattele tai pidä yhtään minään, eikä sillä sitten ole merkitystäkään. Tai näin ainakin itse ajattelen.
        Oma ihastuksen kohteeni on minua vanhempi, mutta eipä sitä paljon tule ajateltua, ts. ei sillä ole mitään merkitystä, kuin korkeintaan se että pelkää toisen pitävän itseä liian nuorena. Mutta sehän ei tunnetusti riitä että on vain sopivan ikäinen, ei alkuunkaan:) Tai itseasiassa minkäikäinen tahansa voi olla sopivan oikea silloin kun kolahtaa;)

        Se on taas toinen juttu mitä tämä ihastuksen kohteeni mahtaa olla mieltä..


      • vanha sydän
        cluelesser kirjoitti:

        Saako kysyä miten paljon löytyy ikäeroa? Minä olen 11 vuotta vanhempi.

        Minä olen 13-vuotta vanhempi.


      • keskeneräinen sydän
        ikäerosta... kirjoitti:

        Jos on ihastunut niin ei toista pidä "ikäloppuna" tai "pentuna". Jos ei ole ihastunut niin ei toinen ajattele tai pidä yhtään minään, eikä sillä sitten ole merkitystäkään. Tai näin ainakin itse ajattelen.
        Oma ihastuksen kohteeni on minua vanhempi, mutta eipä sitä paljon tule ajateltua, ts. ei sillä ole mitään merkitystä, kuin korkeintaan se että pelkää toisen pitävän itseä liian nuorena. Mutta sehän ei tunnetusti riitä että on vain sopivan ikäinen, ei alkuunkaan:) Tai itseasiassa minkäikäinen tahansa voi olla sopivan oikea silloin kun kolahtaa;)

        Se on taas toinen juttu mitä tämä ihastuksen kohteeni mahtaa olla mieltä..

        On se näin naisena noloa myöntää ihastuneensa itseään nuorempaan mieheen. Ikäeroa ei sinänsä ole kuin 7 tai 6 vuotta mutta elämänvaiheet ovat totaalisen erit. Sitten, jos toinen tajuaa tilanteen, pitää miettiä, onko se toisesta huvittavaa vai ahdistavaa, kun vanhempi puuma kuolaa perään. ;) Niin ja ihastuneen käytöksestä voi mielestäni aina sanoa, että suu saattaa puhua, mitä lystää, mutta silmät eivät valehtele.


    • .........

      Niin, en itse ainakaan uskalla tehdä minkäänlaista aloitetta tämän ihastuksen suhteen. Haluaisin vain paeta ja jopa ahdistaa, kun en osaa käyttäytyä normaalisti. Järki tässä on mukana, ei hän voi olla vakavammin minusta kiinnostunut.

    • sdfghjklöä

      usko pois, kyllä mä vaan voin :-(

      • Wo-

        Olen nainen. Kun olen ihastunut:

        - sydän hakkaa lähettyvillä
        - takeltelen puhuessa/en tiedä aina mitä sanoisi. Koskaan ei löydä oikeita sanoja!
        - hengitys muuttuu oudosti..
        - haen katsekontaktia ja välillä taas yritän vältellä sitä(?)
        - ahdistun vähän läsnäolosta

        - ajattelen häntä ziljoona kertaa päivässä, etenkin ennen nukkumaan menoa
        - unelmoin
        - kirjoitan runoja..


    • drunkengirl

      Jos olen vain vähän ihastunut pystyn käyttäytymään lähes kuin normaali ihminen.
      Minä todella ihastuneena...
      Sekaisin kuin seinäkello.
      Voisin verrata sitä omaan humalatilaani;
      Tulee samoja fyysisiä oireita; posket helahtaa kirkuvan punaiseksi, hikoiluttaa helpommin, hymyilyttää ja seksuaalivietti kasvaa.
      Tarkkailen omia liikkeitäni tarkemmin, puhun vähemmän ja harkitummin. Näin pääni sekaisuus ei ehkä paljastuisi.
      Toisaalta jos oikein innostun, saatan puhua naurettavuuksia ja tulla levottomaksi.
      Kun sitten lähden ihastuksen luota on oireet kuin aamulla darrapöhnässä heränneellä. Hirveä morkkis. Miksi sanoin näin, miksi tein noin. Mitähän sekin nyt musta ajattelee. En enään koskaan nolaa itseäni tuolla tavalla.
      Ihastus on kuin alkoholiriippuvuus. Kokoajan ajattelet sitä. Mietit koska seuraavan kerran. Kun pääset riippuvuutesi äärelle, olet onnellinen. Kun olet siitä erossa olet maassa. Ajatus siitä, että saatat nähdä vielä onnesi tuojaa, jaksaa auttamaan eteenpäin.

    • kira ~

      Sana clumsy sopii,kun olen ihastunut. En saa mitään järkevää sanaa suustani,en pysty keskittymään mihinkään kun keskustelemme työasioista. Olen miettinyt onko tämä ihastus molemminpuolista. Kun on saanut edes sen yhden kerran pahasti siipeensä,on vain helpompi olla tekemättä mitään. Ja sehän syö ihmistä. Ei vain halua satuttaa itseään.
      Kysymys...Mistä huomaa onko mies on kiinnostunut? Kyseinen herra on viime aikoina aina jonkinmoisella verukkeella koskettanut mua. Perseen tuijottamisesta pari kertaa jäänyt kiinni. Tuokin on vaan sellainen juttu,että kaikki miehet tekevät sitä. Työsuhteen takia tämä on ainakin minun osaltani tässä. En uskalla lähestyä,vaikka kovasti haluaisin.

      Voimia kaikille kohtalotovereille

    • oletihana..:...

      Kun kaikki kyselee aina ihastumisen merkeistä jne niin tässäpä tulee nyt sitten ihastuneen naisen käyttäytymisestä asiaa..olen aivan totaalisen ihastunut työpaikkani tummaan mieheen.

      Aloittaessani työn vähän aikaa sitten, olin hänen seurassaan ihan normaalisti, moikkasin ja käyttäydyin ihan kuten muidenkin kanssa. Sitten huomasin yhtäkkiä ihastuneenin häneen ja alkoi tuijottaminen. En voinut olla katsomatta häntä joka ikinen kerta kun käveli ohi, jne...tunne meni vaan pahemmaksi ja nyt ollaan siinä tilanteessa että moikkaan häntä silloin kun näen ekan kerran päivän aikana ja muuten jostain syystä välttelen. En katso ja käyttäydyn kuin häntä ei olisikaan. En tiedä miksi. En tee tätä tahallani. Haluaisin imeä jokaisen hänen liikkeen muistikuviini mutta en vain pysty katsomaan. Ehkä suojelen itseäni. Kunpa saisin edes kerran suudella niitä huulia...

    • hölmöläinen

      Puran nyt tänne, kun niin masentaa..oon ihastuksen seurassa paniikissa. sydän tykyttää. sekoilen sanoissani, joten pyrin olemaan hiljaa. kädet voi täristä. liikehdin levottomasti. hikoilen. mietin häntä koko ajan.en uskalla katso silmiin tai muuten jään kiinni hänen silmiinsä. mutta tiedättekö mikä tässä on hupaisinta? hän on minua paljon nuorempi ja olen vielä varattu, joten asialle ei voi tehdä mitään. onneksi hän ei tajua, että oon menny ihastumaan häneen. hauskinta tässä jutussa on vielä se, että iästäni huolimatta en ole koskaan kokenut näin voimakasta tunnetta, vaikka olin luullut. Ja nyt hän on kaikenlisäksi häipynyt jonnekkin, mikä on hyvä, että tää hulluus loppuu. kaikkein mahtavinta kuitenkin on, että mitä enemmän pyristelen tästä tunteesta eroon, sitä enemmän mua ahdistaa ja oon koukussa. nyt pari vuotta kestäny kaiken kaikkiaan ja pahenee vaan. Ainut lohtu, ettei meillä ole mitään mahdollisuuksia ja ihastus yksipuolista. ei hän nyt minuun ihastuisi. että semmmosta tällä erää.

      • vaikka töyhtöhyyppä

        Minä voisin hyvinkin olla hän. Lue artikkeli limerenssistä niin tiedät kuinka hullu olen ja kuinka hulluna olen tähän kyseiseen MIEHEEN..


      • vaikka töyhtöhyyppä
        vaikka töyhtöhyyppä kirjoitti:

        Minä voisin hyvinkin olla hän. Lue artikkeli limerenssistä niin tiedät kuinka hullu olen ja kuinka hulluna olen tähän kyseiseen MIEHEEN..

        Ja en väitä olevani hän..vaan hyvin samantapainen tilanne tässä ollut.

        Vastaus itse kysymykseen; käyttäytymiseni ei ole täysin hallinnassani.
        Silmät harhailee, jolloin yritän katsella muualle ettei ne tyystin jumitu hänen silmiinsä .
        Senat sakaisin ja heitän muutenkin harvinaisen tylsää huumoria, vaikka kaikkien mulkvistien seurassa kyllä keksin hauskoja juttuja. Ei sen niin pitäisi olla.. vaan toiste päin..
        Ääneni murtuu.
        Olen omituinen.


        No kaikkea hyvää kaikille. Itse yritän irrottautua palstasta ja löytää itseni. Ehkäpä kokonaismpana ihmisenä pystyisin kohtaamaan hänetkin?


      • hölmöläinen
        vaikka töyhtöhyyppä kirjoitti:

        Ja en väitä olevani hän..vaan hyvin samantapainen tilanne tässä ollut.

        Vastaus itse kysymykseen; käyttäytymiseni ei ole täysin hallinnassani.
        Silmät harhailee, jolloin yritän katsella muualle ettei ne tyystin jumitu hänen silmiinsä .
        Senat sakaisin ja heitän muutenkin harvinaisen tylsää huumoria, vaikka kaikkien mulkvistien seurassa kyllä keksin hauskoja juttuja. Ei sen niin pitäisi olla.. vaan toiste päin..
        Ääneni murtuu.
        Olen omituinen.


        No kaikkea hyvää kaikille. Itse yritän irrottautua palstasta ja löytää itseni. Ehkäpä kokonaismpana ihmisenä pystyisin kohtaamaan hänetkin?

        olen myös nainen. olen ollut palstalla kolmisen viikkoa. Pakko tästä tavasta on irti päästä. Nyt järki käteen. Tiedän ettei ihastukseni ole täällä, enkä hae häntä täältä. Haen vain vertaistukea. annanpa nyt vuoron seuraavalle oireilijalle..


    • 15v. ihastunu tyttö

      No mulla on enemmänki se reaktio, että haukun ihastusta tyhmäks mun kavereille ja sit kaverit tajuu "et hei sähän oot ihastunu siihen!" ja sitte ku yritän etten olis ihastunu nii mä vaan punastun ja hymyilen kuulemma silleen jännästi. Tosin henkilö johon oon ihastunu nii on vissiinki ihastunu muhun ja noh en oo missään vaiheessa puhunu kellekkään tästä, mut ku mun veljen mukaan mä katon sitä sellasel ilmeellä, että oon ihastunu siihen ja sit se meni sanoo sen viel porukoitten kuullen ja noh onnistuin onneks saamaan porukat uskomaan mua. Ja tota mä oon mun tän hetkisen ihastuksen kanssa kuitenki kaveri ollu heinäkuun puolesta välistä lähtien . Kumpikaan ei vaan myönnä toiselle osapuolelle olevansa ihastunu siihen tosin jos toinen osapuoli oli silleen, että ku 2 tyttöö itteni lisäks lähti kaupungille yhen tapahtuman jälkeen nii ei halunnu lähtee mukaan mut sit ku hetken pääst mä sanoin niille tytöille et mä lähen mukaan ku toinen niist asuu meiän lähellä nii ei ois tarvinnu kävellä yksin kotiin nii sittenpähän tuliki sen suusta yhtäkkii "hei mä lähen sittenki mukaan" ja koko kaupunki reissun ajan se ehdotteli mulle et mentäs niille joo en ihan suostunu siihen ku olin luvannu kävellä sen toisen kans. Noh me nähään sen kans 2-3 kertaa viikossa että silleen. Ja siis loppuun ite oon tosiaan 15v. tyttö ja toi toinen on 16v. poika.

    • 15v. ihastunu tyttö

      nii ja tosiaan toi mun ihastus asu parhaan kaverin naapurissa tää paras kaveri ei kyl tunne sitä mut nii

    • nainen27

      No nämä:

      - Kun ihastukseni on läsnä, minun sisäinen stand-up-koomikkoni yrittää kaivautua esiin ( vain, koska rakastan hänen nauruaan )
      - Silmiin "eksyminen", liian pitkä katse, joka yleensä aiheuttaa loppupäivän kestävää katseiden välttelemistä
      - Yritys päästä mahdollisimman lähelle ihastuksen kohdetta "sattumalta"
      - Tyhmän näköinen kestovirne naamalla, kun hän on jossain lähellä
      - Hyväntahtoinen piikittely
      - Sekoilu : Unohdan, mitä olen tekemässä, vaikka kyse olisi ihan rutiininomaisesta tehtävästä, pudottelen esineitä yms.

    • Hohhoijjaa

      Ihastunut minä:
      - Ihan saamaton ja helvetin ujo ihastuksen seurassa.. Ihankun se olisi maailman pahin asia, että ihastus saa tietää että olen kiinnostunut siitä...?!
      -Jalat menee veteläksi ja ajattelen jokaista liikettäni, että näytänkö nyt ihan urpolta..
      - Korjailen hiuksia ja vaatteita ja tuntuu, että onko naamassa joku mälli vai miks se kattoo noin ja sojottaako hiukset nii että näyttää kun olis joku linnunpesä päässä
      - Kädet alkaa tärisemään, sydän hakkaa ja suu kuivuu
      - En saa mitään aikaseks kun nään sen, mutta sitten ku en nää sitä niin on kauhee uho, että kyllä tekisin kaikkee ja kyllä ens kerralla teen niin ja näin.. ja paskat..
      - Päiväni kohokohta on jos hipasen sen olkapäätä ym.. Säälittävää...
      - Mietin ihastusta 24/7
      - Kuvittelen tilanteita sen kanssa ja sitä, että me oltaisiin yhessä jne
      - Jos en nää sitä, mun päivä menee pilalle, masennun ja ärsyynnyn
      - Puhun siitä koko ajan kavereille ja ne ei varmaan ees jaksa enää kuunnella puoliakaan
      - Masennun syvästi jos se ei osoitakkaan mitään kiinnostusta mua kohtaan, vaikka paraskin sanomaan, itse pakoilen sitä koko ajan
      - Yksinkertasesti vaan jäädyn ja sulkeudun totaalisesti!
      Että hyvin mennnee mutta menkööt!!!! :D

      Oon säälittävä.

    • Hengitän

      Yleensä päinvastoin edelliseen kommentoijaan, en halua puhua hänestä ääneen kenellekään. Haluan pitää kaiken itsellä vain minun omanani enkä halua jakaa asioita hänestä kenellekään. Hänelle itselleen haluisin kertoa kaiken ja enemmän.
      Joudun keskittymään kaikkeen mitä teen, kävelemisestä, istumisesta, hengittämisestä ja olemisesta alkaen. Ainoa onni on, että en punastu helposti. Siltä osin helppo pitää viel tunne ja päivien kohokohta salassa.

    • Ihqudaada

      -punastelen ja olen vaivautunut hänen lähellään
      -koetan käyttäytyä mahdollisimman normaalisti, ettei hän tai kukaan muu huomais
      -silti katselen häntä usein pidemmän matkan päästä
      -hän on ajatuksissani usein, monesti illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä
      -fantasioin siitä, mitä tekisin, jos saisin selville hänenkin olevan kiinnostunut minusta
      -mietin yhteistä tulevaisuutta, olisiko siihen mahdollisuutta
      -kirjoittelen täällä palstalla ja etsin mahdollisia viestejä häneltä ;)
      -teen tikusta asiaa, hakeudun hänen lähelleen
      -koskettelen olkapäästä ja saan väristyksiä, jos sormenpäämmekin vain koskettavat toisiaan
      -olen mustasukkainen hänen puhuessaan miehistä tai menoistaan muiden kanssa, haluaisin hänet vain itselleni

      • suloinenko vain?

        -Olen onnellinen jos näen hänet edes vilaukselta
        -Jos hän on samassa tilassa, tunnen pulssini vilkastuvan ja pil..
        -Mietin häntä lähes koko ajan
        -Antaisin mitä vaan jos hän suutelisi minua ja painaisi parran sänkeään poskeani vasten
        -Saan hänestä paljon energiaa, vaikkei hän varmaan minusta välitä
        -Hän on ihana


      • Hengitän

        Kauanko sulla on ollut tuollainen tunne? Vahvistuukse vai laimeneeko? Varmaan helpottais jos ei näkis koko ajan. Säkin taidat nähdä yhtenään? Toi tikusta asiaa on tuttua. Joskus menee hämilleen huomatessa, että joku tekee itselle sitä. :) Onks sul joku este kertoa sun kohteelle?


    • NäinMinä

      No niin kun tänään tääne eksyin. yritän olla samaanaikaan välinpitämätön ja samalla en muuta toivokkaan, kun että näkisin edes ohimennessä. Toivon että hän haluaisi tavata minut ja järjestelisi asiat niin, että meillä olisi rauhaa silloin. Hän tulee ajatuksiini milloin mistäkin. Hymyilyttää välillä omat haavekuvat, kun toisinaan sydämeni pakahtuu. Toisaalta jos hän lähestyy tulee minusta hölmö ja yritän vältellä mahdollisimman paljon. Kävelen, laulelen, haaveilen ja olen vain hölmö

      • N2M

        Hölmö. Niin minäkin teen :)


    • Nainensanoo

      Ei mitään keskusteltavaa, ainakaan mulla. Ihastuminen oli virhetikki ihana :) ja suloinen suolanmakuinen.

    • Ihastunutnainen

      Minä, 25v. nainen ja kun ihastun niin olen niin tökerö. Yritän olla todella asiallinen ja jämäkkä, mutta lopputulos on jotain aivan muuta. Unohdan mitä olen ollut tekemässä, jään katsomaan silmiin, hymyilen, kikatan ja punastelen. Usein ajattelen häntä, katselen kauempaa ja aina kun kohde kääntyy katsomaan, käännän pääni pois. Kait olen sen verran ujo ja en niin itsevarma. Koitan aina saada syyn päästä lähelle, edes samaan huoneeseen. Kerran kun keskustelin töissä ihastukseni kanssa asiakkaasta melkein laitoin käteni tämän miehen jalalle, onneksi tajusin mitä olin tekemässä.. Hävettää.. Toivon, että tämä mies ei ole huomannut ihastustani, koska se olisi todella noloa. Käyttäydyn kuin teini-ikäinen ja kuitenkin jo aikuinen olen..

    • Anonyymi

      muttakun en pysty keskittyyn

      • Anonyymi

        Toitottaa samoja asioita ja tarkkaavaisuus hukassa.


    • Anonyymi

      Levottomuus suurin oire

      • Anonyymi

        Miten tämä näkyy tai voi näkyä?


    • Anonyymi

      Lisää, lisää. Janoan lisää 😍

    • Anonyymi

      Voin tuntea ja olla todella syvästi ihastunut ja silti päälle en näytä mitään normaalista poikkeavaa. Tämä johtuu ihan huonojen kokemusten ja ihmisten tuomasta pelosta.

      Haluan kuitenkin olla lähellä ihastukseni kohdetta ja jos vain saan huomaamattoman tilaisuuden olla jollain tapaa yhteydessä niin en yleensä jätä sitä käyttämättä. Sitten saatan joskus vältellä katsettakin kunnes tulen taas järkiini. Muunlaista välttelyä en muista harrastaneeni ikinä vaikka sydän hakkaisi niin pahasti että pelkään oksentavani.

      Olen nainen.

    • Menen ihan lukkoon ihastukseni edessä. Hermoilen ja välttelen. Tunteet kasvaa koko ajan suuremmiksi. Haen katsekontaktia ja hymyilen, mutta en uskalla mennä puhumaan tunteistani. Saatan kuitenkin jutella niitä näitä. Odotan ja toivon, että se toinen olisi rohkeampi... Yleensä hän ei ole, eikä ole edes huomannut ihastumistani.

    • Anonyymi

      Oon vähä ny sillei hämmentyny... En oo sulatellu edelistä suhdedettanikaa kunnolla loppuun...
      Nii pam törmäsin komeeseen valeaan mieheen joka hetätti minussa tunteita.....
      Ja haluja myös...
      Oon vähä sillei et niin taas menään... 🙊😍

      Hämmentyny sillä ajatelin tuossa jo et pitäisin näistä tämmoisistä jutuista taukoa enkä ainakaan ihastu...

      No se ois sit jutskailu yritystä tiedossa ...
      Vaikka tunteet on just semoiset et kissa vei kielen 🙈

      Ja en ois nyt just valimis yrittään viel mitää uutta ... Eipä niitä aikatauluja kysellä sydämen asioissa 😍...
      Mut on tää ihanaa silti...
      Ja on levoton ja ihana olo ku mietin tuhmia siitä miehest jo 😍😍😍...

    • Anonyymi

      Sekoilu

    • Anonyymi

      Todella sekavaa

    • Anonyymi

      Jonkin verran

    • Anonyymi

      Siitä on kauan kun olen ollut kunnolla ihastunut, ettei enää muista tarkkaan millaiselta se tuntui.

    • Anonyymi

      Sekoilu

    • Anonyymi

      Oon 10v tyttö päädyn aina tämmösille sivuille mutta ei välitetä mun iästä koulus mun ihastus vaa tuijotaa mua (oon kerton sille et tykään siint vastaus oli vaa ok) mut se on aina käsi pöydäl ja pää käden pääl mä myös mä yritän siin istuu normaalist mut en voi ja joo kastuu p*llu ja meen runkaa vessaa (tiiän seksit runkaamisest jne)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe