taaveti K-kauppa varkaat

kukaseon1

mikä on kun kassalta maksetut tavarat häviää. onko syyllinen kassa vai edellä mennyt asiakas . ? mulle sattu , eikä muka löydy ja nyt tuttavalle , eikä löydy. koskaan ei missään isommassa kaupassa ole moista tapahtunut en ole kuullu edes, tämä k-kauppa on vielä niin pieni ja lyhyt kassa hihna että kumma kun ei kassa huomaa ,joten epäilen kassaa. molemmissa tapauksissa.

26

4471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukan silmä

      Ei luulisi olevan vaikeaa katsoa tavaroidensa perään.

    • kkson

      ei jos olisi vaan 1 tavarasta kyse.joten jos enemmän niin joku muu kauppa silloin ettei vahinkoja satu.

    • Tarkkailuun...

      Onko kyse samasta kassahenkilöstä molemmissa tapauksissa?

    • kkson

      ei ole sama kassa .

    • Kaupasta

      Kauppiaan juttusille heti kun tavarat/tavara häviää ja katsomaan yhdessä valvontanauhaa. Kameroita on kaupassa ristiin rastiin, myös siihen kassalle ja tallenteelta voi tarkastaa tilanteen.
      Hieman oma-aloitteisuutta siis, jos asia jää kerta kaivelemaan. Kukaan ei sitä kadonnutta ostosta teille kotiin tuo, pitäkää siis huolta itse.

    • kotiin ei ootella

      Vähän epäilen nauhan olemisia. ja toisekseen kun on molemmilla kerroilla kyselty tavaroiden perään EI KUKAAN MUKA TIEDÄ MITÄÄN. koskaan en ole kuullut että s-marketissa kävisi niin kun olen monet kerrat nähnyt kuinka kassa juoksee perään tai pistää talteen. ja sentään enemmän asiakkaita ja pitempi kassa /liukuhina. silti aina kassa katsoo ettei tunge toisten tavaroiden sekaan.

    • kokemuksen rintaääni

      Olen ollut siellä tössä ja siellä otetaan hihnalle jääneet tavarat talteen ja kirjoitetaan ylös listaan unohtunut tavara, päivämäärä sekä kassalla olleen nimi. Ylös laitetaan myöskin kärrystä tai korista löytyneet tavarat, sekä tieto siitä,onko kys tavara maksettu jonka pystyy päättelemään löytöpaikasta. Kamerat on ja nauhat löytyy, joten jos joku oo epäselvää niin ei muuta kuin paikanpäälle selvittämään!

    • huhuh2

      Tosiasiahan on se, että K-Marketissa käy paljon vanhempaa porukkaa kuin S-Marketissa, joten tavaratkin unohtuu helpommin kassalle. Kyllä kassat ovat K-Marketissakin juosseet perääni tuomaan unohtuneita tavaroita ja heillä on vihko johon kirjaavat unohtuneet tavarat ylös. Niin minulle on sanottu ja aina olen saanut omani takaisin. Tälläisessä yleisessä syyttelyssä olisi parempi ottaa kauppiaaseen yhteys ja kertoa asiasta hänelle, jotta hän voisi tarkistaa asian kameroilta (heillä on tallentavat kamerat) ja myyjilläkin on nimikyltit ja kuitista selviää kuka myyjä on ollut. Näin voidaan tarkistaa mihin tavara on hävinnyt.

      Kyllä minä ainakin asiakkaana tarkistan, että otin kaikki tavarat mukaan ja jos jotain sattuu häviämään, pidän sitä kyllä ihan omana vikanani..

      • hlooooo

        HALOO !!!!!! KUULKAAS KUN ENSIN ON KYSYTTY KASSALTA MISSÄ JÄÄNEET TAVARAT ON . EI KUKAAN OLE LÖYTÄNYT EIKÄ KUKAAN EDES OLE YRITTÄNYT ETSIÄ , LEVITTELIVÄT VAAN KÄSIÄÄN. SEN VUOKSI OLEN TÄMÄN ALOITUKSEN TEHNYT. ETTÄ YMMÄRTÄÄKÖ TÄN ALOITUKSEN TARKOITUKSEN PÖLJEMPIKIN HÄH???


      • ????????
        hlooooo kirjoitti:

        HALOO !!!!!! KUULKAAS KUN ENSIN ON KYSYTTY KASSALTA MISSÄ JÄÄNEET TAVARAT ON . EI KUKAAN OLE LÖYTÄNYT EIKÄ KUKAAN EDES OLE YRITTÄNYT ETSIÄ , LEVITTELIVÄT VAAN KÄSIÄÄN. SEN VUOKSI OLEN TÄMÄN ALOITUKSEN TEHNYT. ETTÄ YMMÄRTÄÄKÖ TÄN ALOITUKSEN TARKOITUKSEN PÖLJEMPIKIN HÄH???

        no mutta varkaudesta syyttäminen näinkin pienessä kylässä on aika iso asia, varsinkin kun todisteita ei ole.. Saa paljon väärää aikaan tuollaiset syytökset. Kuitti mukaan ja kaupalle selvittämään asia, niinhän se hoituu. Henkilökunta varmasti auttaa mielellään.


      • Oma moka
        hlooooo kirjoitti:

        HALOO !!!!!! KUULKAAS KUN ENSIN ON KYSYTTY KASSALTA MISSÄ JÄÄNEET TAVARAT ON . EI KUKAAN OLE LÖYTÄNYT EIKÄ KUKAAN EDES OLE YRITTÄNYT ETSIÄ , LEVITTELIVÄT VAAN KÄSIÄÄN. SEN VUOKSI OLEN TÄMÄN ALOITUKSEN TEHNYT. ETTÄ YMMÄRTÄÄKÖ TÄN ALOITUKSEN TARKOITUKSEN PÖLJEMPIKIN HÄH???

        Ettet olisi vain itse hävittänyt.


      • Mitä
        Oma moka kirjoitti:

        Ettet olisi vain itse hävittänyt.

        Joskus olisi ihan hyödyllistä tutkailla sitä omaakin napaa. Jos olet itse unohtanut ostamasi tavarat, kauppa ei ole vastuussa sinun omaisuudestasi. Tuotteet kirjataan manuaaliseen kirjanpitoon jääneistä tavaroista mutta on myös varmasti tilanteita joissa tavara voi päätyä vahingossa tai tahallisesti seuraavalle asiakkaalle. Jäänyttä tuotetta ei ole huomattu ja seuraavan asiakkaan ostokset menevät aikaisemman asiakkaan jo pakattuaan ostoksensa ja lähdettyä. Vanhemmat ihmiset eivät edes huomaa laittavansa kassiin jotain mitä eivät ole itse ostaneet. Jos myyjä haluaisi varastaa niin eiköhän sekin olisi helpompaa suoraan hyllystä eikä asiakkailta varastamalla. Henkilökunta tekee varmasti voitavansa. Jos tavaran jäämisestä ei ole todisteita, se ei ole myyjän eikä kaupan syytä.


    • JUUu´ju

      HUOMAAN ETTÄ LUKUTAIDOTTOMAT VASTAILEE VAIKO VARKAAT.

      • toimintaa eikä syyttelyä

        Jos tämä on sinulle noin ylitsepääsemätöntä, niin mikset mene kauppiaan juttusille? Niin tämä asia selviää. Eikä täällä vuodattamassa ja haukkumassa ja syyllistämässä ihmisiä jotka eivät välttämättä ole edes syyllisiä.


    • näinköhän1111

      näinköhän on edes mitään hävinny kun täällä vaan huutelee, eikä kehtaa paikan päälle selvittämään?

    • HOHIIJAAA

      AINA VAAN LISÄÄ LUKUTAIDOTTOMIA SÖSSÖTTÄJIJÄ. MIKS IHMEESSÄ VASTAATTE KUN ETTE OSAA LUKEA..

      • hahahhaaaa

        ehkä et sitten osaa selittää asiaasi oikein jos kaikki lukevat väärin? Ihan naurattaa tämmöinen kiukuttelu asiasta joka olisi helppo selvittää.


    • HEHUH

      MIKÄ ON PAIKAN PÄÄLLE . ÄÄLIÖ. JOS SE EI OLE KASSA EIKÄ OMISTAJA K-KAUPASSA KERROPPA MIKÄ SE SITTEN ON. ENTÄ KUN KIRJOITIN ETTÄ TUTTAVALLEKIN KÄVI NIIN. EI KASSA EI KAUPPIAS TIEDÄ MITÄÄN SILLOINKAAN. ELI KUN ET RAASU OSANNUT LUKEA NIIN SIKSI VASTAUKSESI ON YHTÄ TYHJÄN KANSSA . ELI OLETKO SIIS K-KAUPAN HENKILÖ. TAI VARAS. . TAI MUUTEN YKSINKERTAINEN. EI TARVI VASTATA . OLET SAMA ÄÄLIÖ JOKA TÄÄLÄ SIVUSTOLLA TUNNETUSTI TOILAILEE. TUTKITTU JUTTU SEKIN.

      • Kunnanlääkäri

        Kannattaisi tarkistaa lääkitys.


    • eenii

      No sitten oot varmaan ihan itse tavarasi hävittänyt, kaupassa työskentelevä tuskin rupeaa asiakkaalta ottamaan ku kerran hyllyt on täynnä tavaraa, jos kiinnostais varastaa ni eiköhän se olis helpompaa niin. Pidä omista tavaroista huoli niin ei tarvitse olla vainoharhaisena syyttelemässä sitä joka ekana m ieleen tulee.

      • kaikenmaailman hulluja

        Tosiaan, tää on hieman naurettavaa tää koko keskustelu. Mitä sie ihan tarkalleen ottaen enää ees haet takaa, mie en saa ainakaa enää kiinni, menee nimittäin siun jutut ihan sekasin. Mitä ihmettä sie haluut ees tietää? Haluut tietää missä siun tavarat on? Vitustako myö täällä tiiettäis.. Kuitissa on aika ja päivä, valvontakameraan saa asetettua saman, jos niin saatanasti nyppii ni mene sinne. Jos täällä sitä henkilökuntaa on kommentoimassa niin en ihmettele yhtään. Mietihä omalle kohalles et joku syyttää siuta varkaaks yleisesti koko kylälle ilman mitään pitäviä todisteita ja vielä luultavasti ilman syytä. Kyllä siutaki alkais vituttaa? Ja miust ois iha hienoo tietää mite sie suomi24:ssa, anonyymilla kirjotuspalstalla todistat että täällä vaan yks ihminen kirjoittais kaikki kommentit... Niinkun Kunnanlääkäri totesi, tarkista lääkitys, kiitos.


      • Anonyymi
        kaikenmaailman hulluja kirjoitti:

        Tosiaan, tää on hieman naurettavaa tää koko keskustelu. Mitä sie ihan tarkalleen ottaen enää ees haet takaa, mie en saa ainakaa enää kiinni, menee nimittäin siun jutut ihan sekasin. Mitä ihmettä sie haluut ees tietää? Haluut tietää missä siun tavarat on? Vitustako myö täällä tiiettäis.. Kuitissa on aika ja päivä, valvontakameraan saa asetettua saman, jos niin saatanasti nyppii ni mene sinne. Jos täällä sitä henkilökuntaa on kommentoimassa niin en ihmettele yhtään. Mietihä omalle kohalles et joku syyttää siuta varkaaks yleisesti koko kylälle ilman mitään pitäviä todisteita ja vielä luultavasti ilman syytä. Kyllä siutaki alkais vituttaa? Ja miust ois iha hienoo tietää mite sie suomi24:ssa, anonyymilla kirjotuspalstalla todistat että täällä vaan yks ihminen kirjoittais kaikki kommentit... Niinkun Kunnanlääkäri totesi, tarkista lääkitys, kiitos.

        Outo kommettisi kuten muillakin. tarkistakaa vaan oma lääkitys,alussa oli että eri henkilöille sattunut. ja kummallakaan kertaa ei henkilökunta muutakuin levitteli käsiä. en ainakkaan menis sinne asioimaan.


    • Anonyymi

      Pitäis kyseisellä kylällä asioida....uskaltaakohan😂😂 naurettava juttu

      • Anonyymi

        Ei kannata.


    • Anonyymi

      ´´´´mmm

    • Anonyymi

      Kauppias syö pöydässäsi, halusit tai et.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe