NÄIN NÄYTÄT VARMASTI KAUNIILTA!! omat vinkkini :)

ilovestyleandbeaty

Eli siis en tiedä että liittyykö oikein keho-palstalle, mutta liittyy siihenkin. Itsetuntoon liittyy myös, mutta tänne nyt päätin kirjoittaa:) Eli tässä on mun omia vinkkejä niille nuorille (itse olen 17, kohat 18), jotka kokee olevansa jotenkin syrjäytynyt joko ''lihavuuden'', ''rumuuden'' tai erilaisen ulkonäön perusteella. Käytin siksi lainausmerkkejä, koska mun mielestä tollasia sanoja ees ole! En yritä väittää että kaikkien pitäisikään näyttää samalta, mutta tästä voi poimia vinkkejä esim siihen, miten saa pyöreän vartalon näyttämään hoikemmalta. Ja kaikkea muuta meikeistä alusvaatteisiin saakka! Noniin, alotetaas...

Tahdotko näyttää hoikemmalta? Tässä vinkkejä:
- Suosittelen tummia värejä vaatetukseen, kuitenkin oman ihonvärin sallimissa rajoissa. Eli erittäin hyviä ovat ei ainoastaan musta, vaan myös tumman punainen, oliivin vihreä, tumma/savun/laivaston sininen ja tumman vihreä ja muut syksyiset sävyt. En siis suosittele vaaleanpunaista tai muita pastellivärejä.
-Kannattaa ehdottomasti käyttää farkkuja/farkkuleggingsejä ja niiden väri sitten tumman sininen, harmaata tai vaaleaa farkkua en suosittelisi. Leggingsit saattaa olla myös aivan hyvä veto, mutta niiden kanssa tulisi sitten olla joku pitempi paita eli pelkkää toppia en lähtisi käyttämään.
-EHDOTTOMASTI suosin tällasia pitkiä edestä napitettavia ohuita villatakkeja, ehdottomasti symmetrisen ja pitkänmallisentyylisiä, ne saavat kehon näyttämään keskivartalosta pidemmältä, jolloin esim. lihavuus häivettyy.
-Käytä aina omaa kokoa, liian pienet vaatteet eivät tee etua kenellekään.
-Meikki: Korosta silmiä ja rajaa niitä, en nyt mitään panda meikkiä tarkota, vaan siistiä rajausta ja jotakin pientä luomivärintynkää mukaan, se saa silmät näyttämään sopusuktaisilta vartaloon nähden.
-Hiukset: Pyri saamaan kuohkea look, joka myös symmetrisoi pään kokoa vartaloon nähden.
-Plussaa on myös tyylikkäät vaatteet ja jos kurvia löytyy, niin miksei sitä sitten lähtis korostamaan! Naiselliset vaatteet on hyvä valinta. Myös nämä muotiin tulleet paidat, joissa sellanen liehuva helma joka juovittuu vyötäröltä alaspäin, kannattaa kokeilla!
-Myös muotoilevat alusvaatteet eivät ole mitenkään nolo juttu. Jos esimerkiksi haluaa pitää vartalonmyötäistä paitaa, voi alle kätkeä muotoilevan topin. näitä myyvät esim. Lindex ja H&M
-Oikean kokoiset rintaliivit olisi hyvä olla, niin etteivät ne aiheuta selkään makkaroita, suosittelen napakoita t-paita liivejä.
(olen siis itsekin tukevahko, joten tiedän kokemuksesta mistä puhun, enkä tarkoita ilkeillä vaan iskeä faktat pöytään)

Muita vinkkejä hyötykäyttöön:
-Eli aina tulee peseytyä ja kun tuoksuu hyvältä, näyttää hyvältä!
-meikata kannattaa, ainakin vähän. Perus olisi ripsari, ohut rajaus, meikkivoidetta myös suosittelen, jos iho ei ole kunnossa ja puuteria. kasvoista saa myös kapeammat aurinkopuuterin avulla: Eli levitä kevyesti aurinkopuuteria poskiin, kohtaan jossa tunnet poskiluut. Imaise suu tötterölle, eli posket sisään ja levitä sen luoman ''solan'' mukaan puuteria poskiin ja jatka ylös pitkin otsalohkoja ja otsalle asti, kunnes saat pienen varjostuksen aikaan hevosenkengän muotoon kasvoillesi:) (lisää meikkivinkkejä saa kysymällä!)
-Hiusten laitto on tärkeää! Hutaistu nuttura, kiharrettu ponnari tai hiukset aina plussaa. kampauksia kannattaa myös vaihdella usein.
-Hymy ja iloinen mieli kaunistavat kenet tahansa!
-Kengät ja laukku kannattaa katsoa sopiviksi yhteen ja perus tyyli virheitä, kuten esim. nahkakorkkarien ja tuulitakin yhdistämistä kannattaa välttää.
-Jos on finnejä tai muuta, ne saa pois kun hankkii oikeanmukaiset kasvojenpesu aineet, esim. stokkalta, sokoksesta tai apteekeista. Finnit voi myös peittää peitevoiteella, jos ne itseä häiritsevät.

Omat kiinnostuksen kohteeni liittyvät juuri näihin kaikkeen: meikki, hiukset vaatteet. Olen intohimoinen meikkaaja, hulluna hiuksiin ja rakastan tyylikästä pukeutumista. Tässä oli joitakin vinkkejä, jotka olen huomannut hyviksi. Kysymyksia saa kysyä, vastaan mielelläni ja kerron lisääkin, mikä vain pukeutumiseen, meikkiin, hiuksiin tai miksei muuhunkin tyylittelyyn liity. Ja eihän tässä kaikki vielä ollut. Jos esim. jokin ''vinkki'' kummastuttaa, kysykää ihmeessä, neuvon mielelläni :) Omiakin vinkkejä kannattaa tuoda esille, sillä enhän minäkään kaikke tiedä, sillä olen itseoppinut, en siis ammattilainen.

Kiitos

32

17934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja vastaa

      No, jos he itse kokevat sen niin, niin eihän masennus ja itsesääli ketään hehkumaan saa. Aina kannattaa yrittää! Ja uskon, että kukia tahansa voi olla kaunis, kun huolehtii itsestään ja pukeutuu hyvin ja omalle vartalolle sopivin vaattein, muodoin ja tyylein. :)

    • samaa mielt

      Nää on hyviä neuvoja:)! Tosiaan ei ole mitään ällöttävämpää kun liian pieniin paitoihin pukeutuva löllykkä. Nää on oikeesti hyvii vinkkei:D

    • yrität vaan päteä

      Uuh noi kaikki oli ilmiselviä. Ja kaikkia ei saa kauniiksi, vaikka kuinka yrittäisi. Kaunistua kyllä voi mutta kaikista ei tule ikinä kauniita.

      • Anonyymi

        kaikki on kauniita omanlaisinaan ! :)


      • Anonyymi

        Olenko minä kaunis


    • Aloittaja vastaa 2

      Kiitos ihanasta palautteesta Samaa mielt :)
      Yrität vaan päteä: En yritä päteä, vaan auttaa. Sillä jos on joku, kuka pohtii näitä asioita, kuten esim. miten voisi näyttää hoikemmalta vain pukeutumalla oikein, niin siinä osaan auttaa. Huikeita muodonmuutoksia voi tapahtua ja itse olen siitä elävä esimerkki. Aloin kiinnostua muodista ja ehostuksesta oikein rajusti muutama vuosi sitten, ennen sitä tuskin meikkasinkaan, mutta kuten sanoin, ihmeitä voi tapahtua :D

      • Jaapasaapas

        Tämä on osakseen totta ja osakseen ei. Naisen saa näyttämään paremmalta laitettuna kuin ilman, mutta rumaa naista ei kauniiksi millään saa. Sen on taivaan tosi, vaikka naisella olisi hyvä tyyli, nätti kroppa, ja upeat hiukset, mutta naama kuin harakan perse, niin ei sitä kauniiksi saa! Toisinkuin miehillä, jos mies on muuten huonomman näköinen, mutta loistava tyyli, upeat hiukset ja kroppa, mutta naama ei niin hyvännäköinen, on sillä nyt enemmän vientiä kuin sama mies verkkareissa!

        Toivottavasti ymmärsitte mitä hain!


      • eikä se niin ole
        Jaapasaapas kirjoitti:

        Tämä on osakseen totta ja osakseen ei. Naisen saa näyttämään paremmalta laitettuna kuin ilman, mutta rumaa naista ei kauniiksi millään saa. Sen on taivaan tosi, vaikka naisella olisi hyvä tyyli, nätti kroppa, ja upeat hiukset, mutta naama kuin harakan perse, niin ei sitä kauniiksi saa! Toisinkuin miehillä, jos mies on muuten huonomman näköinen, mutta loistava tyyli, upeat hiukset ja kroppa, mutta naama ei niin hyvännäköinen, on sillä nyt enemmän vientiä kuin sama mies verkkareissa!

        Toivottavasti ymmärsitte mitä hain!

        Ei tarvitse olla mikään kaunis riittää vaan että on oma itsensä ja yhtää kaikkea värejä


    • Oon 14v poika ja en pääse finneistä eroon :( Pesen jokapäivä naamani basironilla ja vältän rasvaisia ruokia, suklaata yms.

      • Emmätiiä

        Haha 2019 vastaan, Käytä hammastahnaa finnien päällä Yön-yli parin yön ajan ja aamulla peset pois niin ne lähtee, Tiedoks vaan kaikille jotka kärsii finneistä, Itsellä ollut sama ongelma jostain kuullut tämän vinkin ja tehosi kun kolmena yönä käytin👍


      • Anonyymi

        Oon ite nyt kans 14 ja sain finnit heti pois kun laitoin cain naamaan yöksi huulirasvaa :D kuulostaa tyhmältä mutta kokeile


    • Vtu mitä paska

      Toi meikkivinkki oli aika paska

    • Anonyymi

      Meidän koulussa on ainakin yksi sellainen tyttö (yläkoululainen) joka meikkaa niin idioottimaisen paljon että sen naama oikein hohtaa meikkiä. Musta ainakin näyttää siltä, että se olis laittanut meikkiä noin 1cm kerros! Se näyttää ihan sairaan typerältä ja rumalta jos peittää oman luonnollisen kauneutensa joten pliis älkää meikatko niin! 🤗

    • Oon aatellu alkaa meikkaa(oon 12v täytän maaliskuussa 13), nii mitä meikkejä suosityelisit?

      • Anonyymi

        Ite en oo tää alottaja, mut kun aloin ite meikkaan nii alkuun käytin vaan ripsarii. Sit sen jälkee tuli ja meikkivoide, jota testasin tosi paljo eri merkeillä, rakenteella ja myös hieman eri sävyillä. Näyttihän se alkuun kamalalta, mut tekemällä oppii :D Sit ku olin noi saanu haltuun aloin käyttää kulmakynäää ja sen jälkee sit koitin high literiä. Ja vasta noiden jälkeen tuli luomiväri ja puuteri.
        Eihän täs ny kunnon vastausta tullu, mut tällee vaa testaamal mää löysin sen mulle kaikista sopivimman meikin. Tulihan sitä alkuun naurettuu kavereitten kaa aika paljo aina mun meikille ku ne näytti iha hirveiltä, mut sain sit onneks niiltä joitai vinkkei ja äiti sit kotona aina välil anto neuvoo et miten näyttäis paremmalta.
        Oon nyt meikannu joku 2-vuotta ja vasta vähäaika sit (suunnillee) löysin sen mun oman tyylin meiks. Tiiän kyl et on kestäny ihan sairaan kaua, mut ei voi mitää :) Ja en ny todellakaa tarkota et sun ois pakko vaa testailla meikkei, ettii puol väkisin jotai omaa tyylii tai alkaa meikkaa tos järjestykses tai jotai xd Mut suosittelen meikkaa just sen verran ku haluut, ja oot (kai?) menos ylasteelle tänä vuon nii älä ota stressii et siel pitäis mitää meikata. Ite otin mut sit tajusin et siel on nolompaa meikata huonosti, ku olla meikkaamatta. Ja meil oli sillee et melkee ketää ei ees kiinnosta


    • Anonyymi

      Ite oon hirveen ruma ja musta ei paremmaksi ikinä muutu oon ylipainoinen ja painan 20 kiloo enemmän kuin pitäisi ja oon tyttö 9v . Ja mulla on ihan lyhyet poikamaiset hiukset

    • Anonyymi

      Jokainen on täydellinen ja kukaaan ei ole täydellinen. Ole sinä ja sitä paitsi ne kiusaajat on valitettaavasti rumia tai ainakin rumempia....

    • Anonyymi

      Tahtoisin aloittajalta kysyä että millainen meikki sopisi silmälasipäiselle? Mulla siis normi ruskeet hiukset ja silmät, mustat semi ohuet sangat ja oon aika pitkä. harkitsen meikkauksen aloittamista, mutten tiedä mikä mulle sopis? Vinkkejä? (ja asiallisia kommentteja)

    • Anonyymi

      Toi aloittaja laitto tänne viestin vuonna 2013, ja edelleen täällä puhutaan. Mun naama on yhtä kaunis kuin punapyllypaviaanin perse.

    • Anonyymi

      Vastaan 2021 😂 mutta hyvii vinkkejä! Mietin tuota meikkaus juttua et olisko sulla vinkkejä oon 12 helmikuussa 13 ja mulla on vaalee aika lyhyt tukka, enkä tarkoita mitään korvan kohdalle leikattua vaan leuasta vähän pidemmälle olevaa. Minulla on lasit ja naamassa ei ole paljoa finnejä pari ollut, olen jotain 165 pitkä. En tiedä pitääkö kertoa jotain muuta :D mutta olisiko vinkkejä millä meikeillä kannattaisi aloittaa? Ja tietenkin saa muutkin vastata mutta toivoisin asiallisia kommentteja. Kiitos!

      • Anonyymi

        No varmaan kannattaa (varsinkin blondeilla) laittaa kulmakarvat jollain kulmakynällä että näkyy. Sitten oman mielen mukaan ripsarii/silmärajauksii. "Ylöspäin" eli poskipäiltä yläviistoon laitettu poskipuna kohottaa kasvoja. Huulia ei noin nuorena kannata kauheasti laittaa, ehkä jotain väritöntä huulikiiltoo/rasvaa. :)


    • Anonyymi

      😍😍😍

    • Anonyymi

      Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pelkkää lovee sulle joka kirjotit tän!!!!!!!!!!! Auttaa elämässä!!!!!!!!!!1

    • kiitosssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Ummm

    • Anonyymi

      Jaaa...

    • Anonyymi

      Minä täällä ainoana kommentoin 11.12/23 odotellen joulua ja vuotta 2024 - Hyviä vinkkejä!

    • Anonyymi

      Kiitos

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe