Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

34

  1. Ystävänpäivä-runo

    Tietääkö kukaan mitään runoo jonka avulla vois kerroo parhaalle ystävälle kuinka tärkee se on ja kuinka paljon välittää
    Nuoret
    4
    103
  2. Korviksien otto

    Oon 12v ja aijon pyytää synttärilahjaks korviksii(ei oo viel reikii). Onko järkevämpää ottaa reiät ampumalla vai lävistä
    Tyyli
    2
    68
  3. Yläasteelle meikkaaminen

    Meen syksyllä yläasteelle ja oon aatellu, et voisin alkaa meikkaamaan. Ensinäkin miten mainitsisin/puhuisin tästä vanhem
    Tyyli
    4
    119
  4. Netissä tavatun poikaystävän tapaaminen

    Tutustuttiin vasta tänää ja suunnitellaan jo nyt tapaamista. Mietittiin et tavattaisko jo ens viikolla. Oon 12v ja se 13
    Rakkaus
    12
    84
  5. IBFF:n tapaaminen

    Tää ei liity rakkauteen tai kyl tää tavallaan sliittyy koska ollaan toisillemme kaikista rakkaimpia. Asiaam, miten voisi
    Rakkaus
    1
    61
  6. IBFF:n tapaaminen

    Tää ei liity deittailuun, mut tää on paras kategoria tähän. Miten voisin tavata mun IBFF:n(IBFF= internet best friends f
    Nettideittailu
    0
    57
  7. The sims 4 lisärit

    Mitkä on teiän lempi lisärit, ja miks just ne? Minkä lisärin hankkimist suosittelisitte? Oma lemppari on varmaankin ylio
    Nuoret
    0
    63
  8. Oonko sairas?

    Kysyin täällä aijemmin vinkkejä, miten pääsisin alipainoon, mutta en saanut vinkkejä vaan kommentteja siitä, että mulla
    Lasten terveys
    1
    48
  9. Oonko sairas?

    Kysyin täällä aijemmin vinkkejä, miten pääsisin alipainoon, mutta en saanut vinkkejä vaan kommentteja siitä, että mulla
    Keho
    3
    65
  10. Alipainoon?

    Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen. Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipain
    Nuoret
    4
    27
  11. Syitä syömisen väliin jättämiseen

    Mun ei tee mieli syödä mitään, mut en keksi muita syitä kun et mulla ei oo nälkä, se ei oo kyl toimiva siinä kohtaa kun
    Keho
    0
    36
  12. Alipainoon?

    Tää varmaan kuullostaa sairaalta, mut haluun olla 5-10kg alipainonen? Miten pääsisin siihen? Oon 12-vuotias ja normipain
    Keho
    19
    56
  13. Piirrustus ideoita

    Eli tarttisin piirrustus ideoita kun en millään keksi mitään mitä voisin piirtää. Saa ehdottaa ihan mitä vaan.
    Vapaa-aika
    1
    62
  14. Miten oppii harataitto

    Haluisin oppii haarataiton(hyppy), mut en tiiä miten. Perhertä ei oo apuu kun ne vaan huutaa koska niillä on muka aina p
    Tanssi
    1
    25
  15. Miten oppii harataitto

    Haluisin oppii haarataiton(hyppy), mut en tiiä miten. Perhertä ei oo apuu kun ne vaan huutaa koska niillä on muka aina p
    Tanssi
    0
    35
  16. Pojat minkälainen tyttö teitä miellyttä eniten?

    No otsikossa on jo kysymys, mut kumpi on teille tärkeempi luonne vai ulkonäkö, pitkä vai lyhyt, millaiset rinnat, millai
    Nuoret
    3
    26
  17. Tanssipainotteinen yläaste Turussa?

    Tietääkö kukaan onko Turussa tai Raisiossa tanssipainotteista yläastetta? Tanssilla tarkoitan nyt disco, show tai sellai
    Nuoret
    0
    26
  18. Tanssipainotteinen yläaste Turussa?

    Tietääkö kukaan onko Turussa tai Raisiossa tanssipainotteista yläastetta? Tanssilla tarkoitan nyt disco, show tai sellai
    Nuoret
    0
    41
  19. Poikia Turusta tai sen läheltä?

    Oon 12-vuoitias, 07 tyttö Raisioista, mutta Turku on silti mun koti, koska kaverit, koulu, harrastukset on siellä ja Tur
    Nettideittailu
    3
    34
  20. Miten saada poikaystävä?

    Haluaisin poikaystävän, mutta ei ketään poika ole kiinnostunut. Olen 12-vuotias tyttö, 162cm pitkä, normaali painoinen,
    Nuoret
    15
    135