Millaista tavaraa Suurimaan kyläkaupassa on myynnissä ja millainen hintataso on?
Netistä löytämäni tietojen mukaan samassa rakennuksessa toimisi myös Tarmo-kauppa ja jonkinlainen tukku? Millaisia muita palveluita tästä paikasta löytyy?
Millaiset paikan aukioloajat ovat?
Kyläkauppa
5
2502
Vastaukset
- cityshoppi
Kannattaa käydä tutustumassa, tavaraa on laidasta laitaa. Sellaisiakin erikois artikkeleitakin mitä ei löydy monistakaan muista myymälöistä. Palvelu hyvää ja ystävällistä.
- Koppikoppi
Vähän erityyppinen myymälä kuin yleensä, persoonallinen.
- minä vaan
poikeileva.joo kankaanpäästä monesti,kun parkanoon kesä mökille perheen kanssa ajellan poiketaan ostokset ottamassa kyseisestä kaupasta tavara tarjonta ainakin meille rittävä.hintataso meidän mielestä ihan keskiverto auki olo ajat minun mielestä arkisi.09,00-18,00ja lauantaisin.09,00-14,00.
- Romm
Edullisia juttuja paljon, laadukkaita avainsarjoja (30-- 60mm) tosi edullisesti, myös työvaatteeita edullisesti., itsekin olen niitä ostanut. myös lahjatavaroita, itse ostin hienon miekan 50 v lahjaksi, ei tarvinnut veidessä hävetä!
- Suurimaan kyläkauppa
Suurimaan kyläkaupalla myydään monipuolisesti elintarvikkeita sekä päivittäistuotteita.
Lisäksi löytyy toimistotarvikkeita, vaatteita, muita käyttötavaroita, paljon työkaluja sekä hanskoja. Myös Ruotsin armeijan vanhoja tarvikkeita on myynnissä, mm. deaktivoitu kevytsinko. Näiden lisäksi löytyy paljon muutakin mielenkiintoista, kannattaa mennä tutkimaan mitä löytyy!
Aukioloajat tavallisena arkena (pyhät erikseen)
MA-PE 08:00-17:00
LA 08:00-13:00
SU suljettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446