Millaista tavaraa Suurimaan kyläkaupassa on myynnissä ja millainen hintataso on?
Netistä löytämäni tietojen mukaan samassa rakennuksessa toimisi myös Tarmo-kauppa ja jonkinlainen tukku? Millaisia muita palveluita tästä paikasta löytyy?
Millaiset paikan aukioloajat ovat?
Kyläkauppa
5
2638
Vastaukset
- cityshoppi
Kannattaa käydä tutustumassa, tavaraa on laidasta laitaa. Sellaisiakin erikois artikkeleitakin mitä ei löydy monistakaan muista myymälöistä. Palvelu hyvää ja ystävällistä.
- Koppikoppi
Vähän erityyppinen myymälä kuin yleensä, persoonallinen.
- minä vaan
poikeileva.joo kankaanpäästä monesti,kun parkanoon kesä mökille perheen kanssa ajellan poiketaan ostokset ottamassa kyseisestä kaupasta tavara tarjonta ainakin meille rittävä.hintataso meidän mielestä ihan keskiverto auki olo ajat minun mielestä arkisi.09,00-18,00ja lauantaisin.09,00-14,00.
- Romm
Edullisia juttuja paljon, laadukkaita avainsarjoja (30-- 60mm) tosi edullisesti, myös työvaatteeita edullisesti., itsekin olen niitä ostanut. myös lahjatavaroita, itse ostin hienon miekan 50 v lahjaksi, ei tarvinnut veidessä hävetä!
- Suurimaan kyläkauppa
Suurimaan kyläkaupalla myydään monipuolisesti elintarvikkeita sekä päivittäistuotteita.
Lisäksi löytyy toimistotarvikkeita, vaatteita, muita käyttötavaroita, paljon työkaluja sekä hanskoja. Myös Ruotsin armeijan vanhoja tarvikkeita on myynnissä, mm. deaktivoitu kevytsinko. Näiden lisäksi löytyy paljon muutakin mielenkiintoista, kannattaa mennä tutkimaan mitä löytyy!
Aukioloajat tavallisena arkena (pyhät erikseen)
MA-PE 08:00-17:00
LA 08:00-13:00
SU suljettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062456Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131965Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231830Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641468JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191446- 651339
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22980Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16958Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853