Millaista tavaraa Suurimaan kyläkaupassa on myynnissä ja millainen hintataso on?
Netistä löytämäni tietojen mukaan samassa rakennuksessa toimisi myös Tarmo-kauppa ja jonkinlainen tukku? Millaisia muita palveluita tästä paikasta löytyy?
Millaiset paikan aukioloajat ovat?
Kyläkauppa
5
2534
Vastaukset
- cityshoppi
Kannattaa käydä tutustumassa, tavaraa on laidasta laitaa. Sellaisiakin erikois artikkeleitakin mitä ei löydy monistakaan muista myymälöistä. Palvelu hyvää ja ystävällistä.
- Koppikoppi
Vähän erityyppinen myymälä kuin yleensä, persoonallinen.
- minä vaan
poikeileva.joo kankaanpäästä monesti,kun parkanoon kesä mökille perheen kanssa ajellan poiketaan ostokset ottamassa kyseisestä kaupasta tavara tarjonta ainakin meille rittävä.hintataso meidän mielestä ihan keskiverto auki olo ajat minun mielestä arkisi.09,00-18,00ja lauantaisin.09,00-14,00.
- Romm
Edullisia juttuja paljon, laadukkaita avainsarjoja (30-- 60mm) tosi edullisesti, myös työvaatteeita edullisesti., itsekin olen niitä ostanut. myös lahjatavaroita, itse ostin hienon miekan 50 v lahjaksi, ei tarvinnut veidessä hävetä!
- Suurimaan kyläkauppa
Suurimaan kyläkaupalla myydään monipuolisesti elintarvikkeita sekä päivittäistuotteita.
Lisäksi löytyy toimistotarvikkeita, vaatteita, muita käyttötavaroita, paljon työkaluja sekä hanskoja. Myös Ruotsin armeijan vanhoja tarvikkeita on myynnissä, mm. deaktivoitu kevytsinko. Näiden lisäksi löytyy paljon muutakin mielenkiintoista, kannattaa mennä tutkimaan mitä löytyy!
Aukioloajat tavallisena arkena (pyhät erikseen)
MA-PE 08:00-17:00
LA 08:00-13:00
SU suljettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727