Lesbon flirttailukeinot

kyselij

Eli mistä merkeistä voisi tunnistaa, flirttaileeko nainen minulle? Täällä aikaisemmin on mainittu yhdeksi tärkeimmäksi ihastumisen eleeksi katse, millainen on sitten se flirttikatse? Miten erotan tavallisen, aika tuijottelevan ja pitkäkestoisen, katselun flirttikatseesta vai onko aina pitkäkestoinen ja hymyilevä katse flirttailua?

En saa selvää yhdestä naisesta,että koittaako viestittää olevansa kiinnostunut..itse ainakin olisin.. ;)

46

2370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klops

tulee sun pöytään, panee kaljan ja shotin eteensä, ottaa haara-asennossa etukenon ja kysyy että väännetääks kättä.

• Bailandooooo

Voihanvinetto *reps*
        Aika moni femmen olonenkin haluu kättä vääntää..:O sitäks se olikin..ääääääähhh
        Minnen o koskaan suostunnu :/

• gfohorhk

Kyllä se siellä mummiksen bileissä sulle selviää jos joku flirttailee.

• t342t2t

Kouraisee sinua hanurista ja kysyy lähdetäänkö nussimaan.

• 1+5

Kyllä sen vaistoaa katseesta, että se on erilainen kuin muilla naisilla. Se kestää ehkä tavallista katsetta kauemmin tai on aivan liian lyhyt, ja on tietysti intensiivisempi kuin normaali katse. Luota vaistoosi.

Itsellä vähän samanlainen tilanne.

• kyselij

Kerro lisää, oletko itse tilanteessasi flirttailija vai se ketä katsellaan? Itse olen huomannut nuo pitkät katseet, jotka kohdistuvat minuun, mutta en osaa erottaa, mitä hän viestittää katseillaan... Omat tunteeni varmaan vaikuttavat tässä nniin paljon, että arviointikyky sumenee, mutta sen tiedostan, että hän katselee minua pitkään, lämpimästi ja usein.

• 1+5
        kyselij kirjoitti:

Kerro lisää, oletko itse tilanteessasi flirttailija vai se ketä katsellaan? Itse olen huomannut nuo pitkät katseet, jotka kohdistuvat minuun, mutta en osaa erottaa, mitä hän viestittää katseillaan... Omat tunteeni varmaan vaikuttavat tässä nniin paljon, että arviointikyky sumenee, mutta sen tiedostan, että hän katselee minua pitkään, lämpimästi ja usein.

Molemmat katselevat. Itse olen hämilläni siitä, mitä hän haluaa ja ajattelee. Vaikka koen, että olen niin ilmiselvän ihastunut, on hyvin mahdollista, että minuakin on vaikea tulkita. Välillä hän rohkaistuu, mutta useimmiten välttelemme toistemme katseita, vaikka ne löytävätkin toisensa automaattisesti.

• kyselij
        1+5 kirjoitti:

Molemmat katselevat. Itse olen hämilläni siitä, mitä hän haluaa ja ajattelee. Vaikka koen, että olen niin ilmiselvän ihastunut, on hyvin mahdollista, että minuakin on vaikea tulkita. Välillä hän rohkaistuu, mutta useimmiten välttelemme toistemme katseita, vaikka ne löytävätkin toisensa automaattisesti.

Sama täällä...yritän kuitenkin itse viestittää, että olen kiinnostunut, mutta en uskalla tehdä mitään aloitetta. Jopa välillä välttelen hänen katseitaan, koska tulee tunne että kuvittelen vain kaiken...

Mistä päin oot tai missä tapaatte? Töissä, harrastuksessa...?

• 1+5
        kyselij kirjoitti:

Sama täällä...yritän kuitenkin itse viestittää, että olen kiinnostunut, mutta en uskalla tehdä mitään aloitetta. Jopa välillä välttelen hänen katseitaan, koska tulee tunne että kuvittelen vain kaiken...

Mistä päin oot tai missä tapaatte? Töissä, harrastuksessa...?

Sinun vuorosi vastata ;)

• kyselij
        1+5 kirjoitti:

Sinun vuorosi vastata ;)

Ai mun vuoro vastata mihin, omaan kysymykseeni..? No voin kyllä vastata että harrastuksessa nähdään kerran viikossa.. :) Aivan liian harvoin..

• 1+5
        kyselij kirjoitti:

Ai mun vuoro vastata mihin, omaan kysymykseeni..? No voin kyllä vastata että harrastuksessa nähdään kerran viikossa.. :) Aivan liian harvoin..

Me näemme töissä.

Kysyit erityisesti katseesta. Jutteletteko paljoa? Antaako hän mitenkään muuten viestejä kuin vain katseensa avulla?

• 512
        1+5 kirjoitti:

Missä kohtaa Suomea tapahtuu. Minulla töissä samanlainen tilanne. Ja Helsingissä siis.

• utelias5
        512 kirjoitti:

Missä kohtaa Suomea tapahtuu. Minulla töissä samanlainen tilanne. Ja Helsingissä siis.

Missä päin Helsinkiä?

• kyselij
        1+5 kirjoitti:

Me näemme töissä.

Kysyit erityisesti katseesta. Jutteletteko paljoa? Antaako hän mitenkään muuten viestejä kuin vain katseensa avulla?

Ei juttele paljoa juuri minulle, koska ympärillä on paljon muita ihmisiä, mutta lähettelee myös sanallisesti viestejä minulle, tai sitten kuvittelen ne vain minulle kohdistetuiksi... Ja hymyilee lähes aina, kun katseemme kohtaavat..

Vaikeaa tämä toisen tulkinta, koska omat tunteet jyllää..

• 512
        utelias5 kirjoitti:

Missä päin Helsinkiä?

Keskustassa.

• 11+11
        1+5 kirjoitti:

Saako kysyä että miten olet ilmiselvän ihastunut?
        Kysyn juuri siksi, kun itse en uskalla tulkita toisen käytöstä ihastuneeksi vaikka tuntuisikin ilmeiseltä. Ja toisaalta olen omasta mielestäni "ilmiselvän ihastunut" mutta mahtaako se kuitenkaan näkyä selkeästi ulospäin?

eli kiinnostaa vain miten määrittelet tämän ilmiselvyyden :)

• 1+5
        11+11 kirjoitti:

Saako kysyä että miten olet ilmiselvän ihastunut?
        Kysyn juuri siksi, kun itse en uskalla tulkita toisen käytöstä ihastuneeksi vaikka tuntuisikin ilmeiseltä. Ja toisaalta olen omasta mielestäni "ilmiselvän ihastunut" mutta mahtaako se kuitenkaan näkyä selkeästi ulospäin?

eli kiinnostaa vain miten määrittelet tämän ilmiselvyyden :)

Olen hermostunut hänen lähellään ja käyttäydyn erilailla kuin yleensä. Ja juuri tuo katsekontakti, eli joko katson todella pitkään tai selvästi välttelen hänen katsettaan.

Omasta mielestäni siis minusta näkee heti, että olen ihastunut. Silti hänen voi olla vaikea tulkita minua, koska kun mietin, hän käyttäytyy juuri kuvaamalllani tavalla, enkä vain osaa sanoa, että onko hän oikeasti kiinnostunut vai pelaako hän jotain peliä kanssani.

Pitäisi varmaan vaan itse rohkaistua, että saisi asiaa etenemään, päätyköön se nyt miten tahansa. En jaksa tätä epävarmuutta.

• 11+11
        1+5 kirjoitti:

Olen hermostunut hänen lähellään ja käyttäydyn erilailla kuin yleensä. Ja juuri tuo katsekontakti, eli joko katson todella pitkään tai selvästi välttelen hänen katsettaan.

Omasta mielestäni siis minusta näkee heti, että olen ihastunut. Silti hänen voi olla vaikea tulkita minua, koska kun mietin, hän käyttäytyy juuri kuvaamalllani tavalla, enkä vain osaa sanoa, että onko hän oikeasti kiinnostunut vai pelaako hän jotain peliä kanssani.

Pitäisi varmaan vaan itse rohkaistua, että saisi asiaa etenemään, päätyköön se nyt miten tahansa. En jaksa tätä epävarmuutta.

Olet hermostunut, mutta huomaako hän välttämättä hermostuneisuuttasi? Tai jos käyttäydyt erilailla kuin yleensä, niin tietääkö hän miten käyttäydyt normaalisti? Itsessäänhän näitä muutoksia ei voi olla huomaamatta, mutta huomaako hän välttämättä, tai saati osaako yhdistää niitä itseensä?
        Tosin sanot kyllä huomanneesi hänen käyttäytyvän samoin.

En usko että näissä asioissa kukaan yleensä pelaa mitään pelejä, eli kyllä siinä todenäköisemmin on kyse kiinnostuksesta. Se lähestyminen on vain usein niin kovin vaikeaa. Ja sellaisen aloitteen tekeminen, jossa ei jää enää tulkinnanvaraa. Varsinkin työpaikoilla. Tietääkö hän sinun pitävän naisista? Tai tiedätkö sinä hänestä? Tai tietenkin jos 2 naista huomaavat pitävän toisistaan, niin onhan se jo sillä selvää:)

• 1+5
        11+11 kirjoitti:

Olet hermostunut, mutta huomaako hän välttämättä hermostuneisuuttasi? Tai jos käyttäydyt erilailla kuin yleensä, niin tietääkö hän miten käyttäydyt normaalisti? Itsessäänhän näitä muutoksia ei voi olla huomaamatta, mutta huomaako hän välttämättä, tai saati osaako yhdistää niitä itseensä?
        Tosin sanot kyllä huomanneesi hänen käyttäytyvän samoin.

En usko että näissä asioissa kukaan yleensä pelaa mitään pelejä, eli kyllä siinä todenäköisemmin on kyse kiinnostuksesta. Se lähestyminen on vain usein niin kovin vaikeaa. Ja sellaisen aloitteen tekeminen, jossa ei jää enää tulkinnanvaraa. Varsinkin työpaikoilla. Tietääkö hän sinun pitävän naisista? Tai tiedätkö sinä hänestä? Tai tietenkin jos 2 naista huomaavat pitävän toisistaan, niin onhan se jo sillä selvää:)

Olen varma, että hän huomaa, että käyttäydyn erilailla ja hermostuneisesti. Välillämme oleva sähkö syntyy juuri siitä, että molemmat aistivat jonkinlaista kiinnostusta toistensa kohdalta, ja haetaan toisesta jonkinlaista merkkiä ja reaktiota juuri esimerkiksi näiden katseiden avulla.

En tiedä hänen seksuaalista suuntautumistaan ja ei hänkään tiedä minun.

• 11+11
        1+5 kirjoitti:

Olen varma, että hän huomaa, että käyttäydyn erilailla ja hermostuneisesti. Välillämme oleva sähkö syntyy juuri siitä, että molemmat aistivat jonkinlaista kiinnostusta toistensa kohdalta, ja haetaan toisesta jonkinlaista merkkiä ja reaktiota juuri esimerkiksi näiden katseiden avulla.

En tiedä hänen seksuaalista suuntautumistaan ja ei hänkään tiedä minun.

Tunnette siis sen verran hyvin että hän huomaan eron käytöksessäsi? Oletteko muutoinkin tekemisissä vai perustuuko yhteytenne näihin katsekontakteihin?
        Katseet merkitsevät paljon, siitä ei pääse mihinkään. Oletko sinä tai hän osoittanut muita tykkäämisen merkkejä?

• nimimerkkis
        kyselij kirjoitti:

Ei juttele paljoa juuri minulle, koska ympärillä on paljon muita ihmisiä, mutta lähettelee myös sanallisesti viestejä minulle, tai sitten kuvittelen ne vain minulle kohdistetuiksi... Ja hymyilee lähes aina, kun katseemme kohtaavat..

Vaikeaa tämä toisen tulkinta, koska omat tunteet jyllää..

Mitä tarkoitat sanallisten viestien lähettelyllä, siis jonkun toisen tuomana vai kun olette useiden henkilöiden kanssa keskustelutilanteessa?

• oliko hoit
        512 kirjoitti:

Keskustassa.

Oliko se paikka Kivelän 10

• yksi nainen

Riippuu tilanteesta, jos on muitakin henkilöitä läsnä voin katsoa silmiin lyhyesti. Jos olemme kahdestaan ja tilanne on muuten otollinen, niin ehkä pidempään. Sellaisen lämpimän katseen vaan tunnistaa...

• katselija

Olen hieman ajatellut, että mahtaisko eräs nainen kääntää katseensa pois kun paikalla on tiettyjä työkavereita, mahtaisko johtua niistä työkavereista ja muista henkilöistä..kun muuten sitten vaihtaa katseita...Vai olenko minä tehnyt jotain väärää vai oliko vaan huono päivä... Toisessa paikkaa ei moikkaa lähes koskaan ja toisessa paikassa sitten joskus.

• joku vain...

n.puol vuotta sitten satuttiin kattoon toisiamme aika pitkään, sen jälkeen olen ajatellut sitä jokapäivä. näen sitä joskus kun käyn asioimassa hänen työpaikalla, monesti on katseita vaihettu, eikä vain mitään nopeaa vilkasua vaan vähän pitempiä katseita ollu yleensä ja kun asioin siellä ja hän sattuu olemaan minua palvelemassa en pysty edes hymyileen ja käet tärisee vaik koitan muka olla normisti ja rennosti. olen huomannut ettei hänkään hymyile kun mä käyn asioimassa. jotenki tuntuu että meän välillä on jotakin sähköä, mut en tietenkää voi olla varma mitä se ajattelee. molemmat varattuja ja miesten kans viel.

• se katso mua sillei

kohta on putouksessa "katselijat" yksi sketsi.

• hauskaa1

No, se on hauskaa=) Saa nauraa välillä itelleenkin=)

• ujorohkeaihastunut

Olen myös pyörryksissä erään naisen kanssa vaihdetuista katseista. Toki olemme muutoinkin olleet juttusilla, ja tuntuu että viihdymme toistemme seurassa (ne hetket joita olemme saaneet toistemme seurassa viettää).

Näiden hetkien jälkeen kohdatessamme on alkanut olla juurikin noita katseita, (sekä muuta pientä huomioimista) ja itselläni vielä siihen leveä hymyä, jota en voi estää tulemasta hänet kohdatessa:)

Mietin vain että kuinka moni on mennyt metsään tulkitessaan näitä katseita, että ei se tarkoittanutkaan ihastumista vaan ihan normaali ystävällinen ele jne. Vaistoni sanoo vahvasti muuta mutta en ehkä vaistooni ihan 100 % luottaisi.

• inlov

Sepä se juuri on se ongelma, että kun toisilla saattaa olla tapana hymyillä kauniisti ja katsella pitkään silmiin puhuessa ihan vain ystävällisyyttään. Ehkä tulkitsisin nämä eleet flirttailuksi vasta sitten kun hän viestittää muillakin keinoin tykkäävänsä sinusta.

Se kyllä vaatii jo sitten jotain vastakaikua varmaan, että toinen uskaltaa tehdä aloitteen tai ilmaista selkeästi ihastumisensa.

• 10+13

Minäkin sain muutama kk sitten pitkän syvän katseen hymyineen ja se jäi vahvasti mieleen. Se sumensi pään täysin. Hän oli jo lähdössä ja keksikin sitten tikusta asiaa (tai siltä ainakin vaikutti) sanoa vielä jotain jonka jälkeen vaihdoimme todella intensiivisen katseen, olin vähällä pyörtyä siihen paikkaan. Nykyään tiedämme toisistamme enemmän kuin silloin mutta emme ole varsinaisesti edenneet mihinkään suuntaan. Hänen kanssaan on ihana viettää aikaa ja aina tuntuu että juttu jää kesken.

• sattu silmään tämä

minä olen hetero ja yksi lesbo katselee mua sillä silmällä aina harrastuksen parissa. tiedän olevan siis lesbo.
      nyt en tiä mitä pitäsi sanoa että olen ihan hetero vai mitä minä teen? haluaisiko joku neuvoa?
      olenko antanut jotain väärää käsitystä esimerkiksi ja just noin olen saattanut vahingossa katsoa.
      tykkään kuitenkin miehistä ja vain miehistä siinä mielessä.

• no stresss

Jos vaan kattelee niin anna katella. Ei kai jokaiselle peräänkatettelijalle tarvi alkaa mitään selittelee. Varmaan miellytät hänen silmäänsä ja thats it. Jos alkaa ehdottelemaan niin kieltäydy jos ei kiinnosta

• cissat

Käyttäydy normaalisti ja kaverillisesti. Ihan niin kuin käyttäytyisit sellaisen miehenkin kanssa, joka on kiva tyyppi, mutta josta et ole kiinnostunut. Ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole, älä ala miettiä ja tiedostaa eleitäsi. Kun toinen huomaa, että olet neutraali oma itsesi ja olet sitä hänen ja kaikkien muiden seurassa yhtä lailla, niin eiköhän se pian oivalla, että kiinnostus on yksipuolista. Tuskinpa yrittää mitään konkreettista tuolloin. Eikä sekään ole vaarallista, vaikka yrittäisikin. Sitten voit vaan sanoa ystävällisesti, että ei. Voithan myös jossakin yhteydessä puhua jostakin miehestä, niin hän ymmärtää, ettet ainakaan lesbo ole.

Naisissa on yleensä se ihana puoli, että he ovat fiksuja ja uskovat tyypillisesti sen, mitä heille sanoo ja kunnioittavat toisen tahtoa. Miehet sen sijaan saattavat useinkin olla rasittavia jankkaajia ja kinuvat treffeille/yrittävät pokata, vaikka olisit miten ilmaissut että ei onnistu.

• itä-suomesta

Voin kertoa omani kokemuksestani,että olin itse vasta täysi-ikäisenä.Silloin olin täysin hetero ja tutustuin vanhempi naiseen ihan alussa kaverina.Kyllä minä huomannut,että hän katselee minua ja katsoin hetken että hän katse pois päin minusta.Arvasin jotakin..Vähän myöhemmin,että paljastunut olevansa kiinnostunut naisista.Ei se minua mitään vastaan.Nyt olen jo lesbo,mutta jos olet hetero ja kiinnostunut miehistä kun jos lesbo haluaisin pidempääkin kanssasi niin voisit aivan sanoa "kiitos,mutta kiinnostan vain miehistä ja voidaanko vain pysyä kavereina".Kyllä huomasin,että jopa heteronaiset katsellut minua hymyillen samalla..En tiedä miksi :),Voi ollakin he kiinnostunut minusta tai ystävällisemmän elettä..Hymy ei ole todellakin paha juttu.Minäkin salaan katseita heteronaiseen,mutta ei mitään iso juttu koska pelkkä vain katseeseen.Minulla tuttukaverini joka on hetero nainen ja kerroin hänelle olevani lesbo..Hän ei mitään vastaan ja suhtautunut hyvin.Vaikka hän teki wink minulle silmää,mutta en pitänyt pahana vaan hyvänä.Tiedän kyllä,että hän on varattu ja kiinnostunut miehistä joten ymmärsin kyllä kuin ollaan vain kavereina.

• lynxlynx2

Kyllä se on ainakin se katse, jotenkin syvälle toisen silmiin voi katsoa. Minulle kävi näin muutama vuosi sitten ja se jäi mieleen. Olin hakemassa pizzaa paikallisesta kun toinen katsoi minua pitkää nja syvälle silmiin, ei jäänyt epäselväksi kummallekaan.

Sekoilin vielä itse lisää ja vaihdoin muutaman älyttömän sanan, kysyin oliko hän se ja se, ei ollut. Kun luulin häntä toiseksi, en ollut vuosiin nähnyt.

Silloin jopa minun huono tutkani toimi, ja taisin viestiä takaisin. Joten kylllä uskon nykyään tohon katseeseen ainakin.

Harmi vaan että olin varattu silloin ja edelleen.

• Naisen katseesta

Kyllä ne katseet kertoo hyvin paljon. Tietysti joskus voi tulla jotain merkittäviä katseita jos historiassanne on esimerkiksi jokin huvittava tapahtuma joka liittyy teihin molempiin, ja hän muistaa aina se sinut nähdessään. Mutta silloinhan sitä itsekin hymähtää toiselle tietäen mistä on kyse.

Mutta ne Merkittävät Katseet. Itse ainakin sulan erään tietyn henkilön luodessa katseensa. Jos hän on näköpiirissä alan jo valmistautumaan siihen kun hän on katsekontaktin päässä. Kohdalla en voi olla katsomatta häntä. Kun katseemme kohtaa, kasvoilleni leviää hymy, jolle en voi mitään. Se hetki on joka kerta taianomainen, saa hetkeksi liitelemään. En usko etteikö hän voisi olla näkemättä sitä minusta, varsinkin kun se toistuu aina. Omalta kohdaltani se on siis ihastumista, flirttiä, kaikkea sitä itseään;)

Jos taas seurueessa tai tilanteessa on muita ihmisiä, saatan jopa vältellä katsekontaktia hänen kanssaan. En edes tahdo luoda häneen välinpitämättömiä katseita, ja seurassa taas en tahdo tai tohdi järjestää näitä sydämen pamppailuja aikaan saavia hetkiä.

• 17+17

Itse olen aivan samassa tilanteessa. Se on aivan uskomatonta, kuinka paljon katseen avulla voi sanoa ja minkälaisia tunteita se voi saada toisessa aikaan. Hänen kauniit silmänsä saavat minut sulamaan, ja kun katseemme kohtaavat, ympärillä oleva maailma katoaa hetkeksi.

Rakastan näitä vaihtamiamme katseita mutta haluan vielä enemmän. Kohta olisi aika rohkaistua.

• Hassua

Naisen katseesta, viestissäsi on paljon tuttua. Olen yli nelikymppinen ja tää vastaparini on myös. Olen aina ajatellut, että etten käyttäytyisi näin, mutta tämä ihastuttava kollegani on sellainen etten katsele häntä porukassa eikä hänkään minua. Sähköpostit ja kahden kesken juttelut puhelimessa ja kasvotusten ovat kuitenkin hyvin paljon täynnä hymyä ja iloista mieltä. Ystävyyttä, mutta myös hyvin syviä ja pitkiä katseita, vakavia ja itsestäni huomaan sen, etten osaa olla hymyilemättä hänelle. Kerran jopa "vahingossa halasin " häntä, vaikka siis tarkoitin vain kätellä. :)

• monenlaistamenoa

Entäs nämä: Näytän hänelle kännykästäni yhtä kuvaa ja pidän puhelinta omassa kädessäni. Hän ottaa koko paketin (siis mun käden ja luurin) omaansa ja pitää syvällä kädessään eikä kiirehdi pois tilanteesta?

Oviaukossa tai tungoksessa ohjailee selästä eikä kiirehdi ottamaan kättä pois?

Elokuvissa tmv istuu niin lähellä, että kätemme koskettavat toisia olkavarresta, mutta kämmenet pysyvät omalla tontilla?

Levitän pöydälle kuvan katsottavaksi ja hän tulee aivan minuun kiinni katsomaan?

Kadulla kävellessä hän kulkee aivan lähellä ja jos hivutan kulkuani etäämmälle, hän seuraa?

• Hassua

Tämän symppi-kollegani kanssa kävi niin, että hän tuli ruokapöydässä viereeni istumaan aivan kylki kylkeen , vaikka läsnä oli muitakin työkavereita. Ei tuntunut kuitenkaan yhtään hankalalta olla siinä, päinvastoin. :)

• Karrelle palanut

Niin...näitä kaikkia sain..katseita, pehmeitä sanoja, kosketuksia, sähköä. Seisoimme vierekkäin kun käsivartemme koskettivat. Kumpikin tiesivät tilanteen mutta ei siirtänyt kättään. Hän hakeutui jatkuvasti lähettyville. Ja sitten olinkin vain muka tulkinnut kaiken väärin. Kovin vaikea uskoa, mutta itse en luota enää yhtään omiin tulkintoihini.

• näitä riittää

Hän ei todnäk ole vielä sinut itsensä kanssa. Läheisyytesi on tuntunut hyvältä, muuten olisi ottanut rakoa suhun. Jotkut on valmiita menemään hyvinkin pitköllle, kunhan vain mistään ei puhuta. Mistä vaietaan, sitä ei ole.

• Raisa Rekkanarttu

Täräyttää kunnon raikuvan pierun pikku lierolla collegepöksyihin ja sanoo sen olevan huuto sotaan. Sen jälkeen raahaa sinut rekkaansa ja istuu sadan kilon ruholla naamasi päälle käskien imemään aivot ulos perseen kautta.

Sitä on tosinaisten flirttailu.

• haha2

Kiitos nauruista :D

• hyivittu

Hyi hyi ja vielä kerran hyi.. rekkalebon piirteitä täyttävä nainen tuon jälkeen saa mieleeni todella hirveän ja oksettavan kuvan. kohta oksennan.

• Itä-suomesta 31v

1. Uskalla firttailla

Flirttaaminen on ennen kaikkea uskaltamista. Flirttailun perustana on itsevarmuus ja uskallus ottaa riskejä. Ole innostunut ja positiivinen, se toimii aina. Hakeudu sellaisten ihmisten seuraan, jotka ovat kokeneita flirttailijoita.

2. Aloita keskustelu

Kaiken alku ja juuri on keskustelun aloittaminen. Esittele itsesi luontevasti ja mieti muistettavimmat esittelylauseet etukäteen. Keskustelun voi aloittaa hyvinkin arkisesta tai vaikka viimeaikaisesta tapahtumasta. Pääasia, että olet aktiivinen. Toisaalta jätä "käytkö täällä usein?" -tyyppiset möläytykset pois!

3. Hymyile!

Hymy on tarttuvaa ja helppo toteuttaa! Jo pelkällä hymyllä teet itsestäsi helpommin lähestyttävän. Psykologisesti hymy kertoo positiivisesta tunnetilasta ja siitä, että puhekumppanisi jutut kiinnostavat. Flirttaava hymy voi olla hieman leveämpi kuin normaalihymysi. Jos hymyily jännittää, eteisen peilin edessä treenaaminen auttaa kummasti.

4. Keskity kevyisiin aiheisiin

Ns. huomionherättäjät ovat mainioita keskustelun avaajia. Ne edesauttavat keskustelun alkuvaiheita ja saavat ujommankin vastapuolen rohkaistumaan keskusteluun. Hyviä aiheita ovat esimerkiksi koirat, kissat, huomiota herättävä koru, tuoksu, tatuointi tai vaatetus. Keskustelussa kannattaa välttää tiettyjä aihealueita, kuten uskontoa tai politiikkaa.

5. Pidä hauskaa!

Ole leikkisä, vallaton ja spontaani. Osoita myös haavoittuvuutesi, niin huomaat vastapuolen rentoutuvan seurassasi. Nauraminen keventää tunnelmaa ja luo positiivista ilmapiiriä.

6. Vaihda rooleja

Keskustelun soljuessa eteenpäin vaihda rooliasi sopivasti kuuntelijasta aktiiviseen keskustelijaan. Älä kuitenkaan paljasta kaikkea kerralla, vaan pysy aluksi mysteerisenä henkilönä. Varsinkin naisten täytyy saada tietää lisää! Yksi flirttailun tarkoitus on saada lisätietoja seuralaisestasi eikä selostaa elämäntarinaasi.

7. Kuuntele

Sinulla on kaksi korvaa, joten käytä niistä kumpaakin äläkä pakahduta toista heti omilla tarinoillasi. Älä myöskään unohda kehonkieltä. Monet miehet unohtavat tarkkailla ihastuksensa ilmeitä. Naiset tekevät - alitajuisestikin - pieniä eleitä, joista voi kenties päätellä, oletko edelleen hyvien kirjoissa. Esimerkiksi hiusten koskettelua ja sukimista korvan taakse voi yleensä pitää rohkaisevana. Älä luota liikaa yhteen kehon viestiin, vaan katso kokonaisuutta.

8. Silmäpeli

Älä pelkää ottaa vastapuoleen silmäkontaktia. Esimerkiksi nopea silmänisku toimii vaikka huoneen toisesta päästä! Älä kuitenkaan tuijota, sillä tuijottaminen ensivaiheessa on varma seuran karkottaja.

9. Ole kohtelias

Kohteliaisuus viehättää aina, mutta vältä teennäisyyttä ja anna kohteliaisuuden tulla luonnostaan.

10. Tiedä rajat

Tunnista myös, milloin lopettaa. Jatkuva flirttaaminen todennäköisesti toimii itseään vastaan. Lisäksi kannattaa lopettaa flirttailu, kun kaikki on vielä hyvin. Tämä saa usein vastapuolen kiinnostumaan entistä enemmän.

11. Kun on aika lähteä

Jos lähestyminen jännittää, hyvä taktiikka on astella naisen luo kun olet lähdössä ja kuiskata hänelle jotain. Esimerkiksi "Sinulla on kaunis hymy, valitettavasti joudun lähtemään enkä voi katsella sitä enempää" saattaisi toimia! Jäähyväiskohteliaisuuden jälkeen poistu paikalta.

12. Älä unohda flirttailua parisuhteessa

Kumppanille kannattaa keimailla samalla lailla kuin suhteen alussa. Parisuhteessa flirtin uskaltaa kääntää isollekin vaihteelle.

Flirttaava hymy voi olla hieman leveämpi kuin normaali hymysi.

Kehonkieli paljastaa

Flirtatessa varsinkin miehet keskittyvät enemmän siihen, mitä he sanovat kuin siihen, mitä eleet paljastavat. Ei-verbaaliset elementit, kuten kehon kieli ja äänen taso, ovat kuitenkin tärkeämmässä asemassa.

Kasvot

Elävöitä kasvosi keskustelun mukaan. Varsinkin kasvojen kevyt kallistaminen sivulle toimii hyvin.

Hymy

Hymyn kanssa ei voi mennä väärin. Sillä voi itse asiassa riisua toisen kaikista aseista. Älä kuitenkaan pakota hymyä, näytät tällöin teennäiseltä.

Silmät

Hymyn ohella silmät ovat tärkein aseistuksesi. Suoraan toisen henkilön silmiin katsominen on voimakas ele, sillä se viestittää luottamusta ja kiinnostuneisuutta. Silmiä on paras käyttää keskustellessa, jolloin katse siirtyy silmistä huulille ja takaisin silmien tasolle. On myös tehokasta tuijottaa vastapuolen silmiin muutaman sekunnin ajan, kun hän on lopettanut puhumisen.

Sormet

Käytä sormenpäitä kevyeen kosketteluun. Ole kuitenkin varovainen sen suhteen, mihin koskettelet. Vastapuolen täytyy antaa tähän myös suostumus. Turvallisena alueena pidetään kyynärpään ja hartian välistä aluetta.

Tila

Fyysinen välimatka on tärkeää, sillä se kertoo, kuinka hyvin henkilöt luottavat toisiinsa. Normaalina välimatkana pidetään käden pituutta. Jos liikut lähemmäksi ilman torjumista, niin kaikki on ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe