mikä edullisin ja rehellisin liittymä

ei tiedä

Vaihdoin Soneralta mainoksen uskomana Saunalahdelle mutta yllätys Sauniksen lasku suurempi kuin Soneran vaikka vähemmän puhuttu
ja sikakallis veloitus sauniksella lankaliittymiin soitettaessa ja etenkin jos puhelusiirto päällä lankaliittymästä saunikseen ja Eestissä soitot oli Euron minuutti.

-Sanokaas viisaat mikä olis halvin ja laskutukseltaan selvä liittymä kun 30-60 minuuttia kuussa käyttää kännyä.

-Ja miten soittaa Kännyllä Eestissä halviten kun
Eestissä on toinen asunto ja kännyä tarttee

-ainakaan Sauniksen liittymällä ei kannata Eestissä soittaa mihinkään eikä vastaan ottaa puheluita.

-DNA.aahan en luota pätkääkään ja ELISA.aan on henkilökohtaisa syitä miksi vältän sitä.

Täytyy kait vaihtaa takaisin Soneralle kun saunis oli todellisuudessa pettymys.

4

526

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi

      Tele2??

      aina 12 c/min eikä mitään muita maksuja.

      Lataat puheaikaa ennakkoon netin avulla.
      Tuplaavat vielä elokuussa ladatun summan.

      Itse otin ACN:n rinnalle Tele2:sen jolla kilauttelen kaikkiin muihin "maksullisiin" numeroihin. Ei ACN:llä kannata soitella kun ilmaisia puheluita.

      www.tele2.fi

      • Saunoja

        ..eri hinnat, eli kannattaa katsoa tarkasti minkä Saunalahden liittymän tilaa.
        Halvin hinta on yleensä saunalahden liitttymien välillä ja muihin hinta on kallis.

        Simppelillä hinta on sama liittymään kuin liittymään.


    • Pettynyt

      Olin vähän aikaa Saunalahden asiakas - en ole enää ikinä.
      Minulla oli se ilmaiset tekstiviestit viidelle (muistaakseni viidelle) -liittymä. Halusin vaihtaa numeroita "keskenkaiken" niin asiakaspalvelusta ilmoitettiin, että kyllä onnistuu ja lasku on 5 euroa per vaihto.
      Vaihdoin toiseen operaattoriin. Viimeinen laskuni oli epähuomiossa jäänyt maksamatta (ei tosiaankaan kuulu tapoihini jättää laskuja maksamatta) niin nyt Saunalahti muisti minua 6,5 e:n lisälaskulla (alkup. lasku oli muistaakseni vähän reilu 12 e). Joskus mutta harvoin sattuu laskuja unohtumaan ja en kyllä ole keneltäkään muulta firmoilta, kuin juuri puhelinyhtiöiltä saanut lisälaskua, huomautuksen joskus olen saanut(Elisa laskutti aikoinaan 30 mk:ta lisää vaikka soitin sinne, että myöhästyy). Voi voi ... no kaikesta oppii. MAKSAKAA SIIS AJOISSA SAUNALAHDEN LASKUNNE!!!

      • Pettynyt

        Minulla myös laskut kallistui huomattavasti ja nyt pieneni, kun vaihdoin toiseen. En soita sen enempää, kuin ennenkään ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe