Ette ole sitten tyytyväisiä

mihinkään!!!

Anteeksi, siis jotkut eivät ole tyytyväisiä.....

Jos on palstalla jengiä, alatte syyttelemään toinen toisianne kuka miksikin ja puskailuista ja ties mistä. Mitä enemmän, sen varmemmin syntyy 'tappelua'.

Sitten herneet heltoissa ollaan hiljaa ja kukin puskissaan mököttäen. Niin eikö ala ilmestyä aloituksia, jotta on liian hiljaista jotta missä kirjoittajat.

SIIS SYYLLISTÄMÄÄN joka mutkassa. No v*ttu kenelle kuuluu kenenkään elämä! Eikö se ole yksinoikeus? Ikään kuin pitäisi olla vankina, kidnapattuna palstalla?

Mahdatteko olla 60 ikäisiäkään?

Anteeksi että epäilen ja syyllistän :)))

Nyt, juuri NYT muuten poistun enkä käy ennen huomen iltaa missään palstalla, joten lähdenkö nyt ahdistuneena ja kiitollisuudenvelkaisena, vai voinko poistua hyvällä omalla tunnolla? KAS siinäpä sintti seisoo.

18

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

      Äläpä viitsi yleistää joidenkin tapoja maan tavaksi!!!!!!!!!!!!

      Jokainen kun huolehtii vain omista tavoistaa, hyvä tulee.

    • Heippa..tuu terveenä takasin.

    • Mitä hiljaisempaa ja rauhallisempaa sen parenmpi.
      Kiitos sinullekin, että jätät rauhaan.
      H.

    • immeiset

      Jees, friidu, heippa vaan.

      • Terv. Aloittaja

        Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.

        Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.

        Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija.


      • ehhe heee
        Terv. Aloittaja kirjoitti:

        Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.

        Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.

        Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija.

        Lupasit poistua, tee se.


    • meeriamanda

      Ihan just tuntuu kuin levolta kun kaltaisesi pysyvät jatkossakin poissa.

      Heipat vaan, ja etsi palsta jossa tavoillasi saa melskata.

      • mansesta rulettaa

        No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.

        Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee.


      • meeriamanda
        mansesta rulettaa kirjoitti:

        No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.

        Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee.

        Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D


      • mansesta rulettaa
        meeriamanda kirjoitti:

        Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D

        Missähän kohtaa utelin sun ajankäyttöäsi?


    • Tunnustan, en ole vielä 60 , mutta hirveen tyytyväinen olen.

      • En minäkään ja niin minäkin :)
        Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.


      • tulisilla kirjoitti:

        En minäkään ja niin minäkin :)
        Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.

        Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
        Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)


      • Anceli kirjoitti:

        Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
        Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)

        Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
        Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))


      • tulisilla kirjoitti:

        Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
        Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))

        Onkohan jo Pyhällössä asti, voisin tulla vastaan... :)
        No, oikeesti, kyllä mie sen kerkiän lukea myöhemminkin.


    • ://

      Jo on taas myrsky vesilasissa.

      • Tsunami lautasella.

        Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.


      • :))))))))))
        Tsunami lautasella. kirjoitti:

        Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.

        :))))))))))

        Pääsi höräys, minulta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe