Anteeksi, siis jotkut eivät ole tyytyväisiä.....
Jos on palstalla jengiä, alatte syyttelemään toinen toisianne kuka miksikin ja puskailuista ja ties mistä. Mitä enemmän, sen varmemmin syntyy 'tappelua'.
Sitten herneet heltoissa ollaan hiljaa ja kukin puskissaan mököttäen. Niin eikö ala ilmestyä aloituksia, jotta on liian hiljaista jotta missä kirjoittajat.
SIIS SYYLLISTÄMÄÄN joka mutkassa. No v*ttu kenelle kuuluu kenenkään elämä! Eikö se ole yksinoikeus? Ikään kuin pitäisi olla vankina, kidnapattuna palstalla?
Mahdatteko olla 60 ikäisiäkään?
Anteeksi että epäilen ja syyllistän :)))
Nyt, juuri NYT muuten poistun enkä käy ennen huomen iltaa missään palstalla, joten lähdenkö nyt ahdistuneena ja kiitollisuudenvelkaisena, vai voinko poistua hyvällä omalla tunnolla? KAS siinäpä sintti seisoo.
Ette ole sitten tyytyväisiä
18
84
Vastaukset
- !!!!
Äläpä viitsi yleistää joidenkin tapoja maan tavaksi!!!!!!!!!!!!
Jokainen kun huolehtii vain omista tavoistaa, hyvä tulee. Heippa..tuu terveenä takasin.
Mitä hiljaisempaa ja rauhallisempaa sen parenmpi.
Kiitos sinullekin, että jätät rauhaan.
H.- immeiset
Jees, friidu, heippa vaan.
- Terv. Aloittaja
Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.
Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.
Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija. - ehhe heee
Terv. Aloittaja kirjoitti:
Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.
Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.
Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija.Lupasit poistua, tee se.
- meeriamanda
Ihan just tuntuu kuin levolta kun kaltaisesi pysyvät jatkossakin poissa.
Heipat vaan, ja etsi palsta jossa tavoillasi saa melskata.- mansesta rulettaa
No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.
Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee. - meeriamanda
mansesta rulettaa kirjoitti:
No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.
Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee.Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D
- mansesta rulettaa
meeriamanda kirjoitti:
Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D
Missähän kohtaa utelin sun ajankäyttöäsi?
Tunnustan, en ole vielä 60 , mutta hirveen tyytyväinen olen.
En minäkään ja niin minäkin :)
Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.tulisilla kirjoitti:
En minäkään ja niin minäkin :)
Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)Anceli kirjoitti:
Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))tulisilla kirjoitti:
Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))Onkohan jo Pyhällössä asti, voisin tulla vastaan... :)
No, oikeesti, kyllä mie sen kerkiän lukea myöhemminkin.
- ://
Jo on taas myrsky vesilasissa.
- Tsunami lautasella.
Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.
- :))))))))))
Tsunami lautasella. kirjoitti:
Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.
:))))))))))
Pääsi höräys, minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044