Ette ole sitten tyytyväisiä

mihinkään!!!

Anteeksi, siis jotkut eivät ole tyytyväisiä.....

Jos on palstalla jengiä, alatte syyttelemään toinen toisianne kuka miksikin ja puskailuista ja ties mistä. Mitä enemmän, sen varmemmin syntyy 'tappelua'.

Sitten herneet heltoissa ollaan hiljaa ja kukin puskissaan mököttäen. Niin eikö ala ilmestyä aloituksia, jotta on liian hiljaista jotta missä kirjoittajat.

SIIS SYYLLISTÄMÄÄN joka mutkassa. No v*ttu kenelle kuuluu kenenkään elämä! Eikö se ole yksinoikeus? Ikään kuin pitäisi olla vankina, kidnapattuna palstalla?

Mahdatteko olla 60 ikäisiäkään?

Anteeksi että epäilen ja syyllistän :)))

Nyt, juuri NYT muuten poistun enkä käy ennen huomen iltaa missään palstalla, joten lähdenkö nyt ahdistuneena ja kiitollisuudenvelkaisena, vai voinko poistua hyvällä omalla tunnolla? KAS siinäpä sintti seisoo.

18

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !!!!

Äläpä viitsi yleistää joidenkin tapoja maan tavaksi!!!!!!!!!!!!

Jokainen kun huolehtii vain omista tavoistaa, hyvä tulee.

• Heippa..tuu terveenä takasin.

• Mitä hiljaisempaa ja rauhallisempaa sen parenmpi.
      Kiitos sinullekin, että jätät rauhaan.
      H.

• immeiset

Jees, friidu, heippa vaan.

• Terv. Aloittaja

Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.

Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.

Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija.

• ehhe heee
        Terv. Aloittaja kirjoitti:

Elikkä vastauksesi kertoo että vain palsta on sinunkin elämä, tie ja totuus. Jotka aiheuttavat nuo houreet kuten muillakin kymmenellä palstalla joissa vierailen.

Naureskelen tässä yksinäni, aloittajana, en edes tiedä kuka friidu kummemmin kuin muistakaan. Nimet pyörii, ihmiset ei merkittäviä omassa näkökentässäni. Olen keskustelija.

Naista minusta ei saa. Olen mies. Se suurin ja tuntemattomin. Vierailija.

Lupasit poistua, tee se.

• meeriamanda

Ihan just tuntuu kuin levolta kun kaltaisesi pysyvät jatkossakin poissa.

Heipat vaan, ja etsi palsta jossa tavoillasi saa melskata.

• mansesta rulettaa

No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.

Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee.

• meeriamanda
        mansesta rulettaa kirjoitti:

No on tää palsta sulle sitten tosi tärkeä...heh, et ihan levolta. On se uskomatonta, kun pitää jokainen kirjoitus avata ja sit tulee väsy.

Toivotaan, että palsta jää kokonaisuudessaan teidän musaketjun kirjoittajien hallintaan. Toki sieltäkin vanhukset pois, eiks jee.

Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D

• mansesta rulettaa
        meeriamanda kirjoitti:

Todellakin ja vielpä se etten ole tilivelvollinen sinulle ajankäytöstäni ;D

Missähän kohtaa utelin sun ajankäyttöäsi?

• Tunnustan, en ole vielä 60 , mutta hirveen tyytyväinen olen.

• En minäkään ja niin minäkin :)
        Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.

• tulisilla kirjoitti:

En minäkään ja niin minäkin :)
        Se elokuva on ihan oikea Siilin eleganssi. Ranskalainen ja vuonna 2009 tehty.

Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
        Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)

• Anceli kirjoitti:

Joo, huomasin kun luin lehden tarkemmin. Varmaan tehty aika pian kirjan ilmestymisen jälkeen. Katsotaan ja pohditaan sitten oliko hyvä.
        Voisin muuten lukea kirjan jo uudelleen, mutta ei mitään kiirettä... :)

Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
        Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))

• tulisilla kirjoitti:

Tulossa se on jo hyvän matkaa :)
        Tiedäthän että olen tosi nopea asioitten kanssa :))

Onkohan jo Pyhällössä asti, voisin tulla vastaan... :)
        No, oikeesti, kyllä mie sen kerkiän lukea myöhemminkin.

• ://

Jo on taas myrsky vesilasissa.

• Tsunami lautasella.

Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.

• :))))))))))
        Tsunami lautasella. kirjoitti:

Sanoppa muuta ja aivan asialliseen aloitukseen, yksi puhuu pumpulista toinen ketunraudoista kolmas jostakin muusta.

:))))))))))

Pääsi höräys, minulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5357
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3432
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3298
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3286
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1867
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1626
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      128
      1617
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      44
      1604
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      148
      1294
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe