Oheisen raviurheilun keskustelupalstan moderoijat on kuulemma haettu Niuvanniemestä.
ravia.fi
13
213
Vastaukset
- Kopoti kopoti
Olen huomannut tuon.
- Stalinisti13
Moderointiin tarvitaankin sopivaa hulluutta jotta idiootteja käyttäjiä jaksaisi olla hyysäämässä.
- Sinä yksi niistä?
Oletko yksi idiootti käyttäjä?
- On on
Ihan kaheleita ne on.
- Heppa On Hyvää
Voiko sieltä tilata meetwurstia?
- Kysynpä siis
Jos ravia .fi sivustolla on tämä Joanna Väre, nin en edes avaa koko sivustoa. MIKSI HELKKARISSA PILATTIIN TV KAKKOSEN RAVIKOOSTE LAITTAMALLA SINNE TUO TYPERIÄ HÖPÖTTÄVÄ TYTTÖ!!! IHAN SEINÄSTÄ REVÄISTY -EI AMMATTITAITOA TOIMITTAJAKSI JA TEKOHYMY !
KATSON TULOKSET ENNEMMIN NUMEROINA, KUN ENNEN KATSOIN KUUDEN TIENOISSA TELKUSTA RAVIT, JOTA SEURANNUT YLI 15 VEE.
VÄRE VAI MIKÄ KUVAJA NYKYÄÄN ON TEESKENTELEVÄ TONTTU !!! PILASI KOKO RAVIHOMMAN !!!! KELE !- en maksa
Samaa mieltä. Miksi katsojilta ei kysytty ?
- Kateelliset
"kysynpä siis"
Oletpa kateellinen, kateus vie kalatkin vedestä ja sitä Mikkeliläiset kyllä osaavat! - kkmkilj
En ole Joanna Kuvajan ihailija. Mutta Joanna on hyvä tuossa ohjelmassa, lyö aika monet toimittajat laudalta. Ja löytyy toimittajaksi kohtalaisesti jopa ammattitaitoa. Raveja olen seurannut pitkään, kuninkuusraveissakin käynyt jo 50-luvulla. Katson aina 75 ohjelman.
Tuo seiskavitonen on kehittynyt oikein reippaasti takavuosista. - no ihan totta ?
kkmkilj kirjoitti:
En ole Joanna Kuvajan ihailija. Mutta Joanna on hyvä tuossa ohjelmassa, lyö aika monet toimittajat laudalta. Ja löytyy toimittajaksi kohtalaisesti jopa ammattitaitoa. Raveja olen seurannut pitkään, kuninkuusraveissakin käynyt jo 50-luvulla. Katson aina 75 ohjelman.
Tuo seiskavitonen on kehittynyt oikein reippaasti takavuosista.Ja ketut. Vanha 75 selkeine toimittajineen oli hyvä 1 Joku kysyy, onko joku kateellinen tuosta Väreestä............joo voi elämän kevät sanon.
Jos joku TULEE pilaamaan tv -lähetyksen, niin miten siitä voi olla kateellinen ? Tuolla naisella ei ammattitaitoa tylsine juttuineen. Menköön tekee niitä ihan muualle kuin raviohjelmaan!
- Jep.
Avaaja puhuu asiaa.
- Äly hoi älä jätä!
"Jep"
avaaja on trolli joka on tainnut käydä kaikkien kaupunkien sivuilla ja te hölmöt olette lähteneet mukaan
- Huh!
Melkoiset ÄÄLIÖT ovat löytäneet sinne hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856