Finnair lentää Phuketiin perjantaisin ja lauantaisin. Onko noissa lennoissa eroa? Eli onko sama konetyyppi ja palvelut?
Finnairin lomalennoista
23
1041
Vastaukset
- parga
Ihan sama konetyyppi ja palvelukonsepti.
- sillit purkissa
ja aivan yhtä ahdastakin....
- kiinnostaa
No, kerropas sitten mikä on samanhintainen ja tilavampi vaihtoehto SUORALLA lennolla PHUKETTIIN?
- lentävä100
kiinnostaa kirjoitti:
No, kerropas sitten mikä on samanhintainen ja tilavampi vaihtoehto SUORALLA lennolla PHUKETTIIN?
tilavin, ja suora on Finnmatkojen Blue Comfort -luokka. hinta vaihtelee sen mukaan milloin varaat. yleensä on ollut edullisempi kuin Finskillä, ja mieluummin matkustan sillä, kuin ahtaammassa Finskin normaaliluokassa
- Myös sunnuntaina
...niin ja ne myös lentää sinne Sunnuntaina:)
- kiinnostaa
Onko paljonkin tilavampi kuin Finnairin tavallinen penkki? Olen vain lukenut täältä, että ne on saman kokoisia istuinmukavuudeltaan. Kokemuksia? Onko tarkempaa tietoa?
- Kerran vuodessa
kiinnostaa kirjoitti:
Onko paljonkin tilavampi kuin Finnairin tavallinen penkki? Olen vain lukenut täältä, että ne on saman kokoisia istuinmukavuudeltaan. Kokemuksia? Onko tarkempaa tietoa?
Lensimme vuosi sitten Finnairilla Phuketiin. Lähtöpäivä oli perjantai. Koskaan emme ole matkustaneet niin hulppeissa tiloissa kuin Finnairin Comfort-luokassa. Seuraavalla kerralla mennään taas samaan luokkaan.
- kiinnostaa
Kerran vuodessa kirjoitti:
Lensimme vuosi sitten Finnairilla Phuketiin. Lähtöpäivä oli perjantai. Koskaan emme ole matkustaneet niin hulppeissa tiloissa kuin Finnairin Comfort-luokassa. Seuraavalla kerralla mennään taas samaan luokkaan.
Toki varmaan, mutta hintaa tuleekin sitten jo 4-henkiseltä perheeltä 1600e lisää. PISTÄÄ MIETTIMÄÄN. Haluaisin siis vertailua Finnairin normi- ja Finmatkojen Blue Comfortin välillä.
Meilläkin on varattu paikat Finnairin Comfort-luokasta. Oliko siinä joku oma lähtöselvitys?
- Kerran vuodessa
viajesx2 kirjoitti:
Meilläkin on varattu paikat Finnairin Comfort-luokasta. Oliko siinä joku oma lähtöselvitys?
Kyllä oli. Ei tarvinnut jonotella. Sekä Helsingissä että Phuketissa päästiin jonottamatta lähtöselvitykseen.
- piakkoin menossa
Kyllä oli. Ei tarvinnut jonotella. Sekä Helsingissä että Phuketissa päästiin jonottamatta lähtöselvitykseen.
Eikös Finnairin Thaimaanlennoillekin ole lähtöselvitys netissä/automaatilla tai kännykällä ja vain laukut jätetään tiskille?
- Piakkoin ilmassa :))
piakkoin menossa kirjoitti:
Eikös Finnairin Thaimaanlennoillekin ole lähtöselvitys netissä/automaatilla tai kännykällä ja vain laukut jätetään tiskille?
Kyllä. JOpa laivamatkojen lähtöselvityksen voi tehdä netissä, nykyään. Ei tarvitse jonotella.
Itse asiassa samaa saata nan jonottamista se on kaikilla, maksoi lippu 1000 tai 10 000 euroa tai dollaria elikkä lähdön odotus ennen kuin kone tai laiva lähtee.
Vai pääseekö jotkut comforddi (huuhteluainekko) matkustajat istumaan koneeseenkin aiemmin kuin muut. Eikö se ole sama odotusaika istuuko koneessa tai lähtöaulan penkillä hä?
Vai lähteekö kone liukkaammin jos siellä istuu valmiiksi.
Ihmiset ovat pöljiä että ne maksavat mielikuvista joilla ei ole katetta. - ei muutosta
piakkoin menossa kirjoitti:
ei niitä nyt vain jätetä tiskille...siinä ne jonot on nykyään kun 200 jonottaa laukkujen kanssa samalle lennolle...punnitaan ja merkitään sekä laukut että sisälle menevät laukut.....aikaa menee nyt tähän minkä selvityksessä säästää...sama ruuhka siis on edelleen....
- arja_saijos
kiinnostaa kirjoitti:
Toki varmaan, mutta hintaa tuleekin sitten jo 4-henkiseltä perheeltä 1600e lisää. PISTÄÄ MIETTIMÄÄN. Haluaisin siis vertailua Finnairin normi- ja Finmatkojen Blue Comfortin välillä.
Mitäh, köyhäkö siellä urputtaa?? Takapihalle nakkeja grillaamaan, ei kande lähteä, PISTÄ MIETINTÄMYSSYYN
Minä maksan comfort-luokasta sen vuoksi että penkit ovat tilavia ja ne saa makuuasentoon. Ja pääsee vapaasti jaloittelemaan kun ei ole vieruskaveria. Mulla on pienenä häntäluu murtunut ja muuten pitkät lennot jäisi lentämättä.
- nii
Sulle "piakkoin ilmassa"...lähtöselvityksessä ei tarvitse jonottaa, sehän tehdään siis seisoskelemalla, ei istuen,
Ja kyllä lentoasemalla lähtöselvityksen jälkeen on muutakin tekemistä kuin ISTUA odottamassa...kyllä shoppailu ja ruokailu aina jonossa seisomisen voittaa!
Puhumattakaan lounge-palvelut....- Lomallepian:D
Niin ja kyllä Finnmatkojen käyttämä kone on huomattavasti pienempi kun Finnair..Ne blue comfort-paikat oli ihan surkeat..Juurikin ne Finskin comfort-paikat taas todella hienot ja hyvät,kallistahan se on,mutta senkin rahan voi säästää jostain muusta,niin ettei matkabudjetti muuten kärsi..
- kiinnostaa
Lomallepian:D kirjoitti:
Niin ja kyllä Finnmatkojen käyttämä kone on huomattavasti pienempi kun Finnair..Ne blue comfort-paikat oli ihan surkeat..Juurikin ne Finskin comfort-paikat taas todella hienot ja hyvät,kallistahan se on,mutta senkin rahan voi säästää jostain muusta,niin ettei matkabudjetti muuten kärsi..
Elikkä siis: Finnairin normipaikka (normaalihintainen ilman ilsämaksua) vs. Tuin comfort samaa kokoluokkaa? Ymmärsinkö oikein?
- Tuilla seuraavaksi
Finnairin airbus a330:
penkin leveys 48,5 cm, jalkatila 32 tuumaa eli reilu 81cm. Comfort-luokka sitten asia erikseen.
Tuin boeing 767:
perushintaan penkin leveys 41cm, jalkatila 80cm
Blue comfort penkin leveys 41cm, jalkatila 84cm.
Airbussilla menty, tuilla seuraavaksi mennään. Uskoisin, että airbusin ja boeing 767 normihintaiset paikat eivät kovin eroa toisistaan matkustusmukavuudeltaan, vaikkakin tuilla kapeammat penkit. Jalkatila kuitenkin se, mikä siinä mielestäni eniten merkkaa.- kiinnostaa
Kyllähän tuo 7,5 cm leveämpi penkki on paljon miellyttävämpi matkoilla, jotka kestää lähes kellonympäryksen. Näin arvelinkin tuosta Tuin comfortista...
- 9393339
Joo kyllä se tuin comforttiki on paljon ahtaampi kuin FINNAIRIN perusluokka! Härskiä kusetusta finnmatkoilta.
FINNAIRIN comfort onkin sitten jo IHAN eri luokkaa kuin Tuin yksikään penkki. - Tattis
Tämä nyt ehkä eksyy vähän aiheesta, mutta sivuaa kuitenkin..
Mikä Finnairin kone lentää Krabille AM:n myymänä? Onko samanlainen a330 mikä Phuketiin?
Tjäre näköjään myy myös finnairin lentoja Krabille, mutta airbus 340. Miten tämä eroaa airbus 330:sta ?
Ihan vaan mielenkiinnosta vastaisuustta ajatellen kysyn.. Meillä varattuna Finnmatkoilta Tuiflyn lento, kun ei AM:llä enää ollut sopivaa lähtöpäivää. Muutenkin AM:n ja Tjären lentopäivät Krabille huonommat kuin Finnmatkoilla (am ja tjäre keskellä viikkoa, FM:llä myös vkl-lentoja). Oli kyllä vähän outoa mielestäni. Eikö muilla firmoilla riitä menijöitä? Onkohan näin ollut aina? Itse lennetty aiemmin vain Phuketiin, joten en ole näitä Krabin lentoja pannut merkille aiemmin. - sukkula2
Finnairilla sekä Phuketiin että Krabille lennetään A330. Varmaan vaan Tjärella lipsahtanut väärä konetyyppi infoon, koska ei Thaikkuihin olla ikinä lennetty A340 muuta kun Bangkokiin mikä on taas asia erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849