Michael Owen Real Madridiin... Real ei edes tarvitse koko miestä, Owen tulee istumaan varmuudella suurimman osan peleistä vaihto penkillä. Vai enteileekö tämä Morientesin lähtöä? Mutta tästä alkaa Owenin uran alamäki toden teolla. Olen jo kauan aikaa ihmetelly,että miksi Real ei paranna heidän heikointa osa-aluettaan, eli puolustusta... näkisin mielelläni esim. A.Nestan ja Roberto Ayalan heidän takalinjoillaan.
Real Madrid ja turhat ostokset
7
418
Vastaukset
- esperanza
Tiedän, et yrität ärsyttää mua ihan vaan vittuillakses päin naamaa. Mutta kerrankin olen samaa mieltä, Owen oli turha hankinta, mutta ei Morientes mihinkään lähde, siitä on nimittäin tullut aika korvaamaton, varsinkin mestareiden liigan KARSINNOISSA, 2 maalia! Heivaisivat Beckhamin maitojunalla takaisin kotiin, pitäispäs edes vaimonsa tyytyväisenä. Ja fakta: Real osti juuri PUOLUSTAJA Walter Samuelin.
Käy: www.realmadrid.com
jotta tietäisit mistä puhut- jepulis
on lähdössä realista jos iitä lähetään...oli miehelle käyttöä tai ei...
- esperanza
jepulis kirjoitti:
on lähdössä realista jos iitä lähetään...oli miehelle käyttöä tai ei...
Jos kirjoitusvirheistäsi oikein ymmärsin, sanoit, että Morientes lähtee RM:sta. Oletko AIVAN varma? Mä en ihan olis...
- el nino
No etpa paljoa espanjalaisesta fudiksesta tieda kun tollasia ihmettelet. Espanjalainen jalkapallo elaa maaleista, nayttavyydesta ja maalintekijoista. Espanjassa 4-3 voitto on parempi kuin 1-0 voitto.
- AS Roma
Real Madrid hankki kesällä Maailmanluokan topparin eli Walter Samuelin (tämän Esperanza jo ilmoittikin). AS ROMA fanina täytyy todeta että toi tieto kirveli ihan helvetisti ja kirvelee edelleen
- Real Madrid fani
Owen ei ollut turha ostos Real Madridille vaikka joukkueessa on jo Ronaldo, Raul ja Morientes. Viime kaudella vaikeudethan lähtivät siitä liikenteeseen kun Madridin maalinteko ei kulkenut, heillä oli käytännössä vain yksi hyökkääjä, Ronaldo. Raul ei pelaa kärkenä enää, vaan Ronaldon alapuolella, joten maalintekijöistä oli suorastaan pulaa. Real Madridhan yritti toden teolla ostaa Arsenalin Patrick Vieiran, joka on puolustava keskikenttäpelaaja, mutta Arsenal nosti hintaa viime tipassa, kun kaiken piti olla jo sovittu ja Vieira jäi Arsenaaliin. Minä ainakin olisin toivottanut Vieiran Madridiin ilomielin. Sillä Makelelen jälkeen puolustava keskikenttämies on puuttunut, no Helguera sopisi, mutta hän pelaa myös topparin tontilla. Ja mitä Nestaan tai Ayalaan tulee, epäilen että kumpikaan lähtee seuroistaan, ainakaan halvalla.
- Spam
Real Madrid fani kirjoitti:
Owen ei ollut turha ostos Real Madridille vaikka joukkueessa on jo Ronaldo, Raul ja Morientes. Viime kaudella vaikeudethan lähtivät siitä liikenteeseen kun Madridin maalinteko ei kulkenut, heillä oli käytännössä vain yksi hyökkääjä, Ronaldo. Raul ei pelaa kärkenä enää, vaan Ronaldon alapuolella, joten maalintekijöistä oli suorastaan pulaa. Real Madridhan yritti toden teolla ostaa Arsenalin Patrick Vieiran, joka on puolustava keskikenttäpelaaja, mutta Arsenal nosti hintaa viime tipassa, kun kaiken piti olla jo sovittu ja Vieira jäi Arsenaaliin. Minä ainakin olisin toivottanut Vieiran Madridiin ilomielin. Sillä Makelelen jälkeen puolustava keskikenttämies on puuttunut, no Helguera sopisi, mutta hän pelaa myös topparin tontilla. Ja mitä Nestaan tai Ayalaan tulee, epäilen että kumpikaan lähtee seuroistaan, ainakaan halvalla.
Oon yhtä mieltä sun kanssa. Owen ei tosiaankaan ollut turha hankinta, miettikää jos RONALDO JA MORIENTES loukkaantuisi eikä OWENia olisi kenet Real sitten laittais kentälle?? Lupaavaa Portillo laitettiin vuokralle ja juniori-Trashorras ei todellakaan pysty korvaamaan esim. Ronaldon ja Morientesin tasoisia miehiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672431Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999