Michael Monroen mustasukkainen vaimo....

Totta....

Otetta Hymystä, jossa joku miekkonen pitää VOF blogia (nyt käsiteltiin myös viime vuotista kisaa):

Kristan tiputuksen syynä mustasukkaisuus?

Korviini alkoi kantautua kiusallisia väitteitä kulissien takaa, joiden mukaan Siegfridsin pudotuksen syyt eivät olleet musiikilliset. Näiden nimettöminä pysyttelevien syväkurkkujen mukaan Monroen valinta oli seurausta Monroen kulisseissa pyörivän vaimon, Johanna Fagerholmin, mustasukkaisuudesta valovoimaista laulajatarta kohtaan.

Eräät ohjelmantekijät ovat luottamuksellisesti manailleet kokeneensa erittäin kiusallisia hetkiä vaimon päsmäröinnistä kulissien takana. Ja ihmeteltiinpä jopa iltapäivälehden keskustelufoorumilla, miksi Fagerholm näytti Facebookissa tykkäävän kaikista Siegfridsiä mollaavista kommenteista.

Mikäli mustasukkaisuusväitteisiin on uskominen, ei tarvitse olla ruudinkeksijä ymmärtääkseen Monroen valinnan. Iltapäivälehtien irvailu on kuitenkin pienempi paha kuin vaimon nalkutus kotioloissa.

34

10264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just joo

Täytyy olla melkosen lähellä aivokuollutta jos uskoo mitään tällasten paskalehtien juttuja, hymy tai seiska ei ois pystyssä jos ne jutut ois kaikki totta ku ei oliskaan aiheita enää. Tämäkin taas niin tyhmä.väite jollai ei mitään totuuspohjaa. Älkää hyvät ihmiset uskoko huhupuheisiin! Ja hankkikaa elämä.

• sammako naama

Michael Monroen peruukki olisi parempi puheenaihe

• Afv

Mene kokeilemaan Michaelin päätä tai katsomaan keikkaa ainakin minä olen huomannut että oma tukka sillä päässä on. Moni on niin kateellinen koska Mikellä on hyvä tukka ja samalla näette myös aivan upean vaimon.

• haist' paska
        Afv kirjoitti:

Mene kokeilemaan Michaelin päätä tai katsomaan keikkaa ainakin minä olen huomannut että oma tukka sillä päässä on. Moni on niin kateellinen koska Mikellä on hyvä tukka ja samalla näette myös aivan upean vaimon.

Hyvä tukka ?

Voi kuule kampaajana voin sanoa että kävin nyt katsomassa kuvia tästä "hvyästä tukasta" ja on kuule aikaslailla harva. Hiuskiinteellä pölyhimällä ja koska on niin vaaleat hiukset niin päälaki ei erotu samalla tavalla ku jos olis mustat hiukset / vaalea iho.

• Los palmas
        haist' paska kirjoitti:

Hyvä tukka ?

Voi kuule kampaajana voin sanoa että kävin nyt katsomassa kuvia tästä "hvyästä tukasta" ja on kuule aikaslailla harva. Hiuskiinteellä pölyhimällä ja koska on niin vaaleat hiukset niin päälaki ei erotu samalla tavalla ku jos olis mustat hiukset / vaalea iho.

Et taida olla kampaaja jos noin huonosti näet mene Miken keikalle niin näet että on paksut hiukset taidat itse olla kaljuuntumassa ja mitä vikaa homoissa on? Taidat itse olla rakastunut Mikeen.

• Saakka
        haist' paska kirjoitti:

Hyvä tukka ?

Vaalea iho? Mike on vaale ihminen jos et ole huomannut kaljuko siellä kiljuu.

• tietäisittepävaan

Mikella ja Vartiaisen Jennillä on myös salasuhde, ei ihme että vaimo on mustasukkanen...

• 26bb

Mulkosilmäinen homo, joka ei osaa laulaa ja elää kulissiliitossa.

• Bubi rouse

Taitaa päälikkö homo itse siellä puhua.

• sisäkumi paistaa

Joo muistan Monroe silloin mainitsi käyttävänsä peruukkia jossain haastattelussa

tai siis se ei ole koko peruukki vaan sellainen "hair system" päälaelle kiinnitetään sellainen moppi

• tuottaja....

En usko tällaiseen , pelkkää hölyn pölyä.

Jos tällainen vaikutin olisi ollut ko laulajan pois pudottamisen takana ja siitä edes kuiskittaisi käytävillä, olisi siihen aivan varmasti ohjelman tuottaja puuttunut.

Tuskin olisi Monroe enää palkkalistoilla tällä kaudella.

Itse henkilökohtaisesti en ole koskaan nähnyt M. Monroessa mitään muuta kuin ulospullottavat vahvasti meikatut silmät ja tämän hiuspehkon.

Kasvot muistuttavat lähinnä sammakon naamaa. En myöskään pidä mitenkään "mageena" sitä, että aikuinen äijä on mono katossa joka hemmetin tilanteessa.

• Tuottaja 22

Onpa täällä Suoli 24 ssä idiootteja täynnä. Kyllä kampaajien älykyyskin on laskenut alle riman jos täällä kirjoittelevat epäilen ettei oikea kampaaj tai tuottaja täällä kirjoittele vaan kateellisia luusereita jotka ei itse ole päässeet elämässä sinne minne ovat halunneet.

• Tia 33
        Tuottaja 22 kirjoitti:

Onpa täällä Suoli 24 ssä idiootteja täynnä. Kyllä kampaajien älykyyskin on laskenut alle riman jos täällä kirjoittelevat epäilen ettei oikea kampaaj tai tuottaja täällä kirjoittele vaan kateellisia luusereita jotka ei itse ole päässeet elämässä sinne minne ovat halunneet.

Mitä enemmän Monroen perheestä puhutaan niin Voice saa julkisuutta. Pauhutaan vaihteeksi Paulan peruukeista se niitä käyttää.

• Tuottaja 3
        Tia 33 kirjoitti:

Mitä enemmän Monroen perheestä puhutaan niin Voice saa julkisuutta. Pauhutaan vaihteeksi Paulan peruukeista se niitä käyttää.

Saapa Voice of Finland ja Voice of Kids taas julkisuutta ja tuottaja myhäilee katsoja luvuilla.

• Tutkia?
        Tuottaja 3 kirjoitti:

Saapa Voice of Finland ja Voice of Kids taas julkisuutta ja tuottaja myhäilee katsoja luvuilla.

Monroen vaimolla suhde rikkaaseen mieheen Turussa huhuillaan.

• Malli itsekin
        Tutkia? kirjoitti:

Monroen vaimolla suhde rikkaaseen mieheen Turussa huhuillaan.

Vaimo Huippu malli.

• shut up!

lopetakaa jo toi hölmöily ette osaa muuta ku jauhaa paskaa! Kuulostaa ihan kateelisten puheilta. Lopettakaa please,!!!

• peoru8947503495

Monroella on hiuspidennykset. Peruukki ei sellaista menoa kestäisi mitä se lavalla hyppii.

• upee pariskunta olis

Siis onkos Jenni Vartiaisella ja Mikella suhde? Ei toisaalta olis mikään ihme kummankaan suunnalta...Ei jenni sitä pikkuista Jukkaa kattelis minuuttiakaan ellei se tekis Jennille uraa, ja Mike tarvii muitakin naisia kuin vaimonsa.

• kaunis pariskunta

kyllä pitää paikkansa, uskoisin että jenni ja mike on pannu keskenään jo melkeen 10v.

• Urpo1235
        kaunis pariskunta kirjoitti:

kyllä pitää paikkansa, uskoisin että jenni ja mike on pannu keskenään jo melkeen 10v.

Taitaa jennillä olla tyhmä mies...

• tietooo on
        Urpo1235 kirjoitti:

Taitaa jennillä olla tyhmä mies...

sellainen se kulissi liitto on - bissenainen ja nörtti, ei toimi.

• Anonyymi
        kaunis pariskunta kirjoitti:

Masa ei pane kuin poikia.

Kulissiliitto toisen blondin kaa.

• kirj. Arttu Lensmani

Onko tämä Monroe Tuksun sisko, kun on samannäköinen ja sukunimikin on sama kuin SeiskaLäven yhdessä pätkässä.

• Tosiaaaan

Näköjään kuuluu muusikon arkeen noi mustasukkaiset tytsykät. Kyllä sitä Jonne Aaroninkin uusi tyttöystävä vihaisesti jaksaa miehen faneja tuijotella. Kaikilla on oma makunsa ja saahan sitä käyttää elämänsä toisten kyttäilyyn.

• Oh mygod

Jonne Aaronin uusi tyttöystävä? Siis onko Katri-Heluna taas vaihtanu vielä nuorempaan poikaystävään?

• Ei kai nyt sentään
        Oh mygod kirjoitti:

Jonne Aaronin uusi tyttöystävä? Siis onko Katri-Heluna taas vaihtanu vielä nuorempaan poikaystävään?

Veikkaisin että seurustelee nykyään sellaisen pulleamman tytön kanssa...

• tytsyt3
        Ei kai nyt sentään kirjoitti:

Veikkaisin että seurustelee nykyään sellaisen pulleamman tytön kanssa...

Onks ne vielki yhes?

• Mikamiesk

Monroen vaimo Johanna on paras nainen sängyssä siksi kaikki miehet haluaisi hänet. Monroe ei päästä irti.

• Anonyymi

Vieläkö keskustelu elää?

• Anonyymi

No mutta eläähän se.....

• Anonyymi

Voi luoja.

• Anonyymi

Fagerholmin homouden näkee kauas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fagerholmin homouden näkee kauas!

Homofobia on kai sitä että homot näkee homoja joka puolella ja sitten heterot ahdistuu siitä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      20
      1026
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      825
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      759
    Aihe