Miksi te vesimies miehet olette niin tunteettomia ja kylmiä?

anteeksi.katkera.vuo

Yritin yhden tammikuun puolella syntyneen vesimiehen kanssa lämmitellä parisuhdetta, mutta nopeasti se jäikin kun herra useiden kuukausien aikana vaan heitteli mua kylmästi, pani muita naisia ja itketti monta kertaa. Joka kerralla muisti kääntää veistä haavassa ja itkettää lisää...

Sovinto ei koskaan merkinnyt mitään, aina se aloitti saman paskan ja nautti siitä kiduttamisesta.

Miksette arvosta sitä jos joku teitä rakastaa!?

Olisitte onnellisia ja ylpeitä siitä, että on välittäviä ihmisiä ympärillä, paremmin ei vois ihmisellä olla. Mutta mitä teette, ette todellakaan arvosta, vaan rupeatte herkästi työntämään etenkin kiihkeitä naisia pois... no ottakaa niitä kylmiä, kovia ja harmaita vaimoja itsellenne ellei kiihkeä saatana kelpaa!?!? :D

Tästä maailmasta löytyy 3 ihmistä joille en voi ikinä antaa anteeksi. 2 vesimiestä ja 1 kaksonen horoskoopeista katsottuna. Mikähän vittu teissä on mennyt pieleen kun teille ei ole yhtään luotu empatiakykyä ja sydäntä...

Ja sulle yksi vesimies mies: ET TULE KOSKAAN SAAMAAN ANTEEKSI ja jos pyydät vuosien päästä ehkä kypsyttyäsi, kaivan vaikka puukolla sisuksesi auki, koska vihaan sinua niin paljon. Empatiakyvyttömyytesi takia, et ollut läsnä ja tukenut edes minua sillon kun olisin sitä eniten tarvinnut - koska sinä vitun luuseri et kykene!! uhkasit myös tapattaa minut ja hakata. Sitten väitit rakastavasi, seuraavana päivänä kuin ei mitään. Ja olet riippuvainen lääkkeistä ja alkoholista ja rikollinen. Sinä paskahousu.

terv. rapu nainen, joka on kiihkeä, seksikäs, tunteellinen, tulinen ja kaunis. mutta mitä vesimies ei voi koskaan ymmärtää ja tuntea iholla. toisin kun muut miehet, osaavat arvostaa sitä että nainen on tuollainen ja rakastavat sitä että nainen on dominoivakin, mut kun veskarin täytyis hallita kaikkea ja vaikeeta alistuu välillä naiselle tai antaa sen määrätä !!!

kyrvät miettikää mitä menetätte, kannattaisko opetella tunteiden ilmaisu? jos niitä edes on????

13

1784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j0ksu

      ehkätämä kyseinen vesimies piti sua vara pilluna ku ei saanu muilta? terveisin vesimies. onneks vaimo simahti, lähen naapuriin "kahville". ;))

    • Pettäjiäkö?

      Oletteko te vesimiehet pettäjätyyppejä? Exäni oli aikamoinen naistenmies ja pyöritti kahtakin naista samaan aikaan.

    • anteeksi.katkera.vuo

      j0ksu, maailma täyttyy hyvistä ja pahoista ihmisistä. Pahoja ihmisiä kuvastavat sinunlaiset eli vesimiehet. Se mikä tekee teistä pahoja, tulee yksinkertaisuudessaan tässä = kylmyys ja tunteettomuus. Kylmä ja toisia kohtaan tunteeton ihminen on selvä paha.

      Ainakin tämä vesimies on pettänyt joskus naistaan, sinä joka kysyit pettämisestä.

    • Pettäjiäkö?

      En ole vesimies. Kysyin tuota siksi koska exäni on vesimies ja on pahemmanluokan naisten mies. Pyöritti minua ja yhtä toista naista samaan aikaan. Valehdellen kummallekin tahoillaan. Minä en tiennyt siitä toisesta naisesta eikä se toinen nainen tiennyt minusta, ennenkuin se nainen yhtenä iltana soitti ja kysyi että miksi vokottelen hänen miestään. Olin ihan ihmeissäni ja pettynyt kun sain tietää että sillä miehellä on toinenkin kierroksessa.

    • anteeksi.katkera.vuo

      Joo no tutulta kuulostaa tuo naisten pyöritys...

    • Vesimiesnainenvastaa

      Kannattaiskohan sun tarkistaa miesmakus, ennen kuin alat haukkumaan kaikkia vesimiehiä, vai kuinkahan terveen parisuhteen aattelit lääkeriippuvaisen alkoholistin kanssa aikaan saada? Niitä paskoja miehiä ja naisia löytyy kyllä ihan kaikista merkeistä, aivan sairasta alkaa yleistämään et kaikki saman merkin edustajat olis samanlaisia?!

      • Toinen vesimiesnainen

        Itse olen ollut todella pitkään parisuhteessa ja kumppanilleni uskollinen. Ei tulisi mieleenkään leikkiä hänen tunteillaan sillä RAKASTAN häntä! Mulle tulee jo jostain pienestäkin valheesta tms. tosi huono omatunto ja se on pakko kertoa. Minulle on todella tärkeää, että olen kaikille tutuilleni, perheelleni ja kullalleni rehellinen!Välitän heistä, vaikka olenkin "haluan olla tänään rauhassa/omissa oloissa" tyyppi ja saatan vaikuttaa tylyltä silloin(kuin myös silloin kun haluan tahtoni läpi).yhtäkkiä muutun ylisosiaaliseksi sekopääksi, joten otappa selvää :D

        Ei se uskottomuus horoskoopista riipu, vaan ihmisestä. Jokaisella on myöskin se oma persoona ja näi :)


    • Waterland

      Olen nainen, mutta vastaan silti.

      En usko kylläkään vesimies miesten olevan tunteettomia, tai itse en lukeudu näihin. Pikemminkin sanat: Tarkkaileva, häilyväinen, tunteellinen realisti osuvat kuin kolahduksena omaan nilkkaani.
      Vesimies miehesi ei todennäköisesti ollut menettänyt sydäntään sinulle ja siksi käyttäytyy hyvinkin inhottavasti ja osaltaan tajusiko hän kuinka umpi rakastunut olit kun annoit itsesi hänelle kerta toisensa jälkeen?
      Olen flirtti, mutta siihen se oikeastaan jääkin. En hypi kukasta kukkaan, enkä tosiaan kastele jokaista nuppua joka elämäni varrella vastaan tulee.... Mutta voisin kyllä hyvinkin pyörittää ns. seksisuhdetta, sikäli se että olisi molempien mielestä hyvä ajatus, kumppanin ja minun siis. Sopimuksista pyrin pitämään kiinni, enkä kaihda sanoa asioita suoraan, joskus ehkä liiankin psykedeelisesti niin ettei toinen edes käsitä mitä sanoinkaan. Voisiko kyse olla siitä ettei teidän kommunikaatio ole onnistunutta ja näin olet johdettu harhaan?

      Toisekseen tekstisi on hyvin vihapainotteista, joka osaltaan tekee myös sen ettet kykene näkemään kuin omat tunteesi jotka ovat täysin myllerryksessä. Tässä kohtaa voisin napauttaa, ja mainita ettei horoskoopilal ole suoranaista yhteyttä mihinkään tappouhkaukseen, tai edes päihteiden käyttöön.
      Kyllä itse käytän alkoa (kohtuudella) enkä siitä huolimatta minua jonkun sorrettaessa ole äitynyt jakelemaan tappouhkauksia, tai muutakaan normista poikkeavaa.. Jos nyt kuitenkin olet ollut tekemisissä epästabiilien henkilöiden kanssa, niin unohda horoskoopit ja keskity unohtamaan kyseiset ihmiset.

      Onnea ja tsemppiä elämääsi. :)

    • dessu

      Kaksi vesipäätä sopii yhteen se fakta

    • MrJuha82jäärä

      Ite tunnen joitaki vesimiehiä ja suurin osa niistä on juuri kylmiä ja ilkeitä.
      En viitsi sanoa nimeä, mut esim tää yksi julkkis on vesimies ja tosi kylmä ja ilkeä luonne, joka paljastuu aika ajoin hällä vaikka yrittää esittää hyvää ja lämmintä persoonaa.

      Ovat myös aika pelottavia ja arvaamattomia, kuten naapurini.

      • Höps

        Ei pidä paikkaansa!Lähipiirissäni on kaksi Vesimiestä,Mies ja Nainen ja luonteiltaan molemmat ovat Hauskoja,Huolehtivaisia,Herkkiä,Kilttejä,Persoonallisia Omapäisiä Omantien kulkijoita,mutta ehdottomasti Sosiaalisia...kaveripiiri on laaja. Joten itselläni ei ole mitään moitittavaa Vesimies merkeissä syntyneistä :-)


      • MrJuha82omapäinen
        Höps kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa!Lähipiirissäni on kaksi Vesimiestä,Mies ja Nainen ja luonteiltaan molemmat ovat Hauskoja,Huolehtivaisia,Herkkiä,Kilttejä,Persoonallisia Omapäisiä Omantien kulkijoita,mutta ehdottomasti Sosiaalisia...kaveripiiri on laaja. Joten itselläni ei ole mitään moitittavaa Vesimies merkeissä syntyneistä :-)

        Siis koskaan näistä ei voi olla varmoja, koska Suomi on ISO maa, emmekä tunne kaikkia vesimiehiä, härkiä ja rapuja.
        Pitäs tehä joku tutkimus???
        Kerätä kokemuksia ihmisiltä...
        Toki tutkimus voisi olla valheellinen, jos jotkut antaa valheellisia tietoja eri merkeistä.
        Se on se huono puoli.


    • Anonyymi

      🤔😬😅

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3578
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      197
      1672
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1327
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      146
      1208
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      855
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      52
      821
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      820
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      809
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe