Uusi kauppakeskus Muurameen

Laara Gut

Tereve! Milloinkahan tämä uusi kaappakeskus viettää avajaisiaan ja mikä mahtoo tulla tuon laatoksen nimeksi?

25

1812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauppiastax

      Eikös se lue mainostolpassa alaalla. et helmikuu ja sinne siirtyy tämä k-ryöstömarket (katsokaa hintoja). Muitakin toki liikkuu.... Omat ostokset Lidl kerran viikossa ja purkki pari maitoa Muuramesta. Nimi Pekka vie? Esim paistopisteen pizza 39€/kg lättänä, lohifile 29€/kg jne. Taisi olla myös 24 laatikko olvia 32.90....

    • Pekka on paras

      Aukeaa 21.2.

      • K-kauppaan

        Itse suosin Muuramessa K-kauppaa henkilökunnan ystävällisyyden ja palvelun hyvän laadun takia. S-marketissa tehtiin iso remontti myöskin, mutta henkilökunnan töykeys ja haluttomuus palvella iloisesti asiakasta on huippuluokkaa. En ole kassalla nähnyt kuin yhden hymyilevän. Tulihan siihen tiski mistä saat valmista ruokaa ja myyjä on sen näköinen että hirvittää. En ole ainoa Muuramessa tämän mielipiteen kanssa


      • paljon elämää nähnyt
        K-kauppaan kirjoitti:

        Itse suosin Muuramessa K-kauppaa henkilökunnan ystävällisyyden ja palvelun hyvän laadun takia. S-marketissa tehtiin iso remontti myöskin, mutta henkilökunnan töykeys ja haluttomuus palvella iloisesti asiakasta on huippuluokkaa. En ole kassalla nähnyt kuin yhden hymyilevän. Tulihan siihen tiski mistä saat valmista ruokaa ja myyjä on sen näköinen että hirvittää. En ole ainoa Muuramessa tämän mielipiteen kanssa

        Kuinka tällaista tarinaa voi sepittää?Olen käynyt muuramen s marketissa yli kymmenen vuotta ja kyllä siellä on asiallinen palvelu.Mitallin toinen puoli ,henkilökunnan ulkonäyn arvostelu!!EIHÄN NE OLE MISSIKISAT, me kaikki oemme erilaisia joten nämä arvosteliat ovat täysin lapsen tasalla!!!


    • Pekka on paras....

      Totta joka sana!

    • mie

      totta...S-marketin myyjät hapannaamoja! Siks ei oo kivaa asioida siellä... K-marketissa paljon parempi palvelu!

      • entinen asiakas s:llä

        Olisi korkea aika päällikön puuttua tuon S-marketin henkilökunnan käyttäytymiseen. Varsinkin pari vanhempaa muijaa pitäisi ojentaa asiakasystävällisyydessä....hymyllä kun saa paljon anteeksi!!!


    • ryöstäjäjä

      Taitaa pekka olla ihte nimimerkillä (Pekka on paras:)

      • ota lisää kaljaa

        Tuskinpa Pekan itse tarvii tänne kirjoitella oi sinä järjen jättiläinen


    • ihan innoissaan.....

      Tulin juuri uuden kauppakeskuksen Vip-tilaisuudesta. Aivan ihana paikka, ruokakauppa ihan huippu, samoin muut liikkeet. Onnea ja menestystä kaikille kauppiaille. Nyt me muuramelaiset, suosikaamme oman kuntamme tarjoamia palveluja

    • Vertaillen

      Halvimmat eväät saa, kun käy lidlissä. Maitokin 79c/L...

    • ennen oli parempi k

      Nii kävi siellä kaupakeskuksessa ja paskat.. Tiimarin huijaushinnat.. Hintalappu oli 1,49 e ja makso 3,99e joo just.. En suosittele ja ostin paljon kaikkee ja sit oho oliki paljon kalliimpaa....
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 31v myyntimies

        Hei hintti!

        Kuule kaikki kaupat tekevät virheitä, joten sinun olisi pitänyt kassalla sanoa, että "eikös se ollutkaan 1,40€" jos se väittää että se sen olevan 3,99€.. Kuules olen itse myyja alalla ja tiedän että koneet tekevät virheitä. Mutta lapset ovat lapsia.


    • 14+++

      Tiimarin ensisajan tyyli on jo kuollut aikoja sitten:). Verratkaa myös k-KAUPAN tuotteiden kg-hintoja sen jälkeen tekee mieli käydä jopa s-marketissa, vaikka palvelu hienoisen huonompaa. Laitetaanko ruokakaupat boikottiin Muuramessa vaikka maaliskuussa? Silloin on kauppiailla pakko laitella hinnat kohdilleen....Pidetään hintojen korjauksen jälkeen MUURAMEN puolta. Kaiken edullisin on vieläkin Lidl. Ero hinnoissa k 30%, s 25% verrattuna sakemannin keljoon(samat palkat maksavat, kuin muutkin ja suomalaisille).

    • PARAS k-kauppa

      Hei nii älkää haukkuu kauppakeskusta.. Se on just PARAS! Sain tänää 2euron jutun ilmatteeks kun lompsassa ei ollut tarpeeksi kolikoita :-)

      • varas

        Nii!
        sieltä sai varastanalla ilmaseks 1kg karkkia :) paras ku vartiat ei oo kokoaja niskassa


      • kannattais!!

        Heipsan!! Kannattaisi tarkistaa onko lompsassa tarpeeksi rahaa ennen kuin ostaa edes mitään!! :)


    • peeenis

      hddslhsögsaogahöfajlhskkahsvdvdvdvdhfhfhfhfhgghglöaöhölgldlfldkfclflvohovpvvpvppvvpövovlfksjhahahhqhhahhahjajjakxöcäwåtotoormlclslglslglalöcöslvlslslhlscjajyxjdlögåeöhdvodogoskgkhdjlglhödhödclsujgkyclvhlyllylvvolhlhlhlvlelrlxlwkalqlrpspgösgigosoepvlslglslld

    • banaani.

      Hieno kauppakeskus! Kätevä poiketa ohikulkijankin. Onnee vaan yrittäjille!

    • Hymyä huuleen

      Tuskimpa nuo kauppiaat ihan omasta hatusta noita hintoja vetäsevät joten eipä mennä henkilökohtaisuuksiin...

      Olen itsekin samaa mieltä että hinnat on korkeat mutta myyjät ihanan iloisia ja palvelualttiita. Toisin kuin S-marketissa jossa hinnat taas ovat matalammalla.

      Mutta hienous on juurikin siinä että saa ihan itse valita kummassa lähikaupassa (vai lähteekö jopa kauemmas) ostoksensa tekee :)

      Ei jakseta aina valittaa joka asiasta koska se on ihan turhaa, asioilla nyt vaan tuppaa yleensä olemaan kaksi puolta kun oikein tuumailette.

      Ja kokeilkaapa seuraavan kerran kun kohtaatte nyrpeän myyjän niin antaa hänelle hymy sillä, -niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan- sanalasku pitää tänäkin päivänä hyvin usein paikkansa :D

      Itse saan jopa s-marketissakin hymyn takaisin ja jos en joskus saakaan niin eipä se minun päivääni pilaa, omapa on häpeänsä :)

    • Pizzaw.man6

      Kotipizza ei ole enään entisen veroinen. Muiden mielipiteitä odottelen? Täytettä ei ole lätyissä juurikaan.

    • sexyyiiii

      Jos myyjät on töykeitä, syy löytyy ilmapiiristä, ja yleensä pomot ja esimiehet luovat ilmapiirin, koska heillä on enemmän valtaa vaikuttaa siihen. S-kaupat ei mainosta tarjouksia isosti, koska siel on pysyvästi edullisemmat hinnat. K-kauppa saa näyttämään tarjoukset tarjouksilta, koska ne tekee sen näkyvästi. En oo tehny testejä, et kummassa on halvempaa mut ainaki keljon sittari on kallis. Lidl on tietenki halpa, mutta onko ruoan laatu siellä sitten, esim ulkomaiset säilykkeet tai pakasteet??? Eikä lidlistä saa niin monipuolisesti. Mutta miten käy Muuramen ässän! K-market sai sikahyvän sijainnin! Siirtyykö muuramen keskusta hiljalleen motarin keskelle siihen shellin ympärille. S-kaupanki olis kannattanu siirtyä sinne motarin pellolle, se ei voita mitään kun jäi sinne laaksoon, mutta jos sinne laaksoon taas tehdään jotain vetovoimaista, ässän vetovoima säilyy. Uus kauppakeskus on vähän tyylitön. Olis nykyaikaisempaa tehdä kaikista tonkin kokoisista rakennuksista vähän hienommalla arkkitehtuurilla. Esim jos siel keskukses olis ollu isompi aula siinä keskellä ja kahviota aulan puolella, se näyttäisi paljon sosiaalisemmalle paikalle. Värejä sais olla enemmän. K-kaupalla on seksikkäitä nuoria miehiä, harppovat kahden metrin harppauksia siellä siirtyessään hevistä kassalle, kyllä mullaki seisois :DDDDD

    • keikkuli17

      Voi luoja näitä keskustelujen tasoja...

      Missä Muuramessa muuten on motari? Siis moottoritietä kai tarkoitetaan? Multa mennyt ihan ohi...

      Mut sitten itse aiheeseen. Tänään melkein järkytyin, kun kävin pikaiseen ässässä aamulla. Se ennen kaikkein nyrpein kassatäti jopa toivotti hyvää huomenta! Meinas vaihtorahat tippuu mun kädestä, kun vielä sanoi kiitos ja ole hyvä. Jotain hymyn tapaistakin kävi sen kasvoilla.

      Onko ne nyt aloittaneet siellä tapakasvatuksen niille vanhoille yrmyille? nuorethan siellä on osannut aiemminkin ystävällisen asiakaspalvelun.

    • PEKKAvetääpaljonväli

      Hintoja kannattaa vertailla esim. Atrian gotler 1 KG tanko 10.95€. "edullisessa" K-isossa marketissa (toivottavasti kassat saa ainakin 12€/tunnilta). Asioimista kannattaa miettiä hieman, mikäli haluaa säästää... Lidlin hintoihin, kun vertaa tulee:) mieleen. S.kauppa on aina ollu noin 20% edullisempi verrattuna k-ketjuun (nykyisin jopa tervehditään), kuten aijemmin mainittu.

    • jepbulis

      4. vuotta myyjän kokemusta ja palkka 10.36, ei puhettakaan 12 eurosta ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1179
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      927
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      783
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      57
      706
    Aihe