23.v näyttävä nainen etsii vähän niitä rohkeampia työkeikkoja (koko suomi-alueelta) laita oma tarjouksesi tulemaan os.mmarilyn@gmail.com ;) !
Rohkeaa työtä tarjolla???
8
713
Vastaukset
- bombshell2
Eikö kenelläkään todella ole tarjota rohkeaa työtä?!?! Kiire, ottaakaa yhteyttä, ette taatusti tule pettymään!!! Olen erittäin sexy ja kaunis, mikä tahansa työ käy!!!
Täällä olisi tarjota työtä? Olen mukava 31v mies Helsingistä.Ota yhteyttä 0449684564 niin kerron lisää.Mistä' päin olet?
- Säälittävää?
23v nainen olet eikä mitään muuta työtä ole saatavillasi?
Melkoisen säälittävää, sanoisin. Menisit opiskelemaan ja ryhdistäytyisit niin voisit vielä päästäkkin normaaleihin työtehtäviin...
Sinusta voi nyt tuntua siltä, että itsesi myyminen on jotenkin helppo ratkaisu, mutta tajua myös se, että kun aikoinasi rupsahdat ja vanhenet, niin ei niitä miehiä enää olekkaan jonoksi asti ostamassa kroppaasi käyttöönsä.
Et ole ikuisesti nuori ja kaunis, kukaan ei ole!- millä mällätä
Siihen mennessä kyllä hankkii muutaman omakotitalon verran verotonta tuloa, niiden normaaliduunien lisäksi. On vanhuudenpäivät turvattu.
- Rohkealle löytyy
Kiinnostaako lumenpudotushommat kaarihallin katolta?
- millaa 24,,,,,,,,,
tää silver 81 on huijari , haluaa ilmaiseksi. ei ole rahaa.
- ryppysellainen
Jaahas reikääkö tässä kaupitellaan
- rumamies
Lähdetkö mun seuralaiseksi baariin ja tapahtumaan. Olis tosi rohkeaa lähteä näin ruman miehen kanssa baariin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852057- 431630
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621351- 741158
- 771131
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261094- 441052
- 591041
- 37893
- 39864