Bahia Feliz, hotelli Orquidea

minna-maaria1

Ollut tuola reilu 10vuotta sitten ja nyt menossa uudestaan. Varauksessa sviitti,koska meitä 6hengen seurue.

Jälkeenpäin huomasin että kaikkia huoneita ei olekaan uudistettu ja meillä juuri tuollainen vanha kämppä. Eka virkailija sanoi, että sviitit sijaitsee ylimmissä kerroksissa,mutta toinen että kerroksissa 1-3.... mene ja tiedä nyt sitten. Ja itsekin myönsivät että kulahtaneita.

Matkaan tuli sviitin myötä lisää 1200 ekeä ja mietin maksoinko turhaan??? Kellään kokemusta noista ja missähän sijaitsevat????

17

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bahiaa1
    • minna-maaria1

tuota samaa ketjua kanssa luin,kun googlella löysin. Nyt haluasin teidän omakohtaisia kokemuksianne =)

• Ota selvää

Olet siis ottanut matkan Finnmatkoilta. Orqidean oikeat sviitit sijaitsevat kerroksissa 9 - 11 siis huipulla.
        Mutta finnmatkat kutsuu sviiteiksi jopa alimpien kerrosten perhe ja ryhmähuoneita, sillä kyseiseen hotelliin finnmatkoilla on varaukset (myynti) vain kerroksiin 1 - 3 eli juuri ja juuri palmujen latvojen alapuolelle.

Merinäköalaa finnmatkat myy rikollisesti niin, että saat huoneet tasolta 2 - 3 kerros missä meri vain pilkahtelee sieltä havujen seasta.

Olen ollut matkalla 10 vuotta sitten ja menin halpaan (sama oli aurinkomatkoilla rodoksella, hotellin alimmat huoneet puiden latvojen tasalta) ja jouduin hieman vääntämään koska olin maksanut merinäköalasta.

Oli kuin armosta sain sitten huoneen jostain 6 kerroksesta. Kallis oli matka ja hotelli loka-marraskuun vaihde hiljaisena aikana.

• Ota selvää
        Ota selvää kirjoitti:

Olet siis ottanut matkan Finnmatkoilta. Orqidean oikeat sviitit sijaitsevat kerroksissa 9 - 11 siis huipulla.
        Mutta finnmatkat kutsuu sviiteiksi jopa alimpien kerrosten perhe ja ryhmähuoneita, sillä kyseiseen hotelliin finnmatkoilla on varaukset (myynti) vain kerroksiin 1 - 3 eli juuri ja juuri palmujen latvojen alapuolelle.

Merinäköalaa finnmatkat myy rikollisesti niin, että saat huoneet tasolta 2 - 3 kerros missä meri vain pilkahtelee sieltä havujen seasta.

Olen ollut matkalla 10 vuotta sitten ja menin halpaan (sama oli aurinkomatkoilla rodoksella, hotellin alimmat huoneet puiden latvojen tasalta) ja jouduin hieman vääntämään koska olin maksanut merinäköalasta.

Oli kuin armosta sain sitten huoneen jostain 6 kerroksesta. Kallis oli matka ja hotelli loka-marraskuun vaihde hiljaisena aikana.

Olin siis Orqideassa kymmenisen vuotta sitten. Mutta huonoja kertomuksia olen kuullut muiltakin lähipiiristäni ja tuttavilta.
        Eipähän ole finnmatkat ollut valikoimissani vuoden 2004 jälkeen, niin petollinen on yhtiö. Sillä petyin parilla muullakin matkalla.

Ota siis selvää ettette maksa turhasta. Se 1200 on jo ryöstöä!

• liinukka8
        Ota selvää kirjoitti:

Olin siis Orqideassa kymmenisen vuotta sitten. Mutta huonoja kertomuksia olen kuullut muiltakin lähipiiristäni ja tuttavilta.
        Eipähän ole finnmatkat ollut valikoimissani vuoden 2004 jälkeen, niin petollinen on yhtiö. Sillä petyin parilla muullakin matkalla.

Ota siis selvää ettette maksa turhasta. Se 1200 on jo ryöstöä!

Me olemme olleet tyytyväisiä Finnmatkojen palveluihin. Vertasin hintoja, niin aika samanlaiset kaikilla. Ja pitäähän se tajuta etä mitä myöhemmin tilaa sitä kallimaksi käy kun hotellit täyttyy. Eli matkat kantsii tilata reilusti aikasemmin kun on lähdössä. Niinhän se täällä Suomessakin on. Ei täälläkään ole halpaa matkustella. Vai ootko erimieltä..hih Kaikilla matkatoimistoilla joskus joku ei toimi niin se vaan on. Ihmiset tekee töitä ja me kaikki olaan erehtyväisiä..vai mitä. Olen juuri lähdössä matkaan ja toivon kaiken sujuan hyvin.

• bahiaa2

En ole kuin käynyt kyseisen hotellin yleisissä tiloissa. Ei ole minun mieleinen. Minä suosin Playa Feliz huoneistohotellia. Sielltähän löytyy kaksioita ja kolmioita. On paljon rauhallisempi paikka ja mikä parasta ihan meren rannassa. Allasaluekin vähän rauhallisempi kuin Orquideassa. Playa Felizin huoneistot kaikki laitettu muutamia vuosia sitten kuntoon. premium huoneistoissa ja tavallisissa ei eroa sisustuksessa ollenkaan,ainut on siivous useammin ja Spa liput. Olen käynyt Bahiassa jo kuusi kertaa ja aion mennä taas maaliskuun alussa.:)

• miikkulinnaa

Qrguideahan on tosi rauhallinen ja erittäin siisti ja hienot isot huoneet jo pelkästään kahdellekkin tarkoitetut. Kaksi viereistä matalaa hotellia on kuin olisi rivitaloon menossa. Minä ainakin haluan tuntevani olevani hotellissa sikso itse tykkään enenpi tälläisestä korkeasta hotellista. Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Mutta mukava hieno paikka on ja erittäin siisti ja pidetään puhtaana. kiistoa siitä henkilökunnan joka on todella ystävällistä.

• Olen ollut Bahia Felizissä kerran 3v sitten. Olimme Tres Vidasissa. Kämppä oli upea premium-huoneisto. Näköalat merelle ja vuorille. Isot huoneet, Hästensin sängyt, jättikokoinen parveke. Varustus oli huippu. Oli jopa aloe vera-tuotteet kylppärissä.
      Orquidean puolella käytiin muutama kerta aamiaisella. Siitä jäi kulahtanut, meluisa ja sottainen mielikuva. Ruuat syötiin kylän keskustassa tai Inglesissä.
      Hyvä pihvipaikka oli toisessa kerroksessa lähellä Spa:ta.
      Ihanan rauhallista oli kylpylässä kun siellä ei ole lapsia. Lapsille oli hyvät leikkipaikat ja ohjelmat hotellien ympäristössä.

• minna-maaria1

Mikä on ryhmähuone?? Sviitiksi meille sanottiin sellainen jossa 2makkaria ja olkkari.

• ap31

lähetään tuonne huomenna, tietäiskö kukaan vielä sanoa millaisia kämpät on??

• kukkamaaariaa

Olimme Orquideassa Ja se on ihana upea paikka.Olemme juuri menossa sinne uudelleen. Pyysimme huoneen taas mahdollisimman korkealta, että meri näkyy. Ihania ihmisä hotellin henkilökunta.Ruoka ja juomat upeat. Kaikkea monipuolisesti tarjolla. Meillä oli viimeksikin perus huone ja se oli todella kiva ja siisti. Parikertaa päivässä jopa kävivät siivoamassa. Ei ole mitään valittamista. Kaikki oli todella siistiä. kokoajan siivosivat jopa hotellin seiniä:) Tuulista on niinkuin koko saarella. Mutta tuulestakin tykkäsimme koska se vei pahintä lämpöä pois. Ja tuuleehan täälläkin jo järvenrannallakin. Jotkut valittavat joskus tuulesta, mutta mitä muuta voi odottaa jos haluaa hotellin aivan meren rannalta niinkuin tämä on.Ranta oli kivikkoinen, mutta pieni hiekkaranta löytyy. Itse kävimme halvalla taxi kyydillä inglesin rannoilla. Eli siis kerrassaan hieno , siisti, hyvät huoneet, ystävällinen henkilökunta ja kerrassaan mahtavat esiintyjät joka ilta. No enää reilu 4pv ja paikka kutsuu.jipii..

• Matkamies27

Onko alkaneen talvisesongin ajalla käyneiden kokemuksia
        hotelli Orquideasta ja yleensäkin Bahia Felizin alueesta?

• Feeliz

Ajeltiin pari viikkoa sitten alueen ohi ja paikkahan on syrjässä kaikesta. Varmaankin pienten lasten perheiden suosiossa rauhallisuutensa takia.

• Justiina15

Täälläkin kiinnostaisi tuoreet kokemukset, maaliskuussa ollaan lähdössä perheen kanssa...

Onko tietoa missä kerroksessa on 2hh huone merinäköalalla?

Millaista ohjelmaa hotellilla on lapsille? Emme ole siis ilmoittaneet heitä mihinkään kerhoon... Entä aikuisille, oliko jotain aerobiciä tai vastaavaa...

• aerobic1

Hei, nostetaanpa ylöspäin tätä ketjua... Itseäni kiinnostaisi kuntoilumahdollisuudet?
      Lapset ovat muutaman tunnin päivästä kerhossa, joten sillä välin on aikaa itse harrastaa. Kuntosali? Lenkkeily? Hotellin ohjatut jumpat?

• piupau1

Orquidea hotellissa on ihan kunnollinen kuntosali, maksaa muistaakseni 3€ kerta. Lenkkeily maastot on tosi hyvät, voi juosta/kävellä vaikka inglesiin kevyen liikenteen teitä pitkin(ihan pikku pätkä noin 100m tien vierustalla) Ohjatut jumpat on yleensä aamuisin klo 9 ja/tai klo17 Playa Felizissä tai multicourt kentällä.Vesi jumppa taisi olla klo 13 paikkeilla välillä Orquideassa ja välillä Playa Felizissä. Sitten on tietysti kaiken maailman ohjattuja pallopelejä ja olympialaisia asukkaille.Tennistäkin voi pelata orquidean kentällä. Orquidean spa:ta suosittelen myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13