Otatin lapselle Havrixin kun hän oli 2v ja oltiin lähdössä Kreikkaan. Nyt ollaan matkailtu paljon ja hyvä että rokotukset otettiin. Tässä kuussa matka Thaimaahan. Itse olen juuri menossa hakemaan Twinrixin toista piikkiä. Aikoinaan otin A-rokotteen mutta unohdin mennä toiselle piikille.
0Äänestä
Liibalaaba3
Meillä on Twinrix- rokotukset, siis hepatiitti A ja B, kaikki kolme tehosterokotetta otettuna. Pitäisi siis olla voimassa lopun ikää. (no ainakin 20v) Hepatiitti aan nyt voi saada vaikka Suomessa huonon hygienian takia... Suosittelen kyllä varsinkin kaikille jotka edes suunnittelevat matkustamista. Tartuntavaara aan kohdalla Kanariansaarilla on ilmeisesti aika pieni mutta kannattaako riskeerata?
Vastaukset 2
Vanhimmat
Otatin lapselle Havrixin kun hän oli 2v ja oltiin lähdössä Kreikkaan.
Nyt ollaan matkailtu paljon ja hyvä että rokotukset otettiin. Tässä kuussa
matka Thaimaahan.
Itse olen juuri menossa hakemaan Twinrixin toista piikkiä. Aikoinaan otin A-rokotteen mutta unohdin mennä toiselle piikille.
Meillä on Twinrix- rokotukset, siis hepatiitti A ja B, kaikki kolme tehosterokotetta otettuna. Pitäisi siis olla voimassa lopun ikää. (no ainakin 20v)
Hepatiitti aan nyt voi saada vaikka Suomessa huonon hygienian takia...
Suosittelen kyllä varsinkin kaikille jotka edes suunnittelevat matkustamista.
Tartuntavaara aan kohdalla Kanariansaarilla on ilmeisesti aika pieni mutta kannattaako riskeerata?