Pientä ajatuksen herättelyä, kykeneville

you tube zeitgeist addendum suomi

14

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

Mene töihin veisaaja!!

• kahveetunnilta

Ja mitä minä ite täällä taas teen ja parraaseen työaikaan anonyyminä huutelen puskista???

äiteen pympy on paras pympy

• Severi suuuuhone

Kuinkahan moni on katsonut tuon linkin kokonaan ja ajatuksella ?
      Minunkin piti katsoa kahdesti, kun kaikki ei heti avautunut ja luvin aikanaan juttuja vain lehdistä ja sehän on turhaa itsensä huijjaamista uskoa lehdistöä.

• tg7t7ti

Kahtosin mutta en osaa lada tuota liitännäistä että pystysin kahtoo.

• Iiris25

Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
        Itse katsoin

• tg7t7ti
        Iiris25 kirjoitti:

Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
        Itse katsoin

en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .

• outojuttuko
        tg7t7ti kirjoitti:

en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .

mitä selainta käytät?

• tg7t7ti

se oli tuo Adobe Flash Player mikä lie

• laguuna-lähiö

Oliko laguuna-selain?Minä käytän laguuna-selainta sillä on mukava selailla tätä jokikylä palstaa.

• 9+10=19

Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!

• 9+10=19 kirjoitti:

Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!

Mitä olit mieltä ?

• 8+15=23
        arto.lohvansuu kirjoitti:

Mitä olit mieltä ?

Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.

• 8+15=23 kirjoitti:

Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.

23 on oikeessa, ei sille mitään mahda, maailma menee menojaan, vaikka vastaan olen.
        Ei ole terveydenmerkki sitoutua täysin sairaaseen maailmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe