you tube zeitgeist addendum suomi
Pientä ajatuksen herättelyä, kykeneville
14
269
Vastaukset
Tässä linkki.
http://vimeo.com/10670415- kahveetunnilta
Mene töihin veisaaja!!
- kahveetunnilta
Ja mitä minä ite täällä taas teen ja parraaseen työaikaan anonyyminä huutelen puskista???
äiteen pympy on paras pympy - Severi suuuuhone
Kuinkahan moni on katsonut tuon linkin kokonaan ja ajatuksella ?
Minunkin piti katsoa kahdesti, kun kaikki ei heti avautunut ja luvin aikanaan juttuja vain lehdistä ja sehän on turhaa itsensä huijjaamista uskoa lehdistöä. - tg7t7ti
Kahtosin mutta en osaa lada tuota liitännäistä että pystysin kahtoo.
- Iiris25
Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
Itse katsoin - tg7t7ti
Iiris25 kirjoitti:
Nuoli sinisen tekstin päälle ja hiirellä klikkaus.
Itse katsoinen saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .
- outojuttuko
tg7t7ti kirjoitti:
en saanu(osanu) ladata ehkäpä onkin parempi niin , taitaa kumminkin olla täyttä paskaa koko video .
mitä selainta käytät?
- tg7t7ti
se oli tuo Adobe Flash Player mikä lie
- laguuna-lähiö
Oliko laguuna-selain?Minä käytän laguuna-selainta sillä on mukava selailla tätä jokikylä palstaa.
- 9+10=19
Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!
9+10=19 kirjoitti:
Kävin katsomassa. Kovin on vaivaa nähneet tuonkin rainan kokoon saamiseksi!
Mitä olit mieltä ?
- 8+15=23
arto.lohvansuu kirjoitti:
Mitä olit mieltä ?
Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.
8+15=23 kirjoitti:
Katoin myös nuo muutkin filmit ja onnistuin myös löytään sen työryhmästäkin "potretin" Niin sehän tulee uusi maailman järjestys kun on tämä eu ja Afrika unioni sitten Aasian unioni jne .. sitten tulee se maailman Yksi hallitsia. Tällehän ei voi mitään.
23 on oikeessa, ei sille mitään mahda, maailma menee menojaan, vaikka vastaan olen.
Ei ole terveydenmerkki sitoutua täysin sairaaseen maailmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788