Tulisi semmonen tunne ,että pakko kirjoittaa jos vaikka auttaisi vähän.Tuntuu ,että olen loukussa tämän ainaisen pahan olon ja ahdistuksen kanssa. Olen syönyt mielialalääkkeitä ,aloitin kerran ja sitten jätin kesken ,yritin jaksaa omin voimin,mutta en pystynyt.Aloitin uudelleen syömään ja niistä olikin apua ,mutta sitten piti myös pyytää ahdistus lääkkeitä lisäksi. Rahapulassa en pystynyt ja väsymystä ollessa ,en sitten saanutkaan lääkkeitä enää ja nyt tuntuu taas ,niin voimattomalta olo ja ahdistaa vähän väliä,ahdistus lääkkeitä olen kyllä syönyt ,mutta olen yrittänyt ottaa mahdollisimman vähän. En haluaisi aloittaa uudellen masennuslääkkeitä,mutta kai se on pakko. Kauppaan meno on joskus,melkein aina kauheata. Ja olen pystynyt aloittamaan koulun,nyt taas tuntuu,että olen niin alakuloinen ,että vie hirveästi voimia yrittää olla iloinen,ja kun olen valinnut semmoisen ammatin tai siis tulevan ,että pitäisi olla ihmisten kanssa tekemisissä ,niin se on vaikeata ja tunnen itseni niin tyhmäksi ,kun tuntuu että kaikki ihmiset näkee ahdistukseni ja kun muutenkin olen jännittäjä tyyppiä. Pitäisi viellä jaksaa 8.v pojan kanssa kotona ,joka on kyllä ihana.
Tekisi mieli hakea sairaslomaa,mutta se veisi taas pohjan kaikelta ,kun olen melkein suorittanut koulun.Ja se veisi itsekunnioitukseni ja muut eivät varmana ymmärtäisi......eikä se oisi varmana hyväksikään olla vain kotona,siitäkin on kokemusta.mutta mitä jos sitä ei pystykkään olemaan ihmisten edessä.
ainainen kierre
susku833
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446