Tulisi semmonen tunne ,että pakko kirjoittaa jos vaikka auttaisi vähän.Tuntuu ,että olen loukussa tämän ainaisen pahan olon ja ahdistuksen kanssa. Olen syönyt mielialalääkkeitä ,aloitin kerran ja sitten jätin kesken ,yritin jaksaa omin voimin,mutta en pystynyt.Aloitin uudelleen syömään ja niistä olikin apua ,mutta sitten piti myös pyytää ahdistus lääkkeitä lisäksi. Rahapulassa en pystynyt ja väsymystä ollessa ,en sitten saanutkaan lääkkeitä enää ja nyt tuntuu taas ,niin voimattomalta olo ja ahdistaa vähän väliä,ahdistus lääkkeitä olen kyllä syönyt ,mutta olen yrittänyt ottaa mahdollisimman vähän. En haluaisi aloittaa uudellen masennuslääkkeitä,mutta kai se on pakko. Kauppaan meno on joskus,melkein aina kauheata. Ja olen pystynyt aloittamaan koulun,nyt taas tuntuu,että olen niin alakuloinen ,että vie hirveästi voimia yrittää olla iloinen,ja kun olen valinnut semmoisen ammatin tai siis tulevan ,että pitäisi olla ihmisten kanssa tekemisissä ,niin se on vaikeata ja tunnen itseni niin tyhmäksi ,kun tuntuu että kaikki ihmiset näkee ahdistukseni ja kun muutenkin olen jännittäjä tyyppiä. Pitäisi viellä jaksaa 8.v pojan kanssa kotona ,joka on kyllä ihana.
Tekisi mieli hakea sairaslomaa,mutta se veisi taas pohjan kaikelta ,kun olen melkein suorittanut koulun.Ja se veisi itsekunnioitukseni ja muut eivät varmana ymmärtäisi......eikä se oisi varmana hyväksikään olla vain kotona,siitäkin on kokemusta.mutta mitä jos sitä ei pystykkään olemaan ihmisten edessä.
ainainen kierre
susku833
0
223
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3991650Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä28710972 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk84928Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28906- 54832
- 40799
- 60780
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 65746
- 59735