Naisia jotka eivät anna miestensä käydä yhteisten ystävien naispuoleiten kanssa yhdessä saunassa. Minä olen aina luottanut mieheeni ja hän saa käydä minun naisystävien kanssa saunassa koska luotan mieheeni. Viikko sitten kun olin töissä mieheni oli lämmittänyt saunan ja oli ystäväni Sirpan kanssa siellä kun riensin kotiin. Enkä usko , että mieheni sekaantuu ystävääni koska on luvannut niin.
en ymmärrä sellaisia
5
283
Vastaukset
- safasga
troll
- m40+
:-D, pitkästä aikaa piristävä trolli
- n4giuognj
Miten tuo tuntuu niin miehen käsialalta...
- Höpöjäpöpö
No miksi miehesi käy toisten naisten kanssa saunassa? Minun mieheni ei edes haluaisi mennä toisten naisten kanssa saunaan jos sanoisin että menee vaan, luultavasti siksi ettei halua että minäkään menisin toisten miesten kanssa. Eikä sinun semmoiseen tarvi uskoa mutta niin se kuitenkin on. Ystäväsi sirpalla on saunassa oiva tilaisuus raottaa hieman jälkoväliään ja hups keikkaa mitäs kävikään. Nopeasti voi myös homman keskeyttää jos satut tulemaan. Sinulla on liian siniset silmät..
- tollilolli
Ällöö, oot sä ollu sun kamujen miesten kans sit saunas...?? Ne kun saa olla sun hoit...rakkaas kans saunas. Siinäpä sit vertailevat kellä on isoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951769- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3541116- 67989
- 58984
- 92948