Naisia jotka eivät anna miestensä käydä yhteisten ystävien naispuoleiten kanssa yhdessä saunassa. Minä olen aina luottanut mieheeni ja hän saa käydä minun naisystävien kanssa saunassa koska luotan mieheeni. Viikko sitten kun olin töissä mieheni oli lämmittänyt saunan ja oli ystäväni Sirpan kanssa siellä kun riensin kotiin. Enkä usko , että mieheni sekaantuu ystävääni koska on luvannut niin.
en ymmärrä sellaisia
5
290
Vastaukset
- safasga
troll
- m40+
:-D, pitkästä aikaa piristävä trolli
- n4giuognj
Miten tuo tuntuu niin miehen käsialalta...
- Höpöjäpöpö
No miksi miehesi käy toisten naisten kanssa saunassa? Minun mieheni ei edes haluaisi mennä toisten naisten kanssa saunaan jos sanoisin että menee vaan, luultavasti siksi ettei halua että minäkään menisin toisten miesten kanssa. Eikä sinun semmoiseen tarvi uskoa mutta niin se kuitenkin on. Ystäväsi sirpalla on saunassa oiva tilaisuus raottaa hieman jälkoväliään ja hups keikkaa mitäs kävikään. Nopeasti voi myös homman keskeyttää jos satut tulemaan. Sinulla on liian siniset silmät..
- tollilolli
Ällöö, oot sä ollu sun kamujen miesten kans sit saunas...?? Ne kun saa olla sun hoit...rakkaas kans saunas. Siinäpä sit vertailevat kellä on isoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887