Saksassa osataan kaupankäynti, suomipoika maksaa kiltisti itsensä kipeeksi =).
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nissan-tarjoaa-roimia-hintaetuja-pidemman-takuun-ja-kaupan-purkumahdollisuuden-saksassa
Ja suomipoika maksaa näistäkin ylihintaa kunnolla
1
134
Vastaukset
- Qassuman
Suomessa on käytännössä samat edut kun osaa hieman tingata. Talvirengassetti, tavaratilan matto, suojalista ja 4.n vuoden takuu tulee tinkimättäkin ja lisäksi kun tinkii pari tonnia hinnasta, niin ollaan käytännössä samoissa summissa kuin tuo Saksan etu. Ja kyllä tuo kaupan purkukin varmasti onnistuu suurin piirtein samoilla ehdoilla kuin Saksassa.Rekisteröinti, hallinnolliset kulut(joka sisältää toimituskulut ja myyjän palkkion) ja arvonlasku 3 % tekevät varmasti yli 3000 euroa Saksassakin ja epäilenpä, että tuskin kovin moni viitsii kauppaa purkaa 3:n jälkeen, jos ei ole pakko. Tonni/kk on aika kova hinta ajella n. 25-30t euron autolla:)
Lisäksi Suomessa Nissanin arvo säilyy huomattavasti paremmin kuin Saksassa. Jos esim. kolmen vuoden välein vaihtaa Qashqain Qashqaihin, niin Suomessa selviää n. 2000 euroa pienemmällä välirahalla kuin Saksassa. Käytännössä siis Suomessa Nissan kuskit pääsevät halvemmalla kuin Saksassa. Näin se vaan menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343