Yksinäinen yh

tinaliina..

Mistä yksinäinen ja ujo yh-äiti löytää nuorehkon miehen joka olisi tosissaan valmis jakamaan jopa loppuelämänsä kanssani? Vai onko sellaisia?
Olen aika nuori äidiksi, ja esim. ihmiset jotka tulevat juttelemaan eivät oleta, että minulla olisi lapsia, eikä raskauteni ole tehnyt vartalollenikaan mitään muutosta. Mut ainakin nuoret miehet ei tosiaankaan ole valmiita vielä edes ''varaisiksi'' , vaikken mitään isää olekaan etsimässä, vaan miestä joka tulisi myös juttuun lasten kanssa ja olisi valmis siihen että lapseni joka on vasta 1v tulisi pitämään häntä ainakin jonkulaisena isäpuolena, huoltajana tms. Lapseni ei siis tapaa oikeaa isäänsä lainkaan (pitkä juttu, mutta hänen isänsä oli aika paha valehtelija ja oli niin hyvä esittämään kilttiä, että totuus selvisi liian myöhään)

Niin ja minulle parisuhde on ihan yhtä tarkeä asia elämässä kuin lapsenikin, enkä aseta lastani mitenkään parisuhteen yli.....toki sen verran että lapsi on lapsi, eikä vielä aikuinen, joka osaisi huolehtia itsestään kun taas mies varmaan kykenee pyyhkimään oman pyllynsä ihan ite :D

10

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1

      Täältä tuskin löydät miestä joka olisi tuohon sopiva. Palsta on täynnä elämän kaltoin kohtelemia ihmisiä joille toisiin luottaminen ei ole helppoa ja lapselle roolimallina olo ei varmasti tule tavalla joka olisi hyväksi lapsellesikaan.

    • Hei
      Surullista että lapsesi isä oli kusipää:(. Oikea mies ei hylkäisi omaa lastaan vaikka mikä tulisi tielle mutta sinun kannattaa muistaa että oma lapsesi on nyt tärkeämpi kuin mies. Eihän sitä tiedä vaikka se oikea tulisi vaikka huomenna vastaan;)

    • Mulle kelpais yh-äiti mut olen sulle liian vanha. Mun veli otti yh- naisen joten minäkin voisin ottaa.

    • pölöpälä

      eiköhän sen tiedä jo etukäteen, että jos on muutenkin ujo eikä harrasta paljon mitään baarielämää ja tämmöistä, niin lapsen kanssa se on sit vielä "ujompaa", kun ei pääse mihinkään viihteelle.

      kotona pitää olla koko päivä, eikä mihinkään treffailuun jää aikaa. Treffipalstoilta nyt saattaa löytyä jotain...

      Nuoret miehet tuskin haluaa heti isiksi, mitä jos etsisit jotain 25 seuraa? heillä saattais olla jo omia lapsia toisin kuin jollain 20v kollilla.

    • Kohta eronnut

      Mistä kirjoitat ? Paikkakunta

      • tv.1

        Keneltä kysyit


    • yksinäinen.mies.

      Paljon on yh naisia mut niille ei taida kelvata ketään jos on köyhä. Töitäkään ei nykyään sa kuin jostain arpajaisissa. Tosin minä pärjään työttömänäkin koska en juopottele juuri koskaan eli rahat säästyy. Enkä ostele mitään ylimääräistä. Ottaisin minä yh naisen mut eipä niille kelpaa tällänen työtön.

    • a18plus6

      Treffipalstalta sinä kumppanisi löydät, tämä palsta ei ole seuranhakua varten.

    • olen huomannut

      Treffipalstalta ei löydä ikinä mitään kun naiset ei vastaa ikinä

    • Anonyymi

      Multa saisit kyllä sympatiaa ja muuta. Kunhan vaan saa riittävän usein pesää ja poskihoitoa. Muuta ei mies oo vailla. Kun saa syödä, juoda ja nussia. 🥒👌🌮😋

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe