jatkuvalla syötöllä

ylläpito ohoi!!!

Ei tietoja
Verkkosivua ei voi ladata, koska palvelin ei lähetä tietoja.
Seuraavassa on joitakin ehdotuksia:
Päivitä tämä sivu myöhemmin.
Virhe 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Palvelin katkaisi yhteyden lähettämättä mitään tietoja.

on sitten kirjautuneena tai ei niin lähes viikon ajan lykännyt edell.mainittua ilmoitusta. sivut saa ladata/päivittää monta kertaa riippumatta siitä yrittääkö treffeihin/yhteisöön tai johonkin aihealueeseen päästä.

tämä häiriö alkoi omallta osaltani yleistymään kuuluisan treffi uudisruksen ja tietoturvan vanhenemisen jälkeen vaikka en hyväksynyt sitä selaimen poikkeusta . missä vika, ilmeisesti siellä 24suomen palvelimella. joten saisiko tietoa sieltä teidän puolelta tästä jatkuvasta ongelmasta.

12

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Margit / TPLs

      Emme ole havainneet palvelussamme mitään vikaa

      Oletteko koittaneet muuttaa tietoturva-asetuksia?

      Entä oletteko painaneet tietokoneenne F5 painiketta?

      Margit

      TPLs

    • Hei,

      Tilanne saattaa tosiaan viitata tietosuojavarmenteen vanhenemisen ongelman jälikimaininkeihin. Ainakin Firefoxilla selaimen välimuistin tyhjentäminen saattaisi auttaa asiaa. Mitä selainta olet käyttänyt?

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • huhhuh joo

        Teillä vissiin sitten nuo SSL sertifikaatitkin toimii ihan eri tavalla kuin meillä muilla jos ne suojaamattomiakin yhteyksiä pätkivät. :)

        Minulla on täällä käytössä IE 10 windows 8 koneessa, IE 9, Firefox, Chrome ja tuossa iMacissa on Safari. Joskus olen käyttänyt myös Operaa, mutta nyt sitä ei ole millään koneella asennettuna. Suoli24 pätkii aivan kaikilla selaimilla. Tilanne on onneksi hieman parantunut aikaisemmasta vaikka päivättäin nämä sivut ovat satunnaisia aikoja niin jumissa, että keskusteluihin ei pysty osallistumaan. Toisiaan jopa niin, että sivuille ei pääse ollenkaan.


      • taas toimii,,onneksi

        xp ja crhome. olen tyhjentänyt välimuistin,,ajanut puhdistusohjelmia läpi...tuon ilmoituksen ilmestyminen ei ole muuttunut edellä mainittujen temppujen jälkeen miksikään.. TOSIN tänään sitä ei ole tullut vielä kertaakaa vaikka en toissapvän jälkeen ole tehnyt mitään ja sivutkin aukeaa ilman 30sek latausta joka aikaisemmin johti tuohon ilmoitukses ilmestymiseen.. miksi muuttaa tietoturva-asetuksia jos niitä ei ole muuteltu ennen tuon ilmoituksen ensimmäistä ilmestymis kertaa,, on kokeiltu f5 ja ja tuossa tekstissä olevaa päivitä sanaa jonka avulla sivun pitäisi päivittyä. nyt toiminut moitteetta eka päivää sen tietoturva hässäkän jälkeen,,,

        ja kuka on tuo MARGIT TPL/s aika monessa ketjussa vastailemassa ,,ilman suomi24 logoa tosin ja vastailee kuin ylläpidon edustaja..
        kiitän ylläpitoa kiinostuksesta, palailen asiaan jos taas oireet palaileen.


      • ap.
        taas toimii,,onneksi kirjoitti:

        xp ja crhome. olen tyhjentänyt välimuistin,,ajanut puhdistusohjelmia läpi...tuon ilmoituksen ilmestyminen ei ole muuttunut edellä mainittujen temppujen jälkeen miksikään.. TOSIN tänään sitä ei ole tullut vielä kertaakaa vaikka en toissapvän jälkeen ole tehnyt mitään ja sivutkin aukeaa ilman 30sek latausta joka aikaisemmin johti tuohon ilmoitukses ilmestymiseen.. miksi muuttaa tietoturva-asetuksia jos niitä ei ole muuteltu ennen tuon ilmoituksen ensimmäistä ilmestymis kertaa,, on kokeiltu f5 ja ja tuossa tekstissä olevaa päivitä sanaa jonka avulla sivun pitäisi päivittyä. nyt toiminut moitteetta eka päivää sen tietoturva hässäkän jälkeen,,,

        ja kuka on tuo MARGIT TPL/s aika monessa ketjussa vastailemassa ,,ilman suomi24 logoa tosin ja vastailee kuin ylläpidon edustaja..
        kiitän ylläpitoa kiinostuksesta, palailen asiaan jos taas oireet palaileen.

        taas toimii,,onneksi
        Älä sinä morkkaa ylläpitoa (katso nimimerkkini) ja turpa kiinni vajaamieli!

        Margitin ohjet toimi JA myös: Hän vastasi toisinkuin tuo Elina. Elinaa sinun pitää haukkuaos haluat koska eise LOGO autuaaksi tee, usein hänen ohjeensa on pelkkäää ylimielistä pask.aa

        Toivoen avaaja, ylläpito.


      • ylläpito,taas toimii
        ap. kirjoitti:

        taas toimii,,onneksi
        Älä sinä morkkaa ylläpitoa (katso nimimerkkini) ja turpa kiinni vajaamieli!

        Margitin ohjet toimi JA myös: Hän vastasi toisinkuin tuo Elina. Elinaa sinun pitää haukkuaos haluat koska eise LOGO autuaaksi tee, usein hänen ohjeensa on pelkkäää ylimielistä pask.aa

        Toivoen avaaja, ylläpito.

        no huhhuh,,et ole tämän ketjun avaaja eli eka kirjoittaja,mikäli sitä tarkoitit lauseella " toivoen avaaja,ylläpito." minä olen ketjun eka viestin kirjoittaja ja mitä ihmeellistä nimimerkissäsi on??.. oletko jonkin sortin ammattilainen kun kerta voit nimitellä toisia vajaamieleksi.. olen tehnyt tämän saman tyyppisen aloituksen ylläpidolle kohdistuen muutaman kerran myös tuonne treffipalstaan liittyvälle osiolle ja myös tänne pulmapalstalle ja nyt sain vasta eka kerran kommentin ylläpidolta.mielummin uskon ylläpitoa heidän palveluun liittyvissä ongelmissa ja niihin liittyvissä ratkaisu vaihtoehdoissa ja mahdollisuuksissa kuin semmoista henkilöä joita ei voi jälkeenpäin edes yhdistää antamaansa vastaukseen kuten ylläpidon voi. ja en ole ylläpitoa haukkunu enkä syyttänyt mistään, kuten sinä olet tehnyt. ja jos margit haluaa leikkiä ylläpidon työntekijää,,eikö kannattaisi hankkia tuo suomi24 logo niin saisi viesteihinsä edes hiukan uskottavuutta,


        miksi nuita tietoturva asetuksia pitäisi muuttaa??? margitin vastaukset jotka olen huomannut näillä palstoilla on aina tuo sama teksti,,riippumatta siitä mikä ongelma on kyseessä mihin se vastailee.!

        hyvin toimii edelleenkin,,,,


      • todistettavasti minä
        ylläpito,taas toimii kirjoitti:

        no huhhuh,,et ole tämän ketjun avaaja eli eka kirjoittaja,mikäli sitä tarkoitit lauseella " toivoen avaaja,ylläpito." minä olen ketjun eka viestin kirjoittaja ja mitä ihmeellistä nimimerkissäsi on??.. oletko jonkin sortin ammattilainen kun kerta voit nimitellä toisia vajaamieleksi.. olen tehnyt tämän saman tyyppisen aloituksen ylläpidolle kohdistuen muutaman kerran myös tuonne treffipalstaan liittyvälle osiolle ja myös tänne pulmapalstalle ja nyt sain vasta eka kerran kommentin ylläpidolta.mielummin uskon ylläpitoa heidän palveluun liittyvissä ongelmissa ja niihin liittyvissä ratkaisu vaihtoehdoissa ja mahdollisuuksissa kuin semmoista henkilöä joita ei voi jälkeenpäin edes yhdistää antamaansa vastaukseen kuten ylläpidon voi. ja en ole ylläpitoa haukkunu enkä syyttänyt mistään, kuten sinä olet tehnyt. ja jos margit haluaa leikkiä ylläpidon työntekijää,,eikö kannattaisi hankkia tuo suomi24 logo niin saisi viesteihinsä edes hiukan uskottavuutta,


        miksi nuita tietoturva asetuksia pitäisi muuttaa??? margitin vastaukset jotka olen huomannut näillä palstoilla on aina tuo sama teksti,,riippumatta siitä mikä ongelma on kyseessä mihin se vastailee.!

        hyvin toimii edelleenkin,,,,

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11217107

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11190692

        tässä muutama aloitus liittyen näihin toistuviin ilmoituksiin joita on tullut,, lisääkin näitä samoja kysymyksiä pitäisi olla tuolla viestiketjuissa mutta näyttää viestiketjut poistuneen,,,tieten tilan puutetta niin pitänyt poistaa..

        t,,,ketjun aloittaja ja tiedon nälkäinen,,


      • vielki toiminnassa
        todistettavasti minä kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11217107

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11190692

        tässä muutama aloitus liittyen näihin toistuviin ilmoituksiin joita on tullut,, lisääkin näitä samoja kysymyksiä pitäisi olla tuolla viestiketjuissa mutta näyttää viestiketjut poistuneen,,,tieten tilan puutetta niin pitänyt poistaa..

        t,,,ketjun aloittaja ja tiedon nälkäinen,,

        niin ja tämäkin viel löyty omilta jäliltä. Elinalle terkkuja ja iso pusu


      • unohdus korjattu

      • ap.
        ylläpito,taas toimii kirjoitti:

        no huhhuh,,et ole tämän ketjun avaaja eli eka kirjoittaja,mikäli sitä tarkoitit lauseella " toivoen avaaja,ylläpito." minä olen ketjun eka viestin kirjoittaja ja mitä ihmeellistä nimimerkissäsi on??.. oletko jonkin sortin ammattilainen kun kerta voit nimitellä toisia vajaamieleksi.. olen tehnyt tämän saman tyyppisen aloituksen ylläpidolle kohdistuen muutaman kerran myös tuonne treffipalstaan liittyvälle osiolle ja myös tänne pulmapalstalle ja nyt sain vasta eka kerran kommentin ylläpidolta.mielummin uskon ylläpitoa heidän palveluun liittyvissä ongelmissa ja niihin liittyvissä ratkaisu vaihtoehdoissa ja mahdollisuuksissa kuin semmoista henkilöä joita ei voi jälkeenpäin edes yhdistää antamaansa vastaukseen kuten ylläpidon voi. ja en ole ylläpitoa haukkunu enkä syyttänyt mistään, kuten sinä olet tehnyt. ja jos margit haluaa leikkiä ylläpidon työntekijää,,eikö kannattaisi hankkia tuo suomi24 logo niin saisi viesteihinsä edes hiukan uskottavuutta,


        miksi nuita tietoturva asetuksia pitäisi muuttaa??? margitin vastaukset jotka olen huomannut näillä palstoilla on aina tuo sama teksti,,riippumatta siitä mikä ongelma on kyseessä mihin se vastailee.!

        hyvin toimii edelleenkin,,,,

        Et sinäkään ole avaaja, koska käytät ERI nimimerkkiä! Ilmoitus tehty!


      • palaute lomake
        ap. kirjoitti:

        Et sinäkään ole avaaja, koska käytät ERI nimimerkkiä! Ilmoitus tehty!

        juu on eri nimimerkki, luulin ettei samaa voi käyttää mut se koskikin vain rekisteröityjä nimimerkkejä. laitoin ylläpidolle kommenttia tästä ketjusta ja laitoin liitteeksi lisää viestejä tunnisteeksi tästä samasta ongelmasta jonka aloitus viestissä olen maininnut. toivotaan et koko ketju poistuu ja saat mielen rauhan...


    • ylläpito ohoi!!!

      Outoa ettei ylläpidon raparperiaivot ole mitään tähän reakoineet..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      385
      3554
    2. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      61
      2390
    3. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      187
      2288
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2217
    5. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      283
      2061
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1652
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      68
      1633
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1576
    9. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1194
    10. Haluatko tietää, minkälainen on ihannenaiseni

      Kysymys sinulle nainen. Otaksun, että sinua kiinnostaa tietää, koska peilaat itseäsi kysymykseen ja olet ehkä epävarma.
      Ikävä
      62
      996
    Aihe