Osaisikohan tuollainen lukea ja nollata vikakoodit Gc 3.0 crd vm -08 Jeepistä.
http://liikenetti.shop.wosbee.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=product-32
Vikakoodinlukija
4
550
Vastaukset
- nitroisti
Kyllä varmaankin, mutta onhan niitä toki edullisempiakin, itse ostin Motonetista OBD2-koodinlukijan Nitroon, maksoi jotain 40 €, kuittauskin onnistuu.
Käy myös GC:hen. - Toimiiko?
Ratkaisu löytyikin netin syövereistä. 3 kertaa nopeasti virrat päälle, niin näyttöön ilmestyi: VCD
-----------
Eli ei ilmeisesti ollut koodia jäänyt. Toimenpiteen toistamalla häiriön merkkivalo lakkasi palamasta.- nitroisti
Mitähän se VCD tarkoittaa.
Eikös kuitenkin olisi parempi että tietäisi miksi vikavalo syttyi. 40€ ei ole iso raha, siksi minä sen ostin. - Toimiiko?
nitroisti kirjoitti:
Mitähän se VCD tarkoittaa.
Eikös kuitenkin olisi parempi että tietäisi miksi vikavalo syttyi. 40€ ei ole iso raha, siksi minä sen ostin.Vikakoodeihin viittaa, ei vain löytänyt voimassa olevaa ilmeisesti?. Täytyy kattoa jos vielä syttyy niin hankii sitten. Auto parhaillaan ajossa eikä valo kuulemma ole syttynyt uudelleen.
Eipä tuo tosiaan ole kallis investointi siihen mitä merkkiliikkeet veloittaa lukemisesta, ainakin volvossa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836269
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524443- 764197
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?513127Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263058Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72717- 322358
- 2042171
- 451945