Defender

haittaohjelma

Kuinka tarkka on Windows Defender, onko jo vanha? Asensin tällaisen löytääkseni mahdollisia haittaohjelmia. Kauan ainakin tutkii kun yli kolme tuntia pyörinyt. Käytän tätä XP:ssä

15

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa poistaa. MSE on sitä uudempi ja parempi.

• haittaohjelma

Kyllä defender löysi yhden erittäin haitallisen ja yhden haitallisen ohjelman koneelta mitä malwarebytes ei löytänyt! Huomaa että sivut aukeaa nopeammin...

• Juu mutta silti se kannattaa vaihtaa tuohon MSE ohjelmaan.

• mites

entä pitääkö defender pysäyttää tai poistaa jos laittaa mse:n ?

• Kannattaa poistaa kun kerran XP kyseessä.

• defedefe

mikä on defender...joku sentyyppinen tässä eräänä päivänä ilmoitteli että on vanhentunut...jotenkin sitten sain renkattua taas että toimii mutta en tiedä onko se asia kunnossa.

• Defender on haittaohjelmien torjunta ohjelma joka ei kuitenkaan korvaa virustorjuntaohjelmaa muissa kuin Windows 8 versiossa.

• defedefe

Jos on f-securen ostettu turvaohjelma niin pitääkö siitä defenderistä välittää... onko se se, joka on kuitenkin pois päältä laitettava jos on se f-securen suoja.Kun siellä lukee jotta koneesi saattaa hidastua jos molemmat on yht'aikaa käytössä.

• Defender pitää silloin olla pois päältä.

• defedefe

on windovsin palomuuri, se defenderi ja f-secure.... kaikki käytössä, enkä löydä kohtaa josta sen defenderin saa pois....uuno kun olen...

• defedefe

mutta onko siitä erityistä haittaa jos nuo kaikki onkin yht'aikaa....kun kone ei kuitenkaan hidas ole.

• Ne voi häiritä toisiansa.

• defedefe

kiitti vastauksesta, poistan jonkin niistä, mutten f-securea.

• Juu F-securea ei kannata poistaa käytöstä jos sen tilaus on vielä voimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4946
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4629
    4. 71
      4488
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      28
      3269
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2427
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211