Emuöljy

zippp

Tuli emuöljyä ostettua kun niin hyviä kokemuksia siitä netistä luin (käytän aknearpiin), mutta ongelmana on kyseisen öljyn imeytyminen. Vaikka laittais vaan vähän niin ei imeydy kunnolla ja jättää semmoisen "kalvon" iholle, jonka sitten pyyhin pois kun suurin osa öljystä on imeytynyt, joka siis aikaa viekin.
Kyseisen öljyn pitäisi olla ihan laadukasta, samaa pulloa pikaisen googletuksen perusteella kaupataan pitkin jenkkien markkinoita.
Onko muilla emuöljystä kokemuksia miten on imeytynyt ja ennen kaikkea kuinka hyvin auttanut aknearpiin?

7

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Face 43x

      Käytä öisin niin ei haittaa vaikka vähän kiilteliskin,
      jos se on aitoa 98-100% emuoljyä se imeytyy kaikkien ihokerrrosten låpi paremmin kuin mikään muu aine.
      Itse olen käyttänyt vasta pari viikkoa ja toistaiseksi voin vain
      sanoa että iho näyttää paremmalta,tasaisemmalta,nuoremmalta ja tälläistä
      vaikutusta en ole saanut millään muulla voiteella, mutta kuten sanottu
      ehkä käytämme eri valmistajien tuotteita.

    • zippp

      Purkissa lukee "100% pure australian emu oil" eli ihan täyttä tavaraa on. Saattoi olla että alussa käytin öljyä hiukan liikaa kerrallaan, kun vain hieman laittaa ongelmakohtaan niin kyllä se varsinkin suihkun jälkeen (iho kuiva) ihan hyvin imeytyy. Tosin oma ihoni on muutenkin sellainen että vaikka olisi kuinka kevyt ja rasvaton voide niin ei kovin nopeasti imeydy.
      Nyt 4 päivän käytön jälkeen (monta kertaa päivässä olen lisäillyt) muutama arpi on jo alkanut selvästi haalistua ja yksi tuloillaan ollut finni (josta olisi ennusmerkkien mukaan tullut suht iso) rauhoittui öljyn ansiosta, joten suosittelen kyllä!

    • Face 43+

      Juu kyllä tätä ennen käyttää kuin jotain ihoa syövyttäviä
      happoja jotka ehkä solutuhon ja solumuutosten vuoksi
      aiheuttaa ihosyövän joka poistetaan leikkaamalla sekä 4 cm ympåröivää
      kudosta,silloin ei muutama aknekuoppa tunnukaan pahalta.

    • Hyväksikäyttöä
    • Face 43+

      Niin mitä tuossa lähettämässäsi linkissä piti löytää?
      Muutaman tavallisen ihmisen mielipide emo-öljystä...
      Jotka todennäköisesti eivät koskaan itse kokeilleet tai edes tiedä
      mistä puhuvat,mutta kommentoida täytyy koska muutakaa enää elämässä ole.

      Itse tiedän että emu-öljy on ainoa tähänastisista kokeilemistani aineista jolla on suotuisia vaikutuksia arpiseen ja epätasaiseen ihooni ja koska se todella halpa(10-20€),ihmeitä se tee mutta kokeilleppa ja kuunteleppa lähimmäistesi
      kommentteja paremmasta ihostasi.
      voin suositella sitä kaikille ,ja parhaiten öljy auttaa sarveistuneen kuivuneen
      ihon normailsoinnissa sekä sitä kautta estää aknetulehdusten muodostumista.

    • arvet kertovat elämä

      Itsekin tilasin tätä ihmeainetta (11e) ulkomaisesta nettikaupasta luettuani ihmisten suosituksia. Katsotaanpa. Tässä naamataulussa on ehkä noin 100 aknearpea.

    • jitti

      Käytän kasiini soriakseen.auttaa ja on hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      333
      2909
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2194
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1630
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1042
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe