nautin alkoholia, niin en pysty koskaan ottamaan lasillista, vaan on juotava esim. koko viinipullo.
Samoin juon kirkkaita niin, että muisti menee. Seuraavana aamuna on otettava korjaussarja. Kaikenhuipuksi morkkis on kamala jälkeenpäin. Tätä tapahtuu 1-2 kertaa kuukaudessa. Pitäisiköhän minun mennä AA-kerhoon, vai pystyisinköhän pienentämään juomistani omin keinoin.Neuvokapa te viisaammat ja kokoneemmat.
kun
4
495
Vastaukset
- Alma
Olet se sama henkilö joka täällä jo kirjoitteli toisella nimimerkillä. Pistäpäs vähksi aikaa kone kiinni ja rupea miettimään eläämääsi muuta sisältöä kuin kaikenlaisten hupiviestien kirjoittelu palstalle.
- nainen
mutta en ole kirjoittanut aikaisemmin. Elämässäni on toki muutakin kuin tämä kone, eikä minun tarvitse kirjoitella asiattomia vastauksia ja neuvoja toisille, kuten Alman.
Olen kirjoittanut asiasta tosissaan ja haluaisin asiallisia ohjeita ja neuvoja.
ps.Alman kaltaiset älköön vaivautuko. - Tuulikki
nainen kirjoitti:
mutta en ole kirjoittanut aikaisemmin. Elämässäni on toki muutakin kuin tämä kone, eikä minun tarvitse kirjoitella asiattomia vastauksia ja neuvoja toisille, kuten Alman.
Olen kirjoittanut asiasta tosissaan ja haluaisin asiallisia ohjeita ja neuvoja.
ps.Alman kaltaiset älköön vaivautuko.Tervetuloa AA Ryhmään,missäpäin Suomea sitten asustattekin! Ryhmiä löytyy paljon!Ehkä löydätte elämäntyylin josta todella nauttii!Itse olin viikonloppu juopponainen,viiniä,konjakkia,seuraelämää,mutta viina alkoi hallitsemaan yhäenemmän elämää,oli pakko juoda vaikka ei halunnut!Elän iloista seuraelämää edelleen,mutta minun ei tarvitse juoda!
- raparepa
1-2-kertaa kuukaudessa ei ole kovin "paha ongelma" Mutta sillä on tunnetusti taipumus pahentua ajan myötä, siinä sinun suurin vaarasi on!
Naiset alkoholisoituvat nopeammin kuin miehet,sekä saavat helpommin vaurioita,että sikäli kuulut riskiryhmään . Mutta jos juomatapasi on mielestäsi ongelmallista,on tietysti apu tarpeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814