Minua kiihottaa tosi paljon raskaana olevat naiset, heidän pyörä vatsa sekä suuret rinnat ovat erittäin kauniita. Olen katsellut kuvia alastomista naisista, (raskaana olevia) niissä näkyy koholla olevat nännipihat sekä suuret nännit. Joissakin kuvissa näkyy selvästi, upea häpykumpu joka on mukavasti turvoksissa, toisinaan näkyy kun pimppi on hieman raollaan. Minusta nainen on muutenkin kauneimmillaan juuri raskauden aikana.
Kiihottuvatko tai kiihottaako naisia raskaus lainkaan.?
Ovatko naiset raskauden aikana jotenkin erikoisen kiihottuneita. ?
Raskaana olevat naiset kiihottaa.
15
1639
Vastaukset
- ew<twae
No ei todellakaan olla erityisen kiihottuneita :D Tai niin ainakin minulla oli ja parilla ystävälläni, seksi ei maistunut ollenkaan vaan pikemmin ällötti
- Mie vaan
Minun vaimo ainakin oli raskauksien aikana tavanomaista halukkaampi, liukkautta riitti ja minullakin seksihaluja. Kaunista rakastelua ja se oma rakkauden hedelmä ihanan vaimoni masussa. Kertakaikkiaan ihanaa aikaa, melkein tekisi mieli laittaa vaimo taas paksuksi..
- etujaa
meillä ei ole ollut seksiä lainkaan. Puolisoani ei vain ole haluttanut. Hänestä maha ja lihoaminen ei ole sexyä.
- Anonyymi
etujaa kirjoitti:
meillä ei ole ollut seksiä lainkaan. Puolisoani ei vain ole haluttanut. Hänestä maha ja lihoaminen ei ole sexyä.
Paria paksuna ollutta pannu ja sisälle sai tulla,hyväähän se teki
- Anonyymi
Mitäs unelmia ne on jos tehny on?
On tuosta jo aikaa ei ihan nyt ole ollu,toisen oli ukko jättäny ja toista ukko vitut kiinnosti mikää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paria paksuna ollutta pannu ja sisälle sai tulla,hyväähän se teki
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi
Minäkin tykkään katsella raskaana olevia naisia. Ovat niin kauniita ja haluttavia.
Jäänee kuitenkin unelmaksi elikkä fantasioin vaan.- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Kiihottava näky! Oma vaimo oli jossakin raskauden vaiheessa tosi halukas.
Raskauden loppuvaiheessa pillu on erityisen herkullisen näköinen ja rinnat paisuneine nänneineen, aah!
Rakastelimme sinä päivänä, kun esikoisen laskettu synnytysaika oli. Takaapaäin kyljittäin se tuntui mahtavalta ja vaimo oli innolla touhussa mukana. Meni vielä viikko, ennen kuin lapsi syntyi.- Anonyymi
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi
Minulla on kahden raskauden aikana hormonit hyrrönneet niin voimakkaina, että halutti kokoajan. Mies oli kovilla.
- Anonyymi
Kaikista parhaiten näkee paksuna olevia muijia ku nkäy itte terkalla niin muijat menee mahapystyssä neuvola puolelle,muutamat ihan viimeisillään että on kyl kiihottava näky.
Pari kertaa jopa auttanu sellasta kun niiden oli vaikea päästä menee toisella oli penskakin jo rattaissa.
Ei siin auttanu muu kun mennä kädelle terkun veskiin tai joskus runkannu autossakin jos hyvä paikka ettei muut tajuu,sen kiimasempia näkyjä ei kyllä olekkaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista parhaiten näkee paksuna olevia muijia ku nkäy itte terkalla niin muijat menee mahapystyssä neuvola puolelle,muutamat ihan viimeisillään että on kyl kiihottava näky.
Pari kertaa jopa auttanu sellasta kun niiden oli vaikea päästä menee toisella oli penskakin jo rattaissa.
Ei siin auttanu muu kun mennä kädelle terkun veskiin tai joskus runkannu autossakin jos hyvä paikka ettei muut tajuu,sen kiimasempia näkyjä ei kyllä olekkaan!Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siin auttanu muu kun mennä kädelle terkun veskiin tai joskus runkannu autossakin jos hyvä paikka ettei muut tajuu,sen kiimasempia näkyjä ei kyllä olekkaan!Itselle iskee aina kova kiima kun mietin miten nainrn nauttinut kyrvästä ja mies lennättänyt spermat syvälle pilluun.
- Anonyymi
Samaa mieltä siitä että raskaana oleva nainen on kaunis ja hallittava 😋
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219