Näin ihastukseni unessa. Tapasimme sattumalta ostoskeskuksessa. Hän tuli moikkaamaan ja sanoi "Kaikki on hyvin, mä tulen vielä takaisin." Siihen vastasin, että "Nähdään sitten kun palaat, mä etin sut.".
Tämän jälkeen tiemme erkanivat ja unesta tuli sellasta mössöä mitä ne yleensäkin on, mutta tuo kohta oli selkeä. Herättyäni mietin aika pitkään tuota unta ja olin todella iloinen että olin nähnyt ihastukseni kauniit kasvot edes unessani. Toivottavasti oli joku enneuni tai muu "merkki", vaikka en sellaiseen uskokkaan :)
Näin ihastukseni unessa
11
885
Vastaukset
- defrgthyt
Ehkä se oli joku merkki et voisit iskee sen tai jtn ;D
- 7+20
Minäkin näin ihastuksestani unta jo monta kuukautta sitten. Olin todella onnellinen ja se tyttökin oli onnellinen siinä unessa mutta ei se mikään enne ollut. :( Pitää varmaan unohtaa koko ihastus koska sellainen tuottaa minun tapauksessani vain tuskaa.
- Purilaisten Marssi
Joo ei pitäny mulkaa aikonaan selkeä uni paikkaansa, jossa ihastukseni sanoi minulle jostain syystä "Muutettaa Porrii asummaa..? Asuin tuolloin (teininä) vielä kotona ja ihastus tuli siihen rivitalon pihalle tuon sanomaan. Ja lähelläkää Poria ei oo tullu asuttua koskaan. Unet on outoja. :)
- laizalove
Se on varmaan joku semmonen "iske se" uni :)
- 7+20
Eipä auta ainakaan minua kun en uskalla mennä iskemään ihastustani ja muutenkin voi olla jo liian myöhäistä.
- 7+20
En tiedä kuin ihastukseni facebookprofiilin enkä itse ole facebookissa. Enkä sinne myöskään aio liittyä. En löydä ihastukseni puhelinnumeroakaan mistään ja vaikka löytäisin niin ei minussa olisi munaa ottaa häneen yhteyttä. Helpointa olis varmaan sähköpostilla kertoa tunteistaan mutta ei onnistu sekään. :(
- Magee uni.
Olipa makee lucidi. Havahduin remuporukan keskeltä ja menin opettajan perässä. Siivoilin jotain sotkua ja ajattelin että auringonvalo kuivattaa rievun. Kuivasi. Taaplasin opettajan perässä ja tämä kysy kumman valitsen. Pimeän vai lämpimän. Sanoi etten ole minä. Valittin lämpimän ja hyppäsin jonkun mimmin kimppuun. Tokasin vielä peukkua nostaen että tää oli toiveunta. Olipas hieno.
- 8+17
Unet heijastaa päivän tapahtumia ja jos koko päivän ajattelet yhtä ihmistä, on hyvinkin todennäköistä että kyseinen henkilö tulee uniinkin. Tuskin on kyse enneunesta vaikka Se niin hienoa olisikin.
- kotitarvetulkitsija
Itselleni tulee mielleyhtymä ostoskeskuksesta, että elämässäsi on "valinnanvaraa", voi viitata moniinkin elämäsi osatekijöihin mutta myös ihmissuhteisiin.
Unen tunnelma on myös tärkeä, ja tuo ihastuksesi sanoma "kaikki on hyvin" on mielestäni oman alitajuntasi viesti siitä, että relax tyyppi, kaikki ON hyvin, vaikket ehkä sitä päivätajunnassasi tiedosta.
Jos olisin itse nähnyt tuollaisen unen, tulkitsisin sen nimenomaan positiivisena viestinä omasta alitajunnasta. - Anonyymi
Mä ite näin unta mun ihastuksesta viime yönä (oon siis 011). Unessa koulumme entisten kutosten leirikoulu järjestettiin mummolassani ja jostain syystä tämä ihastukseni oli siellä myös. Hän on siis samalla luokalla kanssani. No se oli kuitenkin elämäni paras uni
Ja en edes päivällä miettinyt koko kyseistä henkilöä kylläkin 2 eri poikaa kysyi multa alaks illalla(olivat tosissaan mut molemmille sanoin ei) ja kun itellä leirikoulu tulossa niin voisko sitten liittyä nää ajatukset tähän uneen? - Anonyymi
Minun unessa ihastukseni kohde elvytti ihmistä. Mitähän se tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356