Näin ihastukseni unessa

Innamorato

Näin ihastukseni unessa. Tapasimme sattumalta ostoskeskuksessa. Hän tuli moikkaamaan ja sanoi "Kaikki on hyvin, mä tulen vielä takaisin." Siihen vastasin, että "Nähdään sitten kun palaat, mä etin sut.".

Tämän jälkeen tiemme erkanivat ja unesta tuli sellasta mössöä mitä ne yleensäkin on, mutta tuo kohta oli selkeä. Herättyäni mietin aika pitkään tuota unta ja olin todella iloinen että olin nähnyt ihastukseni kauniit kasvot edes unessani. Toivottavasti oli joku enneuni tai muu "merkki", vaikka en sellaiseen uskokkaan :)

11

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • defrgthyt

      Ehkä se oli joku merkki et voisit iskee sen tai jtn ;D

    • 7+20

      Minäkin näin ihastuksestani unta jo monta kuukautta sitten. Olin todella onnellinen ja se tyttökin oli onnellinen siinä unessa mutta ei se mikään enne ollut. :( Pitää varmaan unohtaa koko ihastus koska sellainen tuottaa minun tapauksessani vain tuskaa.

      • Purilaisten Marssi

        Joo ei pitäny mulkaa aikonaan selkeä uni paikkaansa, jossa ihastukseni sanoi minulle jostain syystä "Muutettaa Porrii asummaa..? Asuin tuolloin (teininä) vielä kotona ja ihastus tuli siihen rivitalon pihalle tuon sanomaan. Ja lähelläkää Poria ei oo tullu asuttua koskaan. Unet on outoja. :)


    • laizalove

      Se on varmaan joku semmonen "iske se" uni :)

    • 7+20

      Eipä auta ainakaan minua kun en uskalla mennä iskemään ihastustani ja muutenkin voi olla jo liian myöhäistä.

      • 7+20

        En tiedä kuin ihastukseni facebookprofiilin enkä itse ole facebookissa. Enkä sinne myöskään aio liittyä. En löydä ihastukseni puhelinnumeroakaan mistään ja vaikka löytäisin niin ei minussa olisi munaa ottaa häneen yhteyttä. Helpointa olis varmaan sähköpostilla kertoa tunteistaan mutta ei onnistu sekään. :(


    • Magee uni.

      Olipa makee lucidi. Havahduin remuporukan keskeltä ja menin opettajan perässä. Siivoilin jotain sotkua ja ajattelin että auringonvalo kuivattaa rievun. Kuivasi. Taaplasin opettajan perässä ja tämä kysy kumman valitsen. Pimeän vai lämpimän. Sanoi etten ole minä. Valittin lämpimän ja hyppäsin jonkun mimmin kimppuun. Tokasin vielä peukkua nostaen että tää oli toiveunta. Olipas hieno.

    • 8+17

      Unet heijastaa päivän tapahtumia ja jos koko päivän ajattelet yhtä ihmistä, on hyvinkin todennäköistä että kyseinen henkilö tulee uniinkin. Tuskin on kyse enneunesta vaikka Se niin hienoa olisikin.

    • kotitarvetulkitsija

      Itselleni tulee mielleyhtymä ostoskeskuksesta, että elämässäsi on "valinnanvaraa", voi viitata moniinkin elämäsi osatekijöihin mutta myös ihmissuhteisiin.

      Unen tunnelma on myös tärkeä, ja tuo ihastuksesi sanoma "kaikki on hyvin" on mielestäni oman alitajuntasi viesti siitä, että relax tyyppi, kaikki ON hyvin, vaikket ehkä sitä päivätajunnassasi tiedosta.

      Jos olisin itse nähnyt tuollaisen unen, tulkitsisin sen nimenomaan positiivisena viestinä omasta alitajunnasta.

    • Anonyymi

      Mä ite näin unta mun ihastuksesta viime yönä (oon siis 011). Unessa koulumme entisten kutosten leirikoulu järjestettiin mummolassani ja jostain syystä tämä ihastukseni oli siellä myös. Hän on siis samalla luokalla kanssani. No se oli kuitenkin elämäni paras uni




      Ja en edes päivällä miettinyt koko kyseistä henkilöä kylläkin 2 eri poikaa kysyi multa alaks illalla(olivat tosissaan mut molemmille sanoin ei) ja kun itellä leirikoulu tulossa niin voisko sitten liittyä nää ajatukset tähän uneen?

    • Anonyymi

      Minun unessa ihastukseni kohde elvytti ihmistä. Mitähän se tarkoittaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe