Will you be my Valentine?

Olenhan minä.

Ystävänpäivä tulossa.

Lähetättekö kortteja ja vaaleanpunaisia paketteja ystäville?

Ostatteko rakkaallenne suklaata ja vaaleanpunaisia lahjoja, vai meneekö päivä ohi huomaamatta?

Postissakin on mahdollisuus lähettää ystävälle jopa sulkaalevy, mutta aikuiselta aikuiselle se tuntuu hiukan liian makealta ellei kyseessä ole ihan rakkaus.

Jääkö korttien lähettäminen nettipostin välittämäksi? Niin omalla kohdallani on tapana ollut tämän Ystävänpäivän kohdalla. Ystäviähän pitää muistaa jokaisena päivänä, ellei nyt lahjomalla ja makeilemalla, niin olemalla rinnallakulkija, joskus huomaamaton, häiritsemätön, mutta tarvittaessa lähellä ja läheinen.

Anteeksi ystäväni. En ole ollut sellainen ystävä kuin olisin halunnut olla.
Omat elämän kiemurat ja käänteet ovat kääntäneet katseen jaajatukset omaan itseeni päin ja olen unohtanut kuinka paljon olen teiltä saanut. Siitä kiittäen muistan teitä ja pyrin sen näyttämään entistä paremmin.

9

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merihuisku.

      Minä olen saanut kaiksi päiviksi ysäviä , olen onnellinen tyttö. Haluan myös samaa itse , jokapäivä tarvitsemme ystäviä

    • || || ||

      En lähetä. Voin saada kortin, pari.
      En oikein välitä mistään amerikkalaisesta tekopelistä, siellähän päivä kasvoi aikanaan nykyiseen kukoistukseensa.

      Ystäviä, kultakimpaleita, muistan toki muutenkin. Olemme yhteydessä, soittelemme.
      Kiitollinen olen heistä, muutamasta elämänikäisestä ystävästä.
      Paras kaikista on toki oma puoliso, rakas ja ystävä parhain.

    • näinkin

      Ystävät ovat kuin lamppuja pimeällä tiellä.

      • tyttösi oon

        Ystävyys johtaa usein rakkauteen, mutta harvoin rakkaus päättyy ystävyyteen.
        Ollaan vain ystäviä, ei rakastuta, eihän!


    • HALLOO!

      En kannata ystävänpäivää, niin paljon kuin ystävyyttä arvostankin!

      Vain YKSIKÖ päivä / vuosi olisi ystävän päivä?
      HALLOO!

      Ja korttejako postiin? Ei ikinä.

      Joka päiv' tapaan harrastuskavereita ja ystäviä ihan livessä!

      • :))

        Onnellinen sinä, kaikki eivät tapaa. Kyllä silloin on suuri ilo saada kortti ystävältä, ja myös lähettää, jos ei muuten pääse katsomaan.

        Jokainenhan voi halutessaan viettää joka päivä joulua, juhannusta ja ystävänpäivää.


      • tavataanhan taas

    • jos minäkin ystäviä
    • Jokusennainen.

      Rakas ystävä.

      Tulit elämääni kuin hiipien, juuri silloin kun olin herkimmilläni, kaipasin tukea ja apua.
      Ripustauduin sinuun liikaakin, koska olit ainoa jolle voin huoliani purkaa.

      Nyt elämäni on toisessa käännekohdassa.
      Tuntuu kuin sinä riippuisit minussa.

      Kuinka voisin sanoa sinulle etten jaksa, en jaksa omien huolieni lisäksi kantaa sinunkin huoliasi.
      Olet ikuinen ystäväni, mutta kuinka voisimme suojella jo toisiammekin, emme vain itseämme?
      Eihän kanneta kaikkia roskia toisillemme, lakaistaan osa tuonne ojan pohjalle.
      Ystäväsi vuosien takaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe