Ystävänpäivä tulossa.
Lähetättekö kortteja ja vaaleanpunaisia paketteja ystäville?
Ostatteko rakkaallenne suklaata ja vaaleanpunaisia lahjoja, vai meneekö päivä ohi huomaamatta?
Postissakin on mahdollisuus lähettää ystävälle jopa sulkaalevy, mutta aikuiselta aikuiselle se tuntuu hiukan liian makealta ellei kyseessä ole ihan rakkaus.
Jääkö korttien lähettäminen nettipostin välittämäksi? Niin omalla kohdallani on tapana ollut tämän Ystävänpäivän kohdalla. Ystäviähän pitää muistaa jokaisena päivänä, ellei nyt lahjomalla ja makeilemalla, niin olemalla rinnallakulkija, joskus huomaamaton, häiritsemätön, mutta tarvittaessa lähellä ja läheinen.
Anteeksi ystäväni. En ole ollut sellainen ystävä kuin olisin halunnut olla.
Omat elämän kiemurat ja käänteet ovat kääntäneet katseen jaajatukset omaan itseeni päin ja olen unohtanut kuinka paljon olen teiltä saanut. Siitä kiittäen muistan teitä ja pyrin sen näyttämään entistä paremmin.
Will you be my Valentine?
9
1020
Vastaukset
- merihuisku.
Minä olen saanut kaiksi päiviksi ysäviä , olen onnellinen tyttö. Haluan myös samaa itse , jokapäivä tarvitsemme ystäviä
- || || ||
En lähetä. Voin saada kortin, pari.
En oikein välitä mistään amerikkalaisesta tekopelistä, siellähän päivä kasvoi aikanaan nykyiseen kukoistukseensa.
Ystäviä, kultakimpaleita, muistan toki muutenkin. Olemme yhteydessä, soittelemme.
Kiitollinen olen heistä, muutamasta elämänikäisestä ystävästä.
Paras kaikista on toki oma puoliso, rakas ja ystävä parhain. - näinkin
Ystävät ovat kuin lamppuja pimeällä tiellä.
- tyttösi oon
Ystävyys johtaa usein rakkauteen, mutta harvoin rakkaus päättyy ystävyyteen.
Ollaan vain ystäviä, ei rakastuta, eihän!
- HALLOO!
En kannata ystävänpäivää, niin paljon kuin ystävyyttä arvostankin!
Vain YKSIKÖ päivä / vuosi olisi ystävän päivä?
HALLOO!
Ja korttejako postiin? Ei ikinä.
Joka päiv' tapaan harrastuskavereita ja ystäviä ihan livessä!- :))
Onnellinen sinä, kaikki eivät tapaa. Kyllä silloin on suuri ilo saada kortti ystävältä, ja myös lähettää, jos ei muuten pääse katsomaan.
Jokainenhan voi halutessaan viettää joka päivä joulua, juhannusta ja ystävänpäivää. - tavataanhan taas
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3349103&path=83555
Sinulle HALOO:
Hyvää tätäkin päivää!
Minullakin on kaikki ystävät liveystäviä!
Mielikuvitusystäviä meillä on harvoin, sillä sehän osittaa ettemme elä tätä päivää vaan mielikuvia.
Jokaisella ystävälläni on sydän ja elämä, ei pekkä nikki tai kuvitelma ystävyydestä.
- jos minäkin ystäviä
Tässä palstan tosikolle!
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3111928&path=83555 - Jokusennainen.
Rakas ystävä.
Tulit elämääni kuin hiipien, juuri silloin kun olin herkimmilläni, kaipasin tukea ja apua.
Ripustauduin sinuun liikaakin, koska olit ainoa jolle voin huoliani purkaa.
Nyt elämäni on toisessa käännekohdassa.
Tuntuu kuin sinä riippuisit minussa.
Kuinka voisin sanoa sinulle etten jaksa, en jaksa omien huolieni lisäksi kantaa sinunkin huoliasi.
Olet ikuinen ystäväni, mutta kuinka voisimme suojella jo toisiammekin, emme vain itseämme?
Eihän kanneta kaikkia roskia toisillemme, lakaistaan osa tuonne ojan pohjalle.
Ystäväsi vuosien takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791