Kokemuksia plussa ja miinus puolella?
Sebring 2.7
4
1167
Vastaukset
- Jussi_
Ostin viikko sitten vm. 2001 sebringin. Olen kaikin puolin tyytyväinen. Miinuksena koen kohtuuttoman kovan rengasmelun. Vai tuntuukohan se vain, kun auto on muuten hiljainen..?
Lisäksi sebringin 4-portainen vaihdelaatikko tuntuu "pehmeältä" neonin 3-portaisen jälkeen. Tämä lienee vain tottumiskysymys.
-Juha- Seb
Myin omani pois 2 kk sitten. Auto oli saakelin hyvä mutta elämäntilanne vaati autosta luopumista.
Hieno ajettava. Kone vaihteisto ei ole kireä mutta vääntöä löytyy sopivasti. Tilat muhkeet -- no, autohan on 70 volvon kokoinen.
Jos aiot vetää autolla jotain niin tsekkaa mitä saa vetää. Oli muistaakseni jotain naurettavan pientä.
Rengasmelua tosiaan vähän on mutta se kyllä kanssa riippuu renkaista. Mulla talvienkaat (Good Year Ultra Grip nastoilla) oli hiljasemmat kun misukan kesäkumit! Uskomatonta mutta totta.
Nauti! - Juha
Syksyllä ostettu 2004 2,7 uutena. Rengasmelu melkoinen tämän hintaluokan autossa mutta toisaalta muutkin Chryslerit ovat meluisia, kokemusta on kahdesta Neonista. Melu johtuu osaltaan liian kovista ensiasennusrenkaista jotka ovat tarkoitetut nopeampaan ajoon. Ilmastointi on hieman alitehoinen tai ei puhalla kovinkaan laaja-alaisesti ylös ja alas. Muuten ihan herkun näköinen ja hyvä ajettava, talvella kulkee kuin juna luistoneston ansiosta eikä vetele sivuille vaikka kuinka kaasuttaisi.
Osta pois! - Scy
Juha kirjoitti:
Syksyllä ostettu 2004 2,7 uutena. Rengasmelu melkoinen tämän hintaluokan autossa mutta toisaalta muutkin Chryslerit ovat meluisia, kokemusta on kahdesta Neonista. Melu johtuu osaltaan liian kovista ensiasennusrenkaista jotka ovat tarkoitetut nopeampaan ajoon. Ilmastointi on hieman alitehoinen tai ei puhalla kovinkaan laaja-alaisesti ylös ja alas. Muuten ihan herkun näköinen ja hyvä ajettava, talvella kulkee kuin juna luistoneston ansiosta eikä vetele sivuille vaikka kuinka kaasuttaisi.
Osta pois!Itse hankin kuluvan vuoden maaliskuussa uutena mustan Sebring 2.7 V6 LX:n.
Hintaansa nähden auton varustelutaso ja moottorikoko on vallan mainio. Tyylikäs peli kaikin puolin, ehkä hieman vanhahtava ja muovimaisen oloinen kojelauta tosin, poislukien elektrovalaistut mittarit.
Auton huonoimpana puolena pidän itsekin tuota rengasmelua (ensiasennuskesämisukat pitävät kovempaa rummutusta kuin nastalliset Nokian hakkapeliitat). Aikomuksena olisi kuitenkin vaihtaa alle esim. Nokian NRVI:t tai NRHI:t, joilla meteli varmaan poistuu.
Toinen huono puoli on se, että auto on rivakammassa ajossa verrattain janoinen - tosin tasakaasulla 80-90km/h nopeudessa olen saanut kulkemaan sen alle seitsemällä litrallakin.
Muuten kyllä varsin lohjakka ja katseitakin kääntävä peli. Ei tuohon hintaan saa mitään tuonkokoista autoa noilla varusteilla ja moottorikoolla uutena.
Osta pois. Hiljaiset renkaat vaihtamalla loistopeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884