Moi!
Etsiskelen uutta kämppää, kun nykyisestä loppuu vuokrasopimus helmikuun lopussa ja ajattelin että olisi helpompi saada isompi kun etsisi kämppiksen kanssa. Etsin pääosin vain Helsingin itäisen puolen kantakaupungista, Kalliosta ym. tai muuten sitten siitä lähettyviltä. Vaikea enää tottua muualle.
Asun siis jo valmiiksi Helsingissä.
Olen 20v, työssäkäyvä nainen, en tupakoi ja mulla on pieni koira, jackrusselinterrieri, oikein ystävällinen ja iloinen kaveri.
Olen itse hyvin rento ja vapaa sielu, en tuomitse ketään ensivaikutelman perusteella ja tulen aika lailla kaikkien kanssa toimeen. Olen iloinen ja nauravainen, en valita turhasta. Rakastan ruuanlaittoa! ja siivoaminenkin on kyllä joskus hauskaa, tiskaamisen voin varata jo alkujaan itselleni :D
Ota yhteyttä jos etsit pikaisesti kämppistä! Emailin kautta voi olla yhteydessä: [email protected]
Kämppistä Helsinkiin!
marleya
0
202
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724098
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans553770Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522334Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?432115Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361895- 491819
- 971573
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551563- 391496
- 511381