Ja mulla nuissa näkyypi että oon allerginen pölylle (lukema 85.20). Olen tällä hetkellä opiskelemassa verhoilualaa ja nyt mua mietityttää, että pitäisikö vaan sanoa hyvästit tuolle alalle kokonaan. Oireina mulla on ollut nuha ja jatkuva tukkoisuus sekä ihon kuivaminen, punoitus ja hilseily.. Nyt mulle määrättiin joitain allergialääkkeitä ja nenäsumutetta. Kannattaakohan tuota opiskelua enää jatkaa ollenkaan? Onko kellään kokemusta pölyallergiasta ja pölyisessä työympäristössä työskentelystä? Pitäisiköhän mun vaan ruveta miettimään uutta ammattia ittelleni, jotain semmosta missä ei tartte olla pölyn kanssa tekemisissä..
Sain juuri allergiatestien tulokset..
NeuvotonDooris
2
148
Vastaukset
- Oma apu paras.
Lähdin eläinallergian vuoksi maataloudesta. Kyllä kannatti (vaikka perintö pieneni sadasosaan).
- jklok
Tuosta kannattaa ehdottomasti jutella jonkun asiantuntijan kanssa. Vielä koulutusvaiheessa on helppo vaihtaa alaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341