Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Outoa seuratoimintaa

jjgggffd677

Olen melko uusi harrastaja treenannu noin puoli vuotta harraste ja kuntoilu pohjalta Seurassa pienellä paikkakunnalla kaikki on menny kohtuu hyvin kenenkään kanssa ei ole mitään ongelmia. Mutta eräät pitemälle ejhtineet ovat alkaneet olemaan sitä mieltä että tekemiseni ja osaamiseni on sitä luokkaa. Että minun pitäisi harkita jotain muuta harrastusta!!!!!!!!! En ole samaa mieltä!! kun ottaa huomioon että olen treenannut puoli vuotta ja toki haluisin kehittyä eteen päin lajissa. Kukaan ei ole muuta kuin vihjannut. mutta tyyliin että voin loukata jotenkin itseni jos harrastelen vielä jonkin aikaan....Mutta mitä minun tulisi tehdä?????

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+3

      Tuohon on mahdoton sanoa mitään, kun et kertonut miksi muut ajattelee ettei taekwondo sovi sinulle. Onko vika liikunnallisessa lahjattomuudessa, luonteessa vai jossain muussa? Tiedän yhden rämäpäisen ja kokeilunhaluisen ADHD-pojan, jolle ohjeiden kuunteleminen/noudattaminen tuottaa pahoja vaikeuksia eikä maalaisjärkikään estä sitä tekemästä toinen toistaan hölmömpiä tempauksia. Jos se alkaisi harrastaa taekwondoa, jollekin kävisi varmasti huonosti.

    • JKAS

      No se on ihan normaalia näissä piireissä. Jos kehityt liian hyväksi lajissa, etkä kuulu ns "inner circle"-joukkoon, syntyy sellainen hyljeksintä-ilmiö. Googleta wikipediasta korruptio, nepotismi, se on ihan tuttua palloilulajeistakin. Taekwondoa pitäisi jonkun ulkopuolisen tahon valvoa, mutta kun ei ketään kiinnosta moisia apinoita valvoa.

      Kova meteli vaan asiasta päälle ! Puhu mahdollisimman monelle kaverillesi ongelmasta. Yhteisöllisyydellä tuollaiset öykkärit on mahdollista saada kuriin. On ihan tuttua jo kaukaisista ajoista lähtien että liian hyvät harrastajat pyritään savustamaan seurasta ulos.Se on kateutta ja yläluokkaisuutta (porvarillisuutta), jota pystytään hallitsemaan tosiaan sillä yhteisöllisyydellä. Jos olet kouluikäinen niinkuin luulen, niin tuttavapiirisi mielellään puuttuu tällaisiin ongelmiin. Niihin kannattaakin puuttua nimenomaan nyt, työikäisenä se onkin sitten paljon vaikeampaa...

    • 7+20

      Kannatta vaihtaa lajiin, jossa on vähemmän idiootteja

      • 6,vw5y

        Missähän kamppailulajissa seurat eivät olisi miehitetty idiooteilla? Kiinnostaisi ihan tietää?


    • sama laji

      Hyvin otsikoitu viestiketju. Todella outoa on toiminta seurassasi, jos seuran jäseniä ja samalla harjoittelukavereita tällä tavoin kohdellaan. Et varsinaisesti viestissäsi sano, mutta ymmärrän, että kyse ei ole ohjaajista/opettajista, kun puhut näistä arvostelijoista. Oikeastaan joka tapauksessa olisi ehkä syytä avata enemmän keskustelua ja selvittää kenellä kenkä puristaa ja miksi.

      Meidän seurassa jokainen harjoittelija tulee mukaan omilla vahvuuksillaan ja heikkouksillaan. Kaikki sopii joukkoon ja "kilpailee" ainoastaan itseään vastaan. Samaan muottiin ei yritetä kaikkia änkeä. Ketään ei todellakaan saa alkaa savustamaan pihalle seurasta vain siksi, ettei satu joku seikka miellyttämään.

      Idiooteilta kuullostavat kyllä...

    • Ping Pong

      Ootko ajatellu alottaa pingiksen peluuta?

    • taekwondo1

      Täh! Siis kyl meiän seurassa saa ainakin ihan kaikki treenata!
      Joillakin on jopa jotain vammoja, mutta silti ohjaajat aina keksii niille semmosta tekemistä että pystyy tekemään.

      Hullussa seurassa taidat harrastaa.
      Mäkään en ollu mikään luonnonlahjakkuus kun alotin, mut tosi paljon ohjaajat kannusti. Tosin mun seura onki vissiin suomen paras, eli Budokwai Taekwondo ;)

    • hosuli2

      Puoli vuotta on niin lyhyt aika ettei se kerro henkilön oppimispotentiaalista vielä paljon mitään. Ainoa selitys, jonka itse keksin tuolle tilanteelle, olisi jonkinlainen asenneongelma. Eli jos henkilö ei kuuntele neuvoja, hosuu, purnaa, käyttää liian rajuja otteita, potkii esimerkiksi paritreeneissä liian lujaa (aloittelijoille yleinen ongelma kun ei hallita omia voimia ja tekniikkakin on vielä mitä sattuu). Silloin ei ole muilla enää kivaa ja voi tulla sellainen olo että tuolle henkilölle ei tämä laji taida sopia.

      Hyvin pienessä seurassa voi tietysti tulla ongelmaa siitäkin, jos muut edistyvät kovin paljon nopeammin ja turhautuvat siihen että yksi ei pysy mukana mutta taekwondo on kyllä lajina sentyylinen ettei sen pitäisi oikeasti olla haitta, kyllä siellä takarivissä voi keikkua mukana vaikka tekisikin jutut vielä vähän sinnepäin (kokemusta on). Ja aloittelijaryhmästä tässä kai kuitenkin on kyse joka tapauksessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe