Mondeo 1,8 vn 2002 takaluukku reistailee

folke

Aukeaa ainoastaan, kun painaa kaksi kertaa nopeasti kaukosäätimestä. Ei aukea kahvasta, ei sisältä napista eikä avaimella. Mistä vikaa voisi hakea. Kokemuksia?

13

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köfffff

Kittivika.
      Takaluukusta pudonnut kittiä lukkoon ja lukko ei toimi....

hihhiiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Köffff kiitos viime yöstä. Ei meistä varmaan kukaan istu viikkoon...... Kiitos vielä oli ihanaa ;)
        Nähdään klubilla. Halit !!!!! Myös veljellesi.

• autmond

rasvaa lukko ,tarkista vaijeri,ym,tee pientä huoltoa

• Mondeo 2001

Mulla on sama vika...kesällä aukeaa, mutta nyt ei ole auennut 1/2 vuoteen! Panin nyt sisälämppärin puhaltamaan suoraan takaluukkuun jos sais sen auki. CRC vois olla kuulemma kova sana :)

• fjogss

Vaihda takaluukun mikrokytkin. Hintaa noin 80 euroa.

• lukkoon itsestään

Minulla teki saman kun otin ovien lukituksen sulakkeen pois.

• Mulla taas ei takaluukku mene enää lainkaan lukkoon, eli on aina auki.
      Vielä muutama päivä sitten aukesi aina, kun auton käynnisti, mutta jäi kiinni kun kävi sulkemassa.

• köfffff

Juu..siellä varmaan iso klönntti kittiä lukossa, ku ei mene kiinni..

hahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hihhhhiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Hei Köffff täällähän sinä heilut vaikka voisi heilua takana.... tiedät kyllä pupuli mitä tarkoitan. Älä ole vihainen siitä prinssinakki vitsistä, totuus vaan kirpaisee joskus. Kyllä se mulle Pekan kanssa kelpaa se kun on niin söpö eikä satu yhtään. Soita mulle PLEEEESSSS.... sovitaan tapaaminen ja ota veljes mukaan, te sovitte niin hyvin yhteen.....

• köfffff

Helpottiko ????

hihhiiiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Ei kulta ei helpottanut mutta heti kun sinä tulet minuun ja Pekkaan niin helpottaa. Etkö vieläkään ole antanut anteeksi prinssinakki vitsiä ? Mehän todistimme että sinulla on suurempi ainakin 5 mm pidempi ja paksuus oli sama. Se on ihana kun se ei satu. Tule kulta illalla klubille ja veljesi mukaan. Poraillaan.

• Foorttisti

Mondeo 1,8 sedan vm 2002. Tuttu vika, ei vaan korjaan, merkkikohtainen ominaisuus. Pakkasilla aukeaa vain kaukosäätimellä. Raja on jotain - 10. Mutta, kun ilma lämpenee, niin aukee myös sisältä napista ja kahvasta. Kesää kohti mennään, joten tämä ominaisuus poistuu hetkeksi aikaa.

• korjaa, älä kärsi

Ei se ole ominaisuus...vaihdat vain mikrokytkimen jos kumi on haurastunut ja päästää kosteutta sisälle. Sen jälkeen toimii -30C pakkasellakin!!!! Itellä 3. MK3 enkä ole vikaan törmännyt!!

Maksaa muutaman kympin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe