Mondeo 1,8 vn 2002 takaluukku reistailee

folke

Aukeaa ainoastaan, kun painaa kaksi kertaa nopeasti kaukosäätimestä. Ei aukea kahvasta, ei sisältä napista eikä avaimella. Mistä vikaa voisi hakea. Kokemuksia?

13

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köfffff

Kittivika.
      Takaluukusta pudonnut kittiä lukkoon ja lukko ei toimi....

hihhiiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Köffff kiitos viime yöstä. Ei meistä varmaan kukaan istu viikkoon...... Kiitos vielä oli ihanaa ;)
        Nähdään klubilla. Halit !!!!! Myös veljellesi.

• autmond

rasvaa lukko ,tarkista vaijeri,ym,tee pientä huoltoa

• Mondeo 2001

Mulla on sama vika...kesällä aukeaa, mutta nyt ei ole auennut 1/2 vuoteen! Panin nyt sisälämppärin puhaltamaan suoraan takaluukkuun jos sais sen auki. CRC vois olla kuulemma kova sana :)

• fjogss

Vaihda takaluukun mikrokytkin. Hintaa noin 80 euroa.

• lukkoon itsestään

Minulla teki saman kun otin ovien lukituksen sulakkeen pois.

• Mulla taas ei takaluukku mene enää lainkaan lukkoon, eli on aina auki.
      Vielä muutama päivä sitten aukesi aina, kun auton käynnisti, mutta jäi kiinni kun kävi sulkemassa.

• köfffff

Juu..siellä varmaan iso klönntti kittiä lukossa, ku ei mene kiinni..

hahhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hihhhhiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Hei Köffff täällähän sinä heilut vaikka voisi heilua takana.... tiedät kyllä pupuli mitä tarkoitan. Älä ole vihainen siitä prinssinakki vitsistä, totuus vaan kirpaisee joskus. Kyllä se mulle Pekan kanssa kelpaa se kun on niin söpö eikä satu yhtään. Soita mulle PLEEEESSSS.... sovitaan tapaaminen ja ota veljes mukaan, te sovitte niin hyvin yhteen.....

• köfffff

Helpottiko ????

hihhiiiiiiiiiiiiii

• Matti ja Pekka

Ei kulta ei helpottanut mutta heti kun sinä tulet minuun ja Pekkaan niin helpottaa. Etkö vieläkään ole antanut anteeksi prinssinakki vitsiä ? Mehän todistimme että sinulla on suurempi ainakin 5 mm pidempi ja paksuus oli sama. Se on ihana kun se ei satu. Tule kulta illalla klubille ja veljesi mukaan. Poraillaan.

• Foorttisti

Mondeo 1,8 sedan vm 2002. Tuttu vika, ei vaan korjaan, merkkikohtainen ominaisuus. Pakkasilla aukeaa vain kaukosäätimellä. Raja on jotain - 10. Mutta, kun ilma lämpenee, niin aukee myös sisältä napista ja kahvasta. Kesää kohti mennään, joten tämä ominaisuus poistuu hetkeksi aikaa.

• korjaa, älä kärsi

Ei se ole ominaisuus...vaihdat vain mikrokytkimen jos kumi on haurastunut ja päästää kosteutta sisälle. Sen jälkeen toimii -30C pakkasellakin!!!! Itellä 3. MK3 enkä ole vikaan törmännyt!!

Maksaa muutaman kympin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      77
      3392
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1284
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1071
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1036
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      42
      760
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      729
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      683
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe