Löytyyköhän apuahomeopatiasta? Lääkitystä ei vielä ole aloitettu ell. neuvojen mukaan, mutta silti ikävä sairaus - ja apu olisi tervetullut! Kokemuksia? Neuvoja?
Koiran epilepsiaan?
5
542
Vastaukset
- Smiley
Apua homeopatiasta? Niin vähän pelkäsinkin....
- Luontaishoitaja
Kyllä koiran epilepsiaan löytyy apua sekä homeopatiasta, että muista siihen yhdistettävistä luontaishoidoista.
- 2xlabbis
kyllä apua löytyy ja mulla on yhteystietojakin jos olet pääkaupunki seudulta?
Kerro vähän enemmän mikä rotu, ikä jne.....
Mulla on labbispoika jolla on epilepsia.
Nyt kirjottelen töistä mutta palaan ruudun ääreen maanantaina ja otan kotoa yhteystiedot mukaan jos haluat? - tajoti
hei! jos vaan jollakin on jotain numroita tai muuta miten saa apua koiralle joka saa epilepsia kohtauksia, niin ilmoitelkaa ihmeessä, se on ihanaa ku on ihan oikeestikki olemassa kenneleitä jotka teettää sairailla koirilla pentuja ,,,
- ei apua
Valitettavasti homeopatiasta ei ole apua koiran epilepsiaan. Pentutehtaita vielä törkeämpiä rikollisia ovat eläinhomeopaatit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532