En halua käydä armeijaa, en sivaria, en rangaistusta. Vain siksi ettei kiinnosta ja se hukkaan heitett aika. Minulla on tänävuonna kusunnat enke mene edes sinne.
maailma on kehittynyt mitä vapautuksiin tulee,
Käyn yhdellä tai useammal psykiatrilla kertomaas itsemurha.ajatuksista. Kannabis ja alkoholiongelmastani, Spontaanista väkivaltaisuudestani.
Jos ei vapautus tule viillän itseäno julkisella paikalla. Poliisi tulee paikalle samoin ambulanssi. Kerron tekeväni itsemurhan mikäli minut pakotetaan armeijan alistukseen.
Tarpeen tullen alan paiskoa tavaroita pysk. vastanotoola. Kyllä vapautuksen saan ei aio totella käskyjä edes kutsuntatilaisuusksissa. Aion häiriköidä huutaa kapiaisten simienalla, rikkomalla paikkoja. Ihan hyvin viitää kummatkin rantaaet auki ja huutaa kuin ville-eläin.
Vapautus tulee. Jos joudun käsytettäväksi. Aloitan sellaisen riehunnan, että toiset sassa tilanteessa oleavt. Alkaavat pelkäämään minua.
Armeijaan en mene, en srita asevelvollisuut en sivari ym.
OLen häirikkö joka passitetaan mielisairaalaan. Ja sieltä kirjoitetaan uusi EI KELPAA PALVELUKSEN.
En ole isänmaallinen. Pyyhin takapuoleni somenleijona wc-paperilla.
Kertokaa te soiset siellä kutsunnoissa, ettei huvitatulla. Jos joudut sinne sekoile sinuun kiinnitetaan huomiöt ja voit saada vapautuksen.
Elän jo nyt tuilla eikä minulla ole koulutusta muutakuin peruskoulu. 450e/kk sillä kieltäydyn jakossa myös työnteosta.
valtiomme on vanhanaikainen huono maa, joka olettaa kaikkiean miespuolisten käyvän armeijan.
JOs sinne joudun, näkevätkän minut. Viillän ranteet auki ja villään itseäni muualtakin.
Ja villän toisten nähden.
Jos ei minua vapauteta jään kotiin odottamaan poliisin hakua. Poliisein tulleesa olen viiltänyt jo kurrkuni auki sitten viranhaltijat vievät minut sairaalaa ja siitä mielisairaalan.
Miksi minun pitäisi suoritta asevelvollisuus olenko jollekkin velkaa.
Siirrytään palkka-armeijaan.
valtion pitää jättä itsemurhakandidaatin, viiltelijä ja kaikki halukkaat rauhaan.
Pois kansalaisuus minulta... Suomi on huonomaa, joka ei ymmärrä miten huonosti nuoret intti-ikäiset miehet voivat.
Säästöäkin kertyisi, mikäli armeija lopetettaisiin.
Luulettko savanne minut ruotuun? Ette saa....
Vapautus mielessä.
talonmiehenmies
2
336
Vastaukset
- Vahva Nuori Mies
epin 5/5
- Hejio
Näytä tuo sun kirjoitus, ne antaa vapautuksen saman tien. Tosin joudut kyllä ammattiauttajalle, mut sehän ei näköjään haittaa (sanoisin jopa et siitä on sulle hyötyä..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408