Maalaus ja laatoitustyöt

rakennusmies2

Olen 33.v. Viro rakennusmies ja etsin rakennustyöt suomessa. Olen rakennusalalla työskennelleet 10 vuotta. Kokemus remontointi ja maalaustyös yli 5 vuotta ja laatoitustyös 2 vuotta. Olen lopettanut Tallinnan rakennuskoulu.

4

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savolax@tt

      Maksan 9.55 plus 18.5~7.7 prosentti lisät noin 12 e yhteensä, ota yhteyttä. import.payments(a)gmail.com saat yhteystietoni. Keskustellaan lisää.

    • mukavaa3

      Avalik töökoht ehitusplatsile!

      Avalik töö on ajutine tasuline töö või pikaajalist projekte. Kuopios on hauks elada ja teha tööd. Ehitusplatsil töökohti avatud. Maalikunstnik, puusepp, plaatijate. Hea palk, küsi lisa! Usaldusväärsed maksjad Kuopios. Me ei kasuta alkoholi ega narkootilisi aineid, paljudes ettevõtjatel on selliseid probleeme meil ei ole.

      urakkatarjous.info(a)rocketmail.com

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O717SbT0wcw

      • rakennus make

        hei . maksan 12e lapaseen ??


    • zattahan

      Hei

      Täällä töitä ahkeralle remonttitöiden moniosaajalle. Remontoitavat kohteet lähinnä Kanta-Hämeessä sekä Pirkanmaalla. Asunto järjestyy. Työt projektiluonteisia. Palkka sop mukaan. Jos kiinnostaa niin laita viestiä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe