Ostin noin kuukausi sitten Siemens ST60:n ja ihmettelen miksi ihmiset valittaa tällä palstalla ongelmista.
Esimerkiksi:
- joystick toimii vallan upeasti muutaman päivän harjoittelulla, en vaihtaisi näppäinhässäkkävaihtoehtoihin
- minun puhelin ei ole kertaakaan jumiutunut, SMS- ja MMS-viestejä on lähetetty/vastaanotettu kymmenittäin; ei ongelmia
- Smart Tool (saapi Siemensin sivuilta) on näppärä (tosin ulkoasultaan aneeminen, mutta sehän ei ole pääasia) ja kun yhdistää käyttöön ohjelmat dBpowerAMP Music Converter (tällä saat mp3:t Wav-tiedostoiksi) ja Yamahan WSC-MA2:n (tällä saat wavit smaffeiksi (.mmf)) niin jopa onnistuu soittoäänien lisääminen, vieläpä täysin ilmaiseksi (pääseehän soittoäänipalveluissa yleensä kuultelemaan/tallentamaan mp3-biisejä). Kaikki em. ohjelmat löytyy netistä ilmaiseksi.
Liekö minun puhelimessani sitten uudempi softa kuin valittajilla, mutta voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen 8 Nokia-vuoden jälkeen, johon mahtui mm. 8210:n näytön vaihto 3 kertaa, 6100:n nuolilärpäkepainikkeen rikkoontuminen 2 kertaa, 6210:n makaaminen huollossa yli kuukauden omituisten jumitilanteiden jälkeen, jotka kaiken kukkuraksi jatkuivat vielä huollon jälkeen (ilmeisesti siellä oli kuitenkin säädetty jotakin jumigeneraattoria vähän toiseen suuntaan, koska jumitilanteet harvenivat ensin ensiintyneestä pari kertaa viikossa noin yhteen
kertaan viikossa). Hyvät nokialaiskokemukseni loppuivat tuossa 1998/1999-korvilla, en vain uskaltanut vaihtaa merkkiä ennen kuin nyt. Valitettavasti minulla ei ole kokemuksia muista puhelinmerkeistä, mutta tähän Siemensiin olen nyt tyytyväinen.
ST60 toimii upeasti
6
1043
Vastaukset
- kokeile edes
muita
- ST60 toimii surkeasti
Luuri joka ostettu 2,5kk sitten ei todellakaan toimi...
Pikku lista:
-Käyty Tallinassa ja palattu Helsinkiin -> puhelin luulee olevansa Tallinassa/Eestissä
-Oltu paikassa jossa ei ole kenttää -> Siirrytty paikkaan jossa on kenttää -> Vain hätäpuhelut mahdollisia.
-Välillä puhelin ei sammu kunnolla, vaan jättää näytön päälle.
-Näytönsäästäjä lähtee itsestään pois päältä(puhelin makoilee pöydällä, ei saavu viestejä tms. jotka voisivat olla syynä)
-Taustavalo jää päälle, eikä sammu ennenkuin sammuttaa puhelimen.
-Nauhoitetuissa videoissa ei ole ääntä(muilla puhelimilla nauhoitetuissa).
Niin joo, versio on(tämänhän saa näkyviin näppäilemällä *#06#):
040305n-03.0A
MJ2E.MIC-0.30D
DPWME- kumma
ja pitäis pelata ????
- Ihmettelijä
Jaa-a, täsmälleen samanlainen sarja näyttäisi tässäkin puhelimessa olevan.
Ulkomailla en ole käynyt tämän puhelimen kanssa, joten en osaa siihen ongelmaan kommentoida. Muita mainitsemiasi ongelmia en (myöskään) ole havainnut.
Jos vikoja todellakin esiintyy noin paljon puhelimissanne, kannattaisi palauttaa mokomat maanantaikappaleet myyjälle. Takuutahan tässä kapulassa on 2 vuotta ja moiset viat ovat selvästi valmistusvikoja, eikä esim. puhelimen väärästä käyttämisestä tai pudottamisesta aiheutuvia. - korjaa
Ihmettelijä kirjoitti:
Jaa-a, täsmälleen samanlainen sarja näyttäisi tässäkin puhelimessa olevan.
Ulkomailla en ole käynyt tämän puhelimen kanssa, joten en osaa siihen ongelmaan kommentoida. Muita mainitsemiasi ongelmia en (myöskään) ole havainnut.
Jos vikoja todellakin esiintyy noin paljon puhelimissanne, kannattaisi palauttaa mokomat maanantaikappaleet myyjälle. Takuutahan tässä kapulassa on 2 vuotta ja moiset viat ovat selvästi valmistusvikoja, eikä esim. puhelimen väärästä käyttämisestä tai pudottamisesta aiheutuvia.sen eikä kestä kuin 2-3kk
- :::
Ostin puhelimeni huhtikuussa ja puhelimessani oli samanlaisia kujeita...ei sammunut kunnolla tilttasi kun kirjotti viestejä nopeasti, videossa ei ääntä ja ei tunnistanut smart toolia. Vein kännykkäni huoltoon ja takasin tuli aivan uusi kone...uudella versiolla ja viat on poissa. Joten suosittelen kännykän huoltoon viemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483