kuinka kaunan sulla kesti oppia piirtämään kunnolla

halluutietää

mangaa? Siis sillai esim niin hienosti että kaverit on päivitelly että 'miten osaat piirtää noin hyvin'? Eli suurin piirtein näin hienosti
http://www.youtube.com/watch?v=vsaV0ydYb1Q
http://www.youtube.com/watch?v=F4_gEDPCcvY
eikä välttämättä ees noin hienosti, mut you know:)
ja niin, onko teillä ollu taiteellista lahjakkuutta jo ennen kun rupesitte harrastamaan mangan/animen piirtämistä? Haluisin tietää että kuinka paljon se "haitari" siihen oppimiseen on (abouttiarallaa, siis)

7

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halluutietää

      anyone?

    • trallalaaaa

      Onko tuo sun omatekemä? Mut kuitenkin, mä oon mielestäni ihan hyvä peruspiirtäjä, mut silti tarviin vielä reilusti harjotusta, ennenkun saan tehtyä tommosenkaan. Silti jo vuodessa huomaa, että on kehittynyt, kun vertailee töitään ! Mun oma mielipide on, että varmaan pystyy piirtämään jo tolleenkin 2-3 vuoden päästä, jos amatöörinä aloittaa. Kauanko sulla sitten meni piirtämisen '' opetteluun '' ?

    • Nuppitahtooyaoita

      En vieläkää osaa piirtää niin hyvin ku toivoisin, paitsi yks työ onnistu mun mielest tosi hyvin siihen verrattuna et käytin mallia vaan torsojen piirtämisee koska en osannu piirtää suutelevii heppui. :D Mut täytyy kyl viel harjotella tosi paljon, ennenku oikeesti osaan piirtää kunnon fanarttii.. xd

      • otakuonna~

        Suunnilleen koko elämäni tähän mennessä oon piirtänyt. Pienenä piirsin toki vain joitain epämuodostuneita ihmisiä ja pelkkiä kuvioita, mutta piirtämistä sekin. Oon nyt 13v tyttö ja mielestäni ihan kehittynyt piirtäjä. :) Joskus käytän mallia, joskus en. Piirrän pääosassa manga/anime tyylisiä tyttöjä/naisia ja poikia/miehiä. Olen kuulemma tosi nopea piirtämään..mistä lienee tullut... (^_^;) Äitini on myös hyvä piirtäjä ja olen varmasti perinyt osan taidosta häneltä. Mutta piirtämisessä voi kuka tahansa tulla hyväksi/mestariksi, kun vain on kärsivällisyyttä, aikaa ja intohimoa harjoitella. :)


    • pumpkin

      en ole varmaan vuotta pidempään piirtänyt kunnolla manga tyylisiä hahmoja. Onhan siinä ajassa kyllä kehittynyt huomattavasti. Taisin aloittaa lähinnä erään manga sarjan hahmojen kasvoista ottaen mallia useammasta kuvasta jne... ja kyllä siinä sitten mieleen alkoi pikkuhiljaa painua erilaisia esim silmiä mieleen =D nykyisinkin kasvoja onmielestäni kaikista helpoin piirtää, mutta kyllähän vartalot mukaan tulee vaikkei niin monimutkaisia ja hienoja asentoja oikein saa paperille haluamallaan tavalla tehtyä. edelleen vaikka lukiessa kiinnittää huomiota vaik silmiin tai käsien asentoon ja yrittää niitämyöhemmin muistella. :) poikia/miehiä on jotenkin "helpompi" piirtää en tiedä miksi mutta kun alkaa hahmotella yleensä lopputuloksena on poika ;)
      en vain millään keksi uusia hiustyylejä niin naisile kuin miehillekkään. Kadulta kyllä bongaa hienoja tukkapehkoja ja olen niitä joskus yrittänyt piirrellä hahmoillle :) joskus hyvällä menestyksellä joskus huonolla...

      tulipa pölistyä ;D

      • Rocket ♥

        Osaanhan mä jotenkuten piirtää, mutten mielestäni ole kovin hyvä... En jaa piirustuksiani kavereille niin eivät he niitä oikein kehu. Sori nyt vaan kuka tuon alemmasta linkistä avautuvan piirrustuksen on tehnyt mutta paremmin osaan hän. Ihmisiä piirrän joskus, mutta myös manga koiria. ( tälläisiä sarjoja ovat Ginga Densetsu Weed&Ginga Nagareboshi Gin ) vuodessa olen oppinut koiria piirtämään ja pikkuisena katsoin aina isosiskon kirjoista malleja piirtäessäni ihmisiä.


    • OmppuNinja

      No.. mul ainakin kesti 2 vuotta opetteluun, ja oon yrittäny opetella piirtämään paremmin, kaverit aina kyselemässä että 'miten sä osaat piirtää noin hyvin?' :D mut siin kestää joku 2-3 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe