Aloitin tänään ryyppäämisen taas tuttuun tapaan tyhjään mahaan. Alkupuoliskolla oli aika kovakin nälkä, mutta se tunne haihtuu hetkessä, kun vain kiskoo kaljaa.
Sisuskalukivutkit loppuvat aina kuin seinään, samassa yhteydessä. Ennätys on lähes 2 vuorokautta putkeen, pelkkää ryyppäämistä ilman murustakaan. Mistä tämä kertoo? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ihmetyttää.
Alkoholi korvaa ravinnon?
23
457
Vastaukset
- Kylmät kädet
15 olutta tyhjään mahaan 14 tunnin aikana. Olo ei edes ole kovin humaltunut.
Mun on oikeasti lopetettava tämä touhu jollakin tavalla. Taloudellisesti kestämätön tilanne, mikä aiheutti Opamoxien tulon kuvioihin mukaan.
En ymmärrä, miksi ihmiselle ei myönnetä eutanasiaa. Olen täysin toivoton tapaus huomioon ottaen sen, että voisin jollakin tapaa rakentaa tätä yhteiskuntaa. En voi. Aiheutan vain turhia kuluja.
Elämäni on farssi. Sossulappujen täyttelyä, jne. - K k
Psykoosipiirteinen persoonallisuus. Mitä helevettiä se edes tarkoittaa?
- lisäys:
Diagnoosi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä skitsofrenian kanssa.
- hiton psykoosi
lisäys: kirjoitti:
Diagnoosi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä skitsofrenian kanssa.
Seronil-kuurin aikana sekoilin Maikkulan keskustalla. Silloin mulle lyötiin tuo diagnoosi. Se oli silloin ja olen täysin eri ihminen, kun lopetin sen lääkkeen.
- K k
hiton psykoosi kirjoitti:
Seronil-kuurin aikana sekoilin Maikkulan keskustalla. Silloin mulle lyötiin tuo diagnoosi. Se oli silloin ja olen täysin eri ihminen, kun lopetin sen lääkkeen.
Kyllähän ihmisestä saadaan mielenvikainen helpommallakin, kun sille vain syydetään kaikenmaailman lääkkeitä. Ennen niitä olit täysin normaali.
- ½ cm askeleet
Puolihullu.
- Kylmät kädet
½ cm askeleet kirjoitti:
Puolihullu.
Kun diagnooseja ruvetaan jakelemaan satunnaisten tekojen perusteella, ennen pitkää sinustakin kyllä saadan aivan varmasti hullu.
- ½ cm askeleet
Kylmät kädet kirjoitti:
Kun diagnooseja ruvetaan jakelemaan satunnaisten tekojen perusteella, ennen pitkää sinustakin kyllä saadan aivan varmasti hullu.
Vastasin kysymykseen "Psykoosipiirteinen persoonallisuus. Mitä helevettiä se edes tarkoittaa?" Se tarkoittaa siis puolihullua.
- Kylmät kädet
½ cm askeleet kirjoitti:
Vastasin kysymykseen "Psykoosipiirteinen persoonallisuus. Mitä helevettiä se edes tarkoittaa?" Se tarkoittaa siis puolihullua.
Järjetöntä lyödä ihmiselle leimaava diagnoosi jonkun yksittäisen sekoilun takia.
- ?????????????
Miten hitossa joku voi käyttää 15 kaljan juomiseen 14 tuntia? Menee kalja täysin hukkaan tuolla tunti per tölkki tahdilla, maksa kerkeää polttaa kaiken sitä mukaa kun juo eikä humalaa tule.
Itsellä menee noin 4-6 tölkkiä per tunti. Ei kaljasta muuten saa kännejä.- K k
Juu jos silloin tällöin juo. Meikällä 3 vuoden putki.
- olutveikko
Kylmis alkaa olla loppusuoralla.
Luulisin että sekin on kehittänyt tilanteensa järjettömällä kännäämisellä mielihyvän saavuttamiseksi ja nyt lähinnä jäähdytellään oloja.
Nykyään kunta hakee raadon pois jos kuolinpesästä ei löydy varoja.- K k
Tämä kylkiluukipu on kummallinen.
- tuttua huttua
Siis alkoholismin kehittyessä tarpeeksi pitkälle ihminen yleensä jättää syömisen ja siirtyy "nestemäisen ravintoon". Onhan oluessa niin paljon kaloreita et ei sitä juodessa nälkä tuu. Paasto tekee hyvää sillä ylimääräinen rasva poistuu ekaksi maksasta :D
- Tuurijuopottelija
Kylmis ala tekemään videoita youtubeen sun elämästä, vrt. niilo22, djpate246, markorepairs, crikez jne. Sellasta tyhjäntoimittajien arkirutiinia on viihdyttävä seurailla konjakkia naukkaillen. Sen tölkinhuuhtomisvideon perusteella vaikutit sopivan sekavalta että niitä jaksaisi seurata
- Lakkala
Itekkin oon meinannu tätä monesti ehdottaa. Kylmiksestä tulis hyvä vloggaaja. Noben hakureissuja lidlistä ja ryyppäämistä.
- Kylmät kädet
Lakkala kirjoitti:
Itekkin oon meinannu tätä monesti ehdottaa. Kylmiksestä tulis hyvä vloggaaja. Noben hakureissuja lidlistä ja ryyppäämistä.
Lensin kerran pihalle Lidlistä niskaperseotteella kahden vartijan toimesta, kun eivät myyneet minulle alkoholia. Jos menen sinne kameran kanssa, soittavat varmasti poliisit.
- ennätysten yö
Kylmät kädet kirjoitti:
Lensin kerran pihalle Lidlistä niskaperseotteella kahden vartijan toimesta, kun eivät myyneet minulle alkoholia. Jos menen sinne kameran kanssa, soittavat varmasti poliisit.
Kunnon urheilumies laittaa poliisille vähän hanttiin tai sitten otetaan juoksuskabat.
Reilut kisajuomat pitää olla nautittuna. - Kylmät kädet
ennätysten yö kirjoitti:
Kunnon urheilumies laittaa poliisille vähän hanttiin tai sitten otetaan juoksuskabat.
Reilut kisajuomat pitää olla nautittuna.Järjestystä valvovan henkilön väkivaltaisesta vastustamisesta saa yhtä kovat rapsut, kuin virkavallan vastustamisesta. Eli 96 euroa minimissään, oliko se nyt 16 päiväsakkoa tai jotain sinnepäin.
Lisäksi vartijat turvautuvat paljon helpommin siihen pippurisumutteeseen. Et pysty pitämään silmiäsi auki enää sen jälkeen, vasta kun tuntien huuhtomisen jälkeen.
Tuntuu paljon pahemmalta, kuin sipulinleikkaaminen.
- juomisen lopetus
Sinä kylmät kädethän olet vielä verraten nuori, ja voit lopettaa alkoholin juonnin.
Kannattaisi lähteä hakemaan apua, mielenterveystoimistoon, ja pyydät terapiaa, sillä onhan sulla joku syy jonka takia juot, joku purkamaton ahdistus, niinhän se lähes kaikilla alkoholisteilla on.- Kylmät kädet
En pidä elämästä. Se on se syy. Onnistuneessa nousuhumalassa se menettelee.
- staalinin kanava
Kylmät kädet heittää hyvää läppää palstalla. Sinä "juomisen lopetus" voisit mielestäni painua helvettiin täältä palstalta pilaamasta hyvää keskustelua. Jos juopottelu ei sinua kiinnosta, miksi täällä kirjoittelet? Luuletko olevasi joku messias toisia neuvomaan? olet ikävystyttävä kuiva juoppo. Hirtä itsesi.
- ööli
Jos vaikka jotain stouttia tai muuta paksua tummaa olutta juo, sehän on melkein kuin nestemäistä ruisleipää. Toki sillä nälkä lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439688Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.704943"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn594317Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1372826Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1302652Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji1752475Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait241834- 201617
Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.361530Älä nyt ainakaan pelkää
että enää yritän lähelle. Kyllähän toisen rajoja on kunnioitettava. Olen ymmärtänyt täysin, että en kiinnosta sillä tava72980