Cantina Pub Petonen

vbn1223

Huomasin että on tämmöinen puari lähellä paloopistoa.
minkälainen päikka on? onko kokemuksia.?

32

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 851

      En oo käynyt, mutta kun 90-luvulla pitivät avajaisia niin iloinen möyke kuului lähes puolen kilometrin päähän.

    • Imimiteetisuojattu

      Kannattaa sinne nimenomaan mennä. On hyvä paikka. Kerran sain siellä seuralaisen.

      • tri tulppa

        Lähtikö se antibiootilla?


      • Anonyymi

        Minä sain kerran siellä turpaan.


    • Henry J Haulikko

      Alempien sosiaaliryhmien räkälä, siinä missä muutkin petosen kuppilat. Kaikki täysjauhoiset menee keskustaan, jos nyt ollenkaan kapakoissa istuvat.

      • Uletias

        Missä sitten pano-opiston pojat tykkää käydä. Ostaako ne pussikaljaa, panokalliolla niitä juoden?


    • vbn1223

      hyvä tietää, taidan mennä keskustaa, pikkusen ihmettelen
      miksi porukat aina haukkuvat kaikkia petosen kuppiloita räkälöiksi, onko niissä todellakin saatanan huonoa väkeä?
      eli spurgut vain viihtyy niissä.
      mites ottopoika keskustassa, kokemuksia?

      • ex mies

        soellä varatut naiset istuu ja vonkaavat jos joku tarjoaisi tuopin. Tooset kun sitä huomiota haöuavat hinnalla millä hyvänsä.


    • Tyytymätön

      Majakka oli ihan ok, mutta eivät hölömöt enää näytä Kalpan pelejä, joten eipä tartte sinnekkään mennä.

    • petosenpoekia

      itse kävin kesällä yhden juomassa siinä, ei valittamista ihan mukava istua siinä terassilla :)

    • heviäijä

      siellä saa huonoja naisia ja porukka on ihan perseestä!!!

      • arvaus_vain

        onkohan tällä "heviäijällä" sytytys kohdillaan kun nostanut kaksi vuotta vanhan ketjun?
        Ilmeisesti Julkulasta porukkaa päässyt lomille kun näitä nostelijoita ilmestynyt!


    • viisioikein

      Paikka on kuin LOTTOVOITTO !

      Todella mukavia ihmisiä ja juuri koskaan ei ole sellaisia jotka eivät pärjäisi alkoholin kanssa ja ilman !

    • Laulajapoika

      Huomenna viimeistä päivää auki.. Kaksi talon asukasta oli Cantinan kertoman mukaan Kiinteistö KYS:lle valittaneet, minkä vuoksi baarin vuokrasopimus on irtisanottu.

      Mukavia kokemuksia ja oli hyvä paikka ja hyvä karaokelista..

      • porvari

        Vielä kun saataisiin Karhupesä suljettua, se toinen Pyörönkaaren ongelmapesäke.


      • porvari kirjoitti:

        Vielä kun saataisiin Karhupesä suljettua, se toinen Pyörönkaaren ongelmapesäke.

        Vieläkö sekkii pesä on olemassa:D Meekäpoeka pisttäöty siinä joskus toestakymmentä vuotta sitte ja tek semmosen huomijon jotta asijjakaskunta taes koostuva enempi muista ku älymystön evustajista:D:D:D Mut tässä totteemuksessa ee tarvihe nähä minkkäällaesta syrjivvöö asennetta:D:D:D:D


      • Hölmöläisten_hommaa

        Mistähän Kiinteistö KYS löytää uudet vuokralaiset tuohon tilaan? Voi olla vaikeaa. No talon asukkaat maksavat tyhjien tilojen ylläpidon vuokrassa.


      • Nimimerekki

        Yksi liiketila tyhjänä.. voi miten ikinä kiinteistö kys selviää tästä pahasta ongelmasta. Toivottavasti asukkaat osaavat hakea kriisiapua :(


    • ärränkierrän

      R-kioski joutas lopettaa pyrönkaarelta, tai hankkisivat vessan, kun kerran juovat kioskin anteja niin hommaisivat kusipaikan, nyt kuseksivat kadulle ja pihoihin. ei minkäänlaisia tapoja ole näillä juopoilla. Nopeaa ja tukalaa on asiointi, mainoksen nuoteilla.

    • Anonyymi

      Onko muita kuin karhunpesä?

    • Anonyymi

      Yhtä väljähtynyt kuin muukin iltaelämä Kuopiossa. Muualle täytyy lähteä jos ihmisiä haluaa nähdä pitämässä hauskaa. Täällä kun eksyy johonkin kuppilaan niin on heti joku deeku rahaa pummaamassa ja jukamas hauskoja juttujaan kertomassa. No, se on varmaan sitä savolaista lupsakkuutta.

      • Anonyymi

        Onko Petosen kapakat nyt kuolleita? Onko ees naisia? Entäs Neulamäessä onko enää Pekan Pub auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Petosen kapakat nyt kuolleita? Onko ees naisia? Entäs Neulamäessä onko enää Pekan Pub auki?

        Ennen sai naista kun aloitti majakasta sitten cantinaan ja karhunpesään ja lopuksi leobardiin, jos ei vieläkään tärpännyt lähti kävelemään baareja takaisinpäin.
        Aina sieltä joku suttura löytyi.


    • Anonyymi00029

      petonen?

    • Anonyymi00030

      Peltonen!

    • Anonyymi00031

      UP!

    • Anonyymi00032

      Petonen

    • Anonyymi00033

      Ylläpidon toiveesta.

    • Anonyymi00034

      Peto on!

    • Anonyymi00035

      Petonen!

    • Anonyymi00036

      Kiitos ja näkemiin!

    • Anonyymi00039

      Up!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe