Hei, haluan paskoa naapurini oven eteen, kuinka laitonta moinen touhu on?
Onko jossain pykälä joka kieltää paskomisen naapurin oven eteen?
Onko paskominen rappukäytävään laitonta?
13
424
Vastaukset
- dgdrgfv
Miten hienoja ihmisiä maailma sisällään pitääkään... Kertakaikkiaan mykistynyt.
Ja on laitonta, useampaakin pykälää voitaneen soveltaa. - köyhät kyykkyyn vaan
Jos naapurisi on köyhä niin varmaan se käy päinsä. Joukkoliikennevälineisiinkin näköjään saa tahallaan paskoa penkillä, koska niitä käyttävät köyhät.
- trolli asialla
Surkea trolli. Keksi ensi kerralla edes vähän parempaa.
- Anonyymi
Siivoojien ammattiyhdistys vaatii siirtymää postiluukkuun paskomiseen
- Anonyymi
Ilkivalta, vahingonteko, toisen omaisuuden turmeleminen, luonnonsuojelurikos, ympäristön turmeleminen, terveyden vaarantaminen.
Ei siis saa kakata naapurin oven eteen ilman pelkoa rangaistuksesta. Joutuu ainakin korvausvastuuseen kakan siivoamisesta eli j oka tahallisesti tai tuottamuksesta aiheuttaa toiselle vahingon, on velvollinen korvaamaan sen.- Anonyymi
Saaks vahinkossa paskoa naapurin postilaatikkoon?
- Anonyymi
Meidän asuitalossa toimii hyvin.
Minä paskon naapurin oven eteen ja he paskovat minun oven eteen.
Paperit täytyy kyllä olla omasta takaa.
Siistijä korjaa roiskeet ja wctiloja voi soveltaa esim olohuoneena, koska vesipiste vieressä. - Anonyymi
Maailman Onnellisin maa ja sen onnettomat virkamiehet
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3a139907-26b8-4e58-b374-83a142a00af0
https://onnellinen-maa.webnode.fi/- Anonyymi
Kannattaa pitää truuttia mukana, ennenkin paskoo naapurin postiluukusta. Se ohjastaa paskan liukumaan perille.
- Anonyymi
Persut varmaan jo heti juhannuksen jälkeen säätävät lain rappukäytävään paskomisen kieltämisestä
- Anonyymi
Sdpn sturmfuhrer lintmann laillistaa joukkojen sosialisoinnin ja kaduilla istuskelun!
Heil kansallissosialisti Adolf lintmann!!!! - Anonyymi
Sdpn sturmfuhrer lintmann laillistaa joukkojen sosialisoinnin ja kaduilla istuskelun!
Heil kansallissosialisti Adolf lintmann!!!!
- Anonyymi
Ilman muuta voit paskoa naapurisi ovelle. Toiminta on laillista ja tasa-arvoista, esteettiset näkökohdat täyttävää, sekä yleishyödyllistä ja suositeltavaa.
Pasko heti! Valtio korvaa jälkikäteen paperimenot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906