En kestä enää!

täys luuseri

Mun elämä on menny päin vittua ja tuntuu että voisin tappaa itteni. Tällä hetkellä elän yksin ilman sosiaalista elämää vapaa-ajalla. Mulla on kyllä ollu kavereita, mutta kaikki kaverisuhteet ovat kariutuneet jostakin vitun syystä. Kun kukaan ei näköjään halua olla mun kanssa. Maanantaina mun ihastus jätti mut. Ja ihastus oli mun ainoa ystävä. Nyt mulla ei oo ketään. On todella masentavaa kun näkee muita ihmisiä pitämässä hauskaa kaupungilla ja ite vaan kuljen joka paikassa yksin ilman ketään kaveria ja ilman mitään sosiaalista elämää. Ja oon asperger. Ja oon 19-vuotias ja asun sekä Oulussa että Raahessa. Mua on koulukiusattu ala-asteella ja yläasteella eikä mun nykyisessä koulussakaan oo kavereita. Mun elämällä ei oo enää mitään merkitystä.

43

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkos sinä

      tyttö vai poika? ja missäpäin oulua asustelet? itselläkin on jotakuinkin sama tilanne, asun em. paikkakunnilla ja oon 17.

      • täys luuseri

        Poika oon. Ja asun oulun myllytullissa. Koulun asuntolassa.


      • onko?
        täys luuseri kirjoitti:

        Poika oon. Ja asun oulun myllytullissa. Koulun asuntolassa.

        oppimestari


      • NauruaItkuaHammasten

        Jos oot vielä siellä ni vittuile sille tainalle rankasti...


      • täysluuseri
        NauruaItkuaHammasten kirjoitti:

        Jos oot vielä siellä ni vittuile sille tainalle rankasti...

        Enpä enää asu siellä, eikä mulla muutenkaan ole hänelle mitään vittuilemisen aihetta.


    • täys luuseri

      Sori mutta tässä viestiketjussa en halua ilmoittaa tarkkaa asuinpaikkaani kaikkien nähden. Haluaisin jutella asiasta mieluummin yksityisviesteillä. Olisiko mahdollista että keskustelisimme asiasta yksityisesti?

    • no mikä ettei
    • täys luuseri

      Up

    • sinisetajatukset

      Niin kuin alottaja näit, maailmassa on paljon hyviä ihmisiä, jotka voi hetkenä minähyvänsä olla sun tukenas. Koskaan ei voi tietää mitä huominen tuo tullessaan.

    • täysluuseri

      Esimerkiksi just silloin kolme vuotta sit kun tämän kirjoitin, asuntolassa eräs nainen suuttui mulle ihan ilman mitään syytä vaikka en ollut tehnyt hänelle mitään ja katkaisi välit. Hän oli sellainen kevytkenkäinen nainen, joka yritti iskeä lähes jokaista vastaantulevaa miestä. Siitä huolimatta se huora laittoi mut friendzonelle, ja muutama viikko sen jälkeen katkoi välit. Mä olin siis ainoa joka joutui friendzonelle, kaikkia muita miehiä se huora yritti iskeä, paitsi mua.

      • täysluuseri

        Muutenkin se nainen aina vittuili mulle ihan ilman mitään syytä, esimerkiksi kun hänellä alkoi menkat niin hän sanoi mulle: "Ei sitten tarvitse kenellekkään kertoa mun menkoista." No ei olis tullu mieleenikään! Siinä yks esimerkki siitä miten hän aina vittuili mulle ilman syytä, vaikka olin häntä kohtaan tosi kiltti ja kunnollinen. Ja aina kun hän pyysi mua käymään kylässä, menin käymään siellä. Ja sitten se kertoi kavereilleen minusta, että mä muka ahdistelen häntä enkä jätä rauhaan, vaikka se huora itse pyysi mua aina kylään joka päivä monta kertaa.


    • Haha tapa jo ittes

      • eybosss

        hyvä vittuila anime kuva ja anime nimi profiilina. kunnon weeabo että mene nusimaan sitä waifu tyynyä pystöön. ja käy suihkussa koska filthy frank opetaa monta asiaa. ennemin likainen kun weaabo. sayonara


      • eybosss kirjoitti:

        hyvä vittuila anime kuva ja anime nimi profiilina. kunnon weeabo että mene nusimaan sitä waifu tyynyä pystöön. ja käy suihkussa koska filthy frank opetaa monta asiaa. ennemin likainen kun weaabo. sayonara

        Haha mistä moinen "rage," mutta kuulostaa hauskalle


      • AnimeFreak kirjoitti:

        Haha mistä moinen "rage," mutta kuulostaa hauskalle

        Homohentain uusi sivupersoona


      • Muista sedä sedä se on 69v pedo!


      • söpöliini_ kirjoitti:

        Muista sedä sedä se on 69v pedo!

        Ok


    • täysluuseri

      Hän oli sellainen kevytkenkäinen tyttö, joka yritti iskeä tyyliin LÄHES JOKAISTA vastaantulevaa miestä. Ihastuin tietysti häneen, koskan hän oli silloin ainoa tyttö koulusta, joka oma-aloitteisesti tulee juttelemaan mulle. Jossakin vaiheessa kerroin tunteeni, mutta silti hänellä ei ollut tunteita mua kohtaan, vaikka muuten hänelle tuntui kelpaavan LÄHES KUKA TAHANSA mies. Mä olin AINOA JOKA EI KELVANNUT HÄNELLE!

      • Miks oot jäänyt polkemaan paikalles? Tä


      • dbs kirjoitti:

        Miks oot jäänyt polkemaan paikalles? Tä

        Tässä maailmassa saa tasan sen, minkä siltä ottaa. Ei oo olemassa mitään karmaa, jos oot kaikille mukava, sua vaa hyväkskäytetään. Unohda muut, mieti mitä sä ite elämältä haluat ja lähe ajamaan omaa parastas vaikka läpi hien, veren ja kyynelten.


      • täysluuseri

        Pakkien saaminen sellaiselta naiselta, jolle kelpaa lähes kuka tahansa mies, on niin traumaattinen kokemus, ettei se helpolla unohdu. Olen ilmeisesti sitten niin ruma mies etten kelpaisi edes maksulliselle huoralle saatana!


    • toivonkaikkeahyvää

      Tai sitten oot niin komea ettei h..a pärjäisi sulle. Nokka pystyyn vaan ja unohda tollanen.

      • täysluuseri

        Enpä usko että olisi kyse liiallisesta komeudesta.


    • Sun pitää lopettaa toi itsesääli! Vaikka ihastuksen menettäminen onkin aikas kettumainen juttu niin ei kannata jäädä polkemaan paikallaan. Rentouta itsesi ja sitten vaan uutta muijaa kiikariin. Sun pitää myös suhtautua positiivisesti elämän historiaasi.

      Tulee vielä hetki jolloin toteat, että hitsit kun olin sillon aikoinaan tosi vittuuntunut. Ja
      silloin olet kaiken lisäksi hankkinut itsellesi melkosen selviytymis tarinan, jolla voit ylpeillä muille ihmisille.

    • täysluuseri

      Se muija on huora saatana... voisin tappaa sen kostoksi pakeista... ja lapsikin vielä! KAIKKI MUUT MIEHET KELPASI HÄNELLE, MÄ OLIN AINOA MIES MAAILMASSA JOLLE HÄN ANTOI PAKIT! PERKELE!

    • täysluuseri

      Mä olen jo melkein 23 vuotta, ja olen edelleen täysin kokematon naisten suhteen! PERKELE! VITTU! SAATANA! En ole koskaan ollut parisuhteessa, en harrastanut seksiä, enkä edes suudellut ketään naispuolista! Olen lähestynyt elämäni aikana varmaan kymmeniä eri naisia, ja joka kerta saanut pakit saatana! Yksikään nainen ei ole koskaan pitänyt mua viehättävänä eikä yksikään nainen ole koskaan ollut kiinnostunut minusta JUMALAUTA! En siis kelpaa minkäänlaisille naisille, vaikka olenkin ollut aina hyväkäytöksinen heitä kohtaan! Mutta nyt tuntuu, että voisin kostaa vaikka kaikille maailman naisille sen, ettei yksikään heistä halua kanssani suhdetta/seksiä...

    • korvenpoika3

      Nää rakkaus asiat on joskus niin kimurantteja, joten oikean vastauksen antaminen on mahdotonta. Jos haluat oikeaa rakkaussuhdetta, älä etsi silloin seksisuhdetta kenen kanssa tahansa. Rakkaus syttyy ajallaan ja tyttökaveri löytyy ajallaan.
      Jos löytäisit, tai löytyisi sopiva tyttö, niin olisitko sinä siihen valmis ?Rakkaussuhte toimii vain kun se on molemmin puoleista. Siinä joutuu joskus omia mielipiteitä muuttamaan ja antamaan tilaa toisellekin. Toisen kunnioitus on tärkeää. Hyvät käytöstavat ja asiallinen pukeutuminen on tärkeitä jos etsit elämäsi naista.
      Nuo tappouhkailut vain pahentaa tilannetta. Uohda tämä mielestäsi huono nainen.
      Onko sinulla harrastuksia, harrastatko liikuntaa ? Täältä löytyy useasti jopa elämänkumppani. Monta kertaa se syyllinen löytyykin lähempää kuin mitä on kuvitellut. Katsopas itseäsi peilistä, mitä päättelet näkemästäsi ?!.

    • No_siis_niinku

      Mä en oikeen käsitä sitä että tullaan kertoo jostai itsemurha suunnitelmista tänne niiku mut älä kuitenkaa mitää itteles tee

    • täysluuseri

      No uu, puhun mitä huvittaa.

    • täysluuseri

      Naisista on aina hauskaa pitää salaliittoa tiettyjä miehiä vastaan ja sitten keskenään juoruilla naisten saunailloissa että "se luuseri ei kyllä mulle kelpaa" ja sitten naisen kaverit toteavat siihen että "joo ei mullekkaan, toivottavasti se tyyppi ei löydä naista ikinä." Noin naiset aina ajattelevat tietyistä miehistä, ja heistä on ihan ilmiselvästi hauskaa jos jotkut miehet eivät koskaan löydä ketään.

    • täysluuseri

      Tämä kyseinen tyyppi aina vittuili mulle ja kiusasi mua siellä asuntolassa! Olin ainoa joka ei kelvannut hänelle!

    • wertyuiopå

      Notota, eipä ihme että olet yksin, kun vaikutat noin iljettävältä ihmiseltä. Takerrut asioihin jotka tapahtuivat monta vuotta sitten, puhuttelet ihmisistä todella ala-arvoisesti. Nopeasti kun vilkaisin tekstejäsi vaikutat myös aika vainoharhaiselta tyypiltä ja taidat myös lukea ihmisiä väärin. Ehdotan että menet terapiaan (jos et käy jo).

      • Anonyymi

        Vai niin.


    • aku_anka

      ihan vitun säälittävää tulla tänne valittaan

    • täysluuseri

      Kerran mä kysyin siltä saatanan huoralta että "onko tyyppi x tyypin y kaveri" niin hän vastasi mulle että "kyllä on, sulla ei oo oikeutta päättää ketkä ovat tyypin y kavereita". Sitten vastasin hänelle että "enhän mä nyt sellaista halua määrätäkään, kunhan vain kysyin". Sitten se vitun huora vastasi mulle näin: "Ihan selvästi haluat määrätä toisten kavereista, mulle on ihan turha väittää vastaan."

    • täysluuseri

      Se huora väitti hänen kavereilleen jopa mun pahoinpidelleen hänen ihastustaan, ja muutenkin se huora aina kohteli mua huonosti varsinkin sen jälkeen, kun olin kertonut tunteistani. Kerran mä ihan oikeasti pelkäsin häntä niin paljon etten uskaltanut lähteä asuntolahuoneestani yhtään minnekkään, koska pelkäsin hänen tulevan mua vastaan. Sitä ennen hän soitti mulle puhelun, jossa hän haukkui mua ja uhkaili mua. Tämä tapahtui pari viikkoa sen jälkeen kun olin kertonut hänelle olevani ihastunut häneen. Ja mua siis ihan oikeesti pelotti sen jälkeen, kun hän soitti mulle sen uhkauspuhelun.

    • peniksennielijä

      Olen Jammu! Haluatko tulla käymään? Minä olisin sinulle todella hyvä ystävä!
      Voimme pitää myös hauskaa.. tarkoitan siis.. h hauskaa tiedäthän :)

    • täysluuseri

      Teidän muiden on ihan turha yrittää suojella sitä naista ja väittää, että hänen käytöksensä olisi muka johtunut hänen omasta pahasta olostaan. Mä näen vielä nykyäänkin painajaisia siitä, kun ne asuntolan tyypit uhkaili mua aikoinaan. Niitä uhkauksia alkoi tulla sen jälkeen, kun se nainen oli puhunut minusta paskaa, väittänyt minun hakanneen erästä tyyppiä, mikä ei ollenkaan pitänyt paikkaansa. Ja paskanpuhumisen nainen aloitti sen jälkeen, kun olin kertonut tunteistani. Vai onko teidän mielestä sellainen tosiaan oikein, että jos poika tunnustaa tytölle olevansa ihastunut häneen, niin tyttö reagoi alkamalla puhua pojasta paskaa kaikille ja sitten porukalla uhkailemalla?

    • Anonyymi

      Aivan kuin kirjoittaisit kirjaa.
      Jospa vaikka ryhtyisit, ja menestyisit.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe