Olen ollut jo vuoden ihastunut erääseen mieheen. Yhdenillan juttuja hänen kanssaan vuoden sisään on takana ainakin 5 (ei varsinaista seksiä).Viimeisin näistä viikonloppuna, tuolloin kyllä oltiin 2 peräkkäistä iltaa ja yötä yhdessä.
Mitä mieltä olette: mitä mies haluaa? Välillä jokun jonka viereen nukahtaa ja joka kanssa pitää hauskaa? vai voisiko tästä kehittyä joskus jotain pysyvämpää? miehet...ota niistä nyt selvää...
1 yön jutuista pysyvämpään suhteeseen?
9
1146
Vastaukset
- tytteli
hän pitää sinuun muuten yhteyttä? Eikai h'n ole varattu mutta viettää kanssasi sillontällöin
yöitä yhdessä.Miten hyvin tiedät hänet?onko hän
tuttusi?- Girl21
Ei ole varattu. Ollaan samasta kaveriporukasta. Olen tosin tutustunut häneen vasta n. vuosi sitten eli kaveruus ei ainakaan menisi pilalle jos tästä joskus jotain tulisi.
Silloin tällöin saatetaan tekstailla. - tytteli
Girl21 kirjoitti:
Ei ole varattu. Ollaan samasta kaveriporukasta. Olen tosin tutustunut häneen vasta n. vuosi sitten eli kaveruus ei ainakaan menisi pilalle jos tästä joskus jotain tulisi.
Silloin tällöin saatetaan tekstailla.näin että pyydät kahville.Viettäkää aikaa ihan muuten vaan, ei dokaillen.Jos hän viihtyy ja haluaa olla kanssasi ihan muutenvaanki ni sitte voi kyse olla muustaki.
- Girl21
tytteli kirjoitti:
näin että pyydät kahville.Viettäkää aikaa ihan muuten vaan, ei dokaillen.Jos hän viihtyy ja haluaa olla kanssasi ihan muutenvaanki ni sitte voi kyse olla muustaki.
Tuo samainen ajatus on pyörinyt päässäni jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut ujoudeltani kysyttyä...Jotenkin sitä vaan aaattelee että jos se ei lähdekään...
- tytteli
Girl21 kirjoitti:
Tuo samainen ajatus on pyörinyt päässäni jo pidemmän aikaa, mutta en ole saanut ujoudeltani kysyttyä...Jotenkin sitä vaan aaattelee että jos se ei lähdekään...
jossei lähde ni lähetä että ok.Ei tarvi enempää.Sitten tiedät.
- niina
ne on vaan yhdenyön juttuja eikä pitäisi päästää niitä pidemmälle. jossain vaiheessa tulee varmaan tunteet mukaan mut ne kannattaa unohtaa.
- Girl21
jos miehelläkin on tunteita minua kohtaan, miksi ne pittäisi unohtaa...? siitähän voisi tulla jotakin...vai voisiko...?
- Girl21
voi miten häntä kaipaankaan...! kuinkakohan kauan saan odottaa seuraavaa kertaa...
- Girl21
Rohkaisin mieleni, ajattelin että kaikki tai ei mitään. Kysyin suoraan kasvotusten tältä mieheltä mitä hän meinaa? mitä ajattelee näistä yhdenillan jutuista...
Hän vain kylmästi totesi, että ne ovat vain yhdenillan juttuja...Ja minä hölmö kun menin luulemaan häntä erilaiseksi... :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648