Hei. Olen käyttänyt ulostuslääkkeitä 25vuotiaasta - 54vuotiaaksi.
Maha alkaa olla nyt toimintakyvytön eli ei suoli enää toimi kuin joskus.
Otan ulostuslääkkeitä pillereinä 5kpl.
Kadun todella että aloitin kunmenin selkäkuvaukseen ja määrättiin metalax lääkettä ja paino tippu yhessä yössä 4kg ja siihen jäin sitten koukkuun. Painoni oli silloin 52kg ja pituus 170cm. Nyt paino on noussus 68kg ja ikää on siis jo yli 50v eli maha ei enää toimi kuten ennen. Kadun todella ,että aloin käyttämään. Nyt kukaan ei voi enää auttaa. Kukaan lääkäri ei osaa auttaa terkkarissa eikä yleisessä palvelussa.Mulle on ehdotettu kuituja ym soopaa ,joka todella tukkii mahan täysin. Olen aika lopussa ongelmani kanssa ja työttömyys pahentaa asiaa, kun ei ole rahaa hakea apua. Vielä on syöpä ollut viime kesänä ja silloin oli kamalaa kun rinta leikattiin ,ei uloste tullut viikkoon ja luulin että räjähdän.
Sitten syövän eräs liitännäislääke alkoi suolen toimimaan n. 2kk ,mutta nyt olen taas jumissa. pää sekoaa jo vaihdevuosista ja vielä tää ongelma päällä .Käytän myös nesteenpoistolääkettä furesista josta laihtuu kans ja tulee paha olo. Onko kellään pelkkää ulostuslääke ongelmaa. mä en oksenna koska ei tule mitään ulos.
Ulostuslääkkeitä 25v
Nuorekas ja sairasN
1
359
Vastaukset 1
- Kuuntelija36
Eks sulla oo ketään joka vois auttaa suo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134752Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47657Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99644Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27641- 61629
- 47580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59525Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520